Hyller / Reol til vinyl på IKEA?

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
11.711
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Jeg kjøpte noen ledningslister med tape og klippet disse til passende lengde for å unngå at skiver forsvant bakover i Expeditene.

Tenkte å lokke Roberten utpå ila de neste dagene, men likevel. I nytt bo etter sommeren har jeg tenkt å kjøre to Expedit 5x5 back to bak for å lette litt på trykket i starten, trenger lister som holder igjen i bakkant, noen som her nye erfaringer å komme med?.Vurderer også seriøs snekring på mål, får se.
Kjøp de billigste listverkflisene du syns er akseptable, og den kraftigste monteringslimen du gidder å betale for. De beste klarer du ikke å fjerne, da er det for seint å angre.
Coop Bygg selger forresten kantavslutningsliter i plast i flere dimensjoner, og med en kraftig lim vil det holde.

Jeg begynte på samme strategi som Roberten, men droppet hele da jeg fikk store Expedit opp mot vegg, og syns det var like greit å skyve platene helt inn.
Med frittsåtende hyller går ikke det, da trengs det noe som stopper.

V

vinyl-jønki

Gjest
Næmen helledussen da, hvor vanskelig kan dette være?
:confused:
1"x2"
mvh
S-mannen
steike kryptisk da mann. Ser for meg el-lister med heftetape. Raus med borr og skrujern for å holde på "skiten"
Du vil vel ikke at skivene skal skyves helt inn? Slik som til høyre på bildet.
Listen må fremover i åpningen slik at platene stopper før, til venstre på bildet.
IMG_0446.jpg

Hvis dette blir vanskelig kan det virke som du trenger hjelp av en handy-man:rolleyes:;)
mvh
S-mannen

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.918
Sted
Oslo
ønsket er selvsagt som til venstre på bildet. Takk for tilbud om hjelp, ,men skal nok klare å montere lister selv. :)

Topp Bunn