Det blir deilig å bli anmeldt for å være homo. Jeg ler meg skakk.
Nei, jeg ler meg skeiv.
Og skev. Hehehe.
Skal Psykologforeningen bry seg om sex mellom voksne. Hahaha.
Så lite har de tross alt ikke å ta seg til, men hvem vet? Kanskje det supperådet endelig får litt å ta seg til, for de gjør lite annet enn å være opptatt av sitt.
Her er dagens sjåfør Petur, og en kinesisk kvinne som fikk sitte på. Meng, fra Beijing. Hun har også opplevd Guds nærhet i sitt liv, og kulturrevolusjonen i Kina; en fryd å ha med på ferden videre.
Farlig homo som forderver den oppvoksende slekt. And he likes it. To the bitter end.
I dag har jeg faktisk lagt med en spansk mann på... tja, kanskje 38, ubestemmelig, men litt grå der i tinningen, det var han.
Han var helt (sa han i alle fall) ubevandret i hvordan menn ligger med menn.
Det pirret jo meg. Og vi lå sammen. Og gjorde sånn som menn kan gjøre med hver andre.
Helt upult var han dog ikke, men veldig usikker. Hadde kone og to barn hjemme i Alicante.
Så han stakk, midt i akten, redd for meg, jeg som er en forsiktig og vennlig mann; redd for seg selv, han som er en usikker mann.
Så vi er vel ikke helt i mål, er vi?
Vakkert det er på Færøyene, blir forelsket i dette landskapet i vakre Saksun.
Ta turen, jeg kommer ikke på noe bedre å si.
Nei, jeg ler meg skeiv.
Og skev. Hehehe.
Skal Psykologforeningen bry seg om sex mellom voksne. Hahaha.
Så lite har de tross alt ikke å ta seg til, men hvem vet? Kanskje det supperådet endelig får litt å ta seg til, for de gjør lite annet enn å være opptatt av sitt.
![P7040107.jpg](/forumet/data/attachments/466/466036-c406e0b81141d6d3741818712c1a9177.jpg)
Her er dagens sjåfør Petur, og en kinesisk kvinne som fikk sitte på. Meng, fra Beijing. Hun har også opplevd Guds nærhet i sitt liv, og kulturrevolusjonen i Kina; en fryd å ha med på ferden videre.
![InkedP7040112 – Kopi_LI.jpg](/forumet/data/attachments/466/466039-6ae9eb5d8448cd80600c86381fa2d52e.jpg)
Farlig homo som forderver den oppvoksende slekt. And he likes it. To the bitter end.
I dag har jeg faktisk lagt med en spansk mann på... tja, kanskje 38, ubestemmelig, men litt grå der i tinningen, det var han.
Han var helt (sa han i alle fall) ubevandret i hvordan menn ligger med menn.
Det pirret jo meg. Og vi lå sammen. Og gjorde sånn som menn kan gjøre med hver andre.
Helt upult var han dog ikke, men veldig usikker. Hadde kone og to barn hjemme i Alicante.
Så han stakk, midt i akten, redd for meg, jeg som er en forsiktig og vennlig mann; redd for seg selv, han som er en usikker mann.
Så vi er vel ikke helt i mål, er vi?
![P7040124.jpg](/forumet/data/attachments/466/466040-15fe8fa41455d7041c30d77bcb23b55e.jpg)
Vakkert det er på Færøyene, blir forelsket i dette landskapet i vakre Saksun.
![P7040125.jpg](/forumet/data/attachments/466/466041-ac2041b0a9038f16a0a74b31913dd96f.jpg)
Ta turen, jeg kommer ikke på noe bedre å si.