"I DAG SPELAR DET GODT" – Stig Arne si dagbok desember 2023

SAD-1223 (1 of 1).jpg

I dag spelar det godt, og det smakar godt. Litt om lyden frå stereoanlegga våre heilt generelt, ispedd litt psykologi; og resten av jolaølet.

Du har sikkert erfart det sjølv. Einskilde dagar eller kveldar spelar det berre betre enn andre, uvisst kva grunn, og nokon spelar helst berre om natta. Då er vist lyden reinare. Debatten går høgt i audiofile krinsar. Er dette reelt, eller berre innbilling? Kva som går føre seg i kraftverka våre tek eg ikkje stilling til, for det har eg ingen peiling på. Men me er opne for info.

Minus og pluss vert - - -
Ein morgon eg kom ned i stova og sette på noko musikk, hadde eg denne kjensla. Eg byrja atter ein gong å filosofere om dette var verkeleg. Eg er fullstendig klar over at eige humør kan påverke det meste. Du treng ikkje vera psykolog for å forstå det. Den verste kulda var over, vatnet var tint opp att, og eg hadde i siste liten fått olje på tanken for oppvarming av huset. Alt var på stell. Eg var letta og glad. Det spelte helsikes godt. Eg sette meg ned ved anlegget for å byta kanal, for på Nrk Jazz spelte dei berre gamal drit. Der oppdaga eg at bassen sto på pluss to, og diskanten på minus to. Ikkje rart eg hadde ein stor, feit og behageleg lyd! Eg sette kontrollane i nøytral posisjon, og då let det som det brukar låte.....

Les heile dagbokartikkelen til Stig Arne i Audiophile.no

SAD-1223 (4 of 5).jpg

Kommentarer

hvalross

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.10.2008
Antall liker
148
Torget vurderinger
3
Jeg spiller med tonekontrollene på min Marantz PM 6004 og det har aldri spillt så bra . Alt annet jeg har prøvd uten tonekontroller har ikke vært i nærheten og det med forsterkere som har kostet over kr.40.000. Himmelsk lyd .

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.170
Link til alle artikler
450
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
PLATESMAKING: Fleetwood Mac – Live from the Record Plant (December 15, 1974)

PLATESMAKING: Fleetwood Mac – Live from the Record Plant (December 15, 1974)

• 18
I dag ble det utgitt et nytt album med Fleetwood MAC, og jeg har prøvesmakt med skrekkblandet fryd Det finnes to typer mennesker her i verden. Den ene typen sverger til det helbritiske Fleetwood...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: Kristin Sevaldsen – The Sonic Experience – Iceland

PLATESMAKING: Kristin Sevaldsen – The Sonic Experience – Iceland

• 0
For drøyt to og et halvt år siden skrev jeg om Kristin Sevaldsen sitt første album i det hun lover skal bli en trilogi. Det første albumet i serien hadde tittelen The Sonic Experience – Snøhetta...
Fortsett
Audiophile.no
Magico S2 – nye eksklusive gulvmodeller fra California

Magico S2 – nye eksklusive gulvmodeller fra California

• 0
Magico har lansert nye gulvmodeller i sin nest mest påkostede serie. Magico S3 legger seg under de større S3, som hadde en lanseringsmarkering i sommer. I juni avla vi Duet Audio en visitt i...
Fortsett
Audiophile.no
TEST PMA-3000NE – Denon sin nyeste flaggskipforsterker

TEST PMA-3000NE – Denon sin nyeste flaggskipforsterker

• 20
I høst introduserte Denon en ny toppmodell av integrerte forsterkere. Vi har hatt PMA-3000NE på en grundig test. PMA-3000NE Integrated Amplifier Det har gått 7 år siden vår test av forgjengeren...
Fortsett
Audiophile.no
T4P - Stig Arne si dagbok for november 2024

T4P - Stig Arne si dagbok for november 2024

• 0
Litt om platespelarar til ei avveksling! Og årets jolaøl frå Vinmonopolet Førjulstida er travel, me presenterer difor ein omtale av nokre pickupar til T4P-platespelarar, som alt var klar. Og...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: OnePlus Nord 4 - en mellomklassemobil som utfordrer premiumsjiktet

TEST: OnePlus Nord 4 - en mellomklassemobil som utfordrer premiumsjiktet

• 0
OnePlus lanserte nyeste versjon i sin mellomklasseserie i sommer. Vi har hatt Nord 4 på en lang og grundig test. Nord-serien til OnePlus består av flere nivåer, og jo kortere navnet er, jo dyrere...
Fortsett
Topp Bunn