"I DAG SPELAR DET GODT" – Stig Arne si dagbok desember 2023

SAD-1223 (1 of 1).jpg


I dag spelar det godt, og det smakar godt. Litt om lyden frå stereoanlegga våre heilt generelt, ispedd litt psykologi; og resten av jolaølet.

Du har sikkert erfart det sjølv. Einskilde dagar eller kveldar spelar det berre betre enn andre, uvisst kva grunn, og nokon spelar helst berre om natta. Då er vist lyden reinare. Debatten går høgt i audiofile krinsar. Er dette reelt, eller berre innbilling? Kva som går føre seg i kraftverka våre tek eg ikkje stilling til, for det har eg ingen peiling på. Men me er opne for info.

Minus og pluss vert - - -
Ein morgon eg kom ned i stova og sette på noko musikk, hadde eg denne kjensla. Eg byrja atter ein gong å filosofere om dette var verkeleg. Eg er fullstendig klar over at eige humør kan påverke det meste. Du treng ikkje vera psykolog for å forstå det. Den verste kulda var over, vatnet var tint opp att, og eg hadde i siste liten fått olje på tanken for oppvarming av huset. Alt var på stell. Eg var letta og glad. Det spelte helsikes godt. Eg sette meg ned ved anlegget for å byta kanal, for på Nrk Jazz spelte dei berre gamal drit. Der oppdaga eg at bassen sto på pluss to, og diskanten på minus to. Ikkje rart eg hadde ein stor, feit og behageleg lyd! Eg sette kontrollane i nøytral posisjon, og då let det som det brukar låte.....

Les heile dagbokartikkelen til Stig Arne i Audiophile.no

SAD-1223 (4 of 5).jpg
 

Kommentarer

hvalross

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.10.2008
Innlegg
1.084
Antall liker
148
Torget vurderinger
3
Jeg spiller med tonekontrollene på min Marantz PM 6004 og det har aldri spillt så bra . Alt annet jeg har prøvd uten tonekontroller har ikke vært i nærheten og det med forsterkere som har kostet over kr.40.000. Himmelsk lyd .
 

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.080
Link til alle artikler
435
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Linn 119 og 150, supplert med oppgradert Linn Selekt DSM Classic Hub

Linn 119 og 150, supplert med oppgradert Linn Selekt DSM Classic Hub

  • 0
Torsdag 26. september lansert Linn tre nye produkter. To av dem erstatter høyttalermodeller som kom for 17 år siden, mens Linn Selekt DSM Classic Hub 2024 er en litt mer evolusjon av et allerede...
Fortsett
Audiophile.no
Karakterfulle høgtalarar del 3 – Stig Arne si dagbok august 2024

Karakterfulle høgtalarar del 3 – Stig Arne si dagbok august 2024

  • 1
Gamalt men godt! Dagboka tek denne venda føre seg ein gamal høgtalar som etter eit par enkle modifikasjonar spelar glimrande. Og i Ølspalta har me smatta oss gjennom septembersleppet til...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Icon Audio STEREO 30 SE og Icon Audio PS 3 MkII RIAA - “Meaty, beaty, big & bouncy”

TEST: Icon Audio STEREO 30 SE og Icon Audio PS 3 MkII RIAA - “Meaty, beaty, big & bouncy”

  • 2
Etter et par demoer av Icon Audio, hos Audioaktøren, uttrykte jeg interesse for å høre en forsterker i mer hjemlige omgivelser. Icon Audio STEREO 30 SE forsterker Det var muligheter, så jeg...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: Adrian Myhr Trio – Kokong

PLATESMAKING: Adrian Myhr Trio – Kokong

  • 0
Adrian Myhr Trio har gitt ut albumet Kokong, og jeg har prøvesmakt på denne spennende utgivelsen i grenselandet mellom mange sjangre. Til tross for at Adrian Myhr har et etternavn som er sterkt...
Fortsett
Audiophile.no
Gilad Tiefenbrun i Oslo - Kundekveld hos Eksakt HiFi

Gilad Tiefenbrun i Oslo - Kundekveld hos Eksakt HiFi

  • 0
Odd Rune har tradisjon for å invitere interessante gjester til sine kundekvelder i Vibes Gate 13. Denne torsdagen var det ingen ringere enn GIlad Tiefenbrun - CEO i Linn etter at han overtok for...
Fortsett
Audiophile.no
AVC-A10H – ny nestkommanderende AV-forsterker fra Denon

AVC-A10H – ny nestkommanderende AV-forsterker fra Denon

  • 13
Denon introduserer AVC-A10H. Dette er Denon sin nyeste AV-forsterker i A-serien, og produsenten sier at de henter inspirasjon fra flaggskipet A1H-modellen for å levere uovertruffen lydytelse og...
Fortsett
Topp Bunn