K
|
Klart du duger. Du er actionfotograf så det holder. Alt er i bevegelse, og ute av fokus noe som vitner om en kreativ sjel. Det er faktisk ikke mange som behersker kunsten å skape så mye liv i et stillestående motiv.Blir nok noen bilder. duger knapt nok som fotograf i den prosessen
Monteringen skjer når H.R har tid. Han har mer enn nok å gjøre med montering av vinduer og etterisolering av kåken for tidenHvor blir det av bildene fra montering fingers?
Og når kom montering av vinduer og etterisolering foran hønnmonteringMonteringen skjer når H.R har tid. Han har mer enn nok å gjøre med montering av vinduer og etterisolering av kåken for tidenHvor blir det av bildene fra montering fingers?
Sånne hi-fi skjelvinger kjenner jeg godt tilBlir nok noen bilder. duger knapt nok som fotograf i den prosessen
dette er enkelt å svare på. Når det er jeg som må gjøre begge delene.Og når kom montering av vinduer og etterisolering foran hønnmonteringMonteringen skjer når H.R har tid. Han har mer enn nok å gjøre med montering av vinduer og etterisolering av kåken for tidenHvor blir det av bildene fra montering fingers?
?
R
det er de der ja. evig singel er kampropet mittNye talatutar?
Er det disse som er på vei?
![]()
Er ikke det der den Vuvuzela-trompeten som stod nærmest mikrofonene under foppal-VM 2010 da.....?
kassene har alltid vært bakladede horn men de er nå tilpasset et 12 tommer fulltone fra electrovoice. det kommer en oppoverfyrende Mark-daniel AMT på toppen etter hvertHvor er de rosa joggeskoa? Er det de gamle kassene omgjort til horn? Fine var de uansett, gratulerer![]()
takker og bukker. kan høre om sluket kan låne bort sveitsern ogsåJeg har en ballansert forsterker du kan hente i morgen og låne så lenge du trenger den.
det er en 12er. ekke plass til mer. skal smøre på noe farvet voks på treverketGrattis med diy vintage ht, Fingers. Ble det 12" eller 15" triax'er?
takker! nå spiller det på 2 kanaler. det er en helt annen opplevelse med denne elektronikken kontra squis og skrotnot p1grattis, finger.
bra det lille jeg fikk hørt.
sammenhengende, hurtig og lett på tå.