I believe!

Pitle

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.12.2015
Innlegg
59
Antall liker
30
20160330_173746.jpg


Deilige flotte Bluejeans kabler er kommet i hus og endelig har jeg et komplett anlegg der jeg kjenner på at jeg er stolt av alle komponenter! Nå vet jeg at Bluejeans ikke er det heftigste der ute men jeg liker dem kjempegodt.

Selv om jeg dypt inne nok er en kabelskeptiker må jeg si at jeg kjenner på troens kraft her. Jeg tror helt klart at jeg fikk et hørbart løft og om det var ren placebo er det helt i orden!
Og med tanke på hvilket ræl jeg hadde fra før (20 år gamle lisser lappet sammen med teip her og der) så er det vel kanskje heller ikke helt usannsynlig at dette gav et reelt løft. Og uansett: jeg vet at jeg digger dem. Jeg vet at jeg synes HT kablene ser uberfine ut (dog lurer jeg på hva faen Bluejeans tenkte på da de valgte farge på internettkabelen) og jeg kjenner eiergleden sitre i kroppen.

Livet er fint. Nå skal det lyttes til litt GoGo Penguin.
 

yngvejos

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.09.2010
Innlegg
1.950
Antall liker
1.315
Bluejeans er nok den mest seriøse kabelen du kan få tak i pga termineringsmetode og valg av materiell.
Her kan du føle deg trygg på at du får så god kontakt som mulig og litt eyecandy gir ekstra godfølelse.

Jeg er kabelskeptiker til tusen, men føler at Bluejeans ikke er ute etter å lure noen. Prisene er tilsvarende diy, så man kan like godt handle Bluejeans.
 

The Gunner

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.05.2010
Innlegg
9.956
Antall liker
17.311
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Må den allmektige Gud, som jeg ikke tror på, frelse oss fra nok en kabeltråd fra de samme nissene.:eek:
 
A

ANM

Gjest
Må den allmektige Gud, som jeg ikke tror på, frelse oss fra nok en kabeltråd fra de samme nissene.:eek:
Dine bønner er hørt! :)

Blue Jeans kabler er solid terminert og fornuftig dimensjonert. Litt stive med den strømpa som samler i par. Rask forsending har de også.
 

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Innlegg
13.199
Antall liker
7.674
Sted
Hølen
Det er nok å be om for mye, gunner! Selv allmektige makter ikke å hindre kabeltråder her inne, enten man tror eller ikke.

Gratulerer med nye kabler, Pitle!
 

Pitle

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.12.2015
Innlegg
59
Antall liker
30
Bluejeans er nok den mest seriøse kabelen du kan få tak i pga termineringsmetode og valg av materiell.
Her kan du føle deg trygg på at du får så god kontakt som mulig og litt eyecandy gir ekstra godfølelse.

Jeg er kabelskeptiker til tusen, men føler at Bluejeans ikke er ute etter å lure noen. Prisene er tilsvarende diy, så man kan like godt handle Bluejeans.
Ja det var veldig hyggelige priser, samt super service og det jeg trodde skulle være styr med import viste seg å være lett som bare det. All toll og sånt ble ordnet av transportøren deres.
 

Pitle

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.12.2015
Innlegg
59
Antall liker
30
Må den allmektige Gud, som jeg ikke tror på, frelse oss fra nok en kabeltråd fra de samme nissene.:eek:
Dine bønner er hørt! :)

Blue Jeans kabler er solid terminert og fornuftig dimensjonert. Litt stive med den strømpa som samler i par. Rask forsending har de også.
Ja jeg har lurt litt på om jeg skal ta av strømpa på signalkabelen, men den gjør jo to kabler om til en (rent visuelt altså) og det kan jeg like :)

Forøvrig ikke ment å starte en ny kabeldiskusjon. Måtte bare skryte litt av de nye kablene mine for jeg ble så glad av å koble dem opp :D
 

yngvejos

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.09.2010
Innlegg
1.950
Antall liker
1.315
Det er nok å be om for mye, gunner! Selv allmektige makter ikke å hindre kabeltråder her inne, enten man tror eller ikke.

Gratulerer med nye kabler, Pitle!
En kabeltråd i kabelhjørnet kan kun stoppes av en moderator, men i denne tråden som omhandler Bluejeans, tror jeg ikke det vil bli stor uenighet blandt leirene.
 
A

ANM

Gjest
Må den allmektige Gud, som jeg ikke tror på, frelse oss fra nok en kabeltråd fra de samme nissene.:eek:
Dine bønner er hørt! :)

Blue Jeans kabler er solid terminert og fornuftig dimensjonert. Litt stive med den strømpa som samler i par. Rask forsending har de også.
Ja jeg har lurt litt på om jeg skal ta av strømpa på signalkabelen, men den gjør jo ro kabler om til en (rent visuelt altså) og det kan jeg like :)
Jeg har ikke tatt dem av, men har kabelkanaler bak på racket jeg bare kan glemme å bruke. :)
 
Topp Bunn