Ja, stemmer det. Pen sak.Er det en modell "04" i 7,65x21 ?
Si det. .. har i alle fall to hender. (vet ikke hvorfor bildet kom dobbelt, men det gjør vel ikke så mye).Hvorfor to av dem, Deph? Hvor mange uvenner har du egentlig?
Den var pen. Ser riktig ut på et eller annet vis. Må vel uansett melde men inn i en pistolklubb før jeg får lov til å kjøpe en. Men det er jo litt moro med pistolskyting da så jeg vurderer det sterkt.Skaff deg en Sig P210, Gjestemedlem. Har skutt med, pusset og vedlikeholdt Lugere. Not my kind of gun.
SIG P210 - Wikipedia, the free encyclopedia
Vis vedlegget 314781
The SIG P210, pistol has earned the distinction of being the most accurate and most expensive military pistol ever made. Also adopted by the army of Denmark, as well as the West German Border police (BSG – Bundesgrentzschutz) and some Swiss police units, this pistol was later converted with a series of sport modifications, and a great many shooting matches were (and still are) won with this gem of workmanship.
Og best av alt - den er i produksjon i dag, så den går greit an å få tak i. Ikke spesielt billig - du må regne med +20k for en...Den var pen. Ser riktig ut på et eller annet vis. Må vel uansett melde men inn i en pistolklubb før jeg får lov til å kjøpe en. Men det er jo litt moro med pistolskyting da så jeg vurderer det sterkt.Skaff deg en Sig P210, Gjestemedlem. Har skutt med, pusset og vedlikeholdt Lugere. Not my kind of gun.
Vis vedlegget 314781
The SIG P210, pistol has earned the distinction of being the most accurate and most expensive military pistol ever made. Also adopted by the army of Denmark, as well as the West German Border police (BSG – Bundesgrentzschutz) and some Swiss police units, this pistol was later converted with a series of sport modifications, and a great many shooting matches were (and still are) won with this gem of workmanship.
Joda, Facel Vega er fin den, men.........Ferrarien står jeg glatt over, men en slik en..!
Facel Vega. Det har jeg lyst på !
Som innbitt anglofil må jeg selvfølgelig bare si meg helt ening! Men hva med en av hver??Joda, Facel Vega er fin den, men.........Ferrarien står jeg glatt over, men en slik en..!
Facel Vega. Det har jeg lyst på !
Vis vedlegget 314954
......dens britiske motstykke, Gordon Keebele gjør seg ikke bort den heller. Samme konsept, britisk/fransk chassi og karroseri og svæææær amerikansk motor.
Av en eller annen grunn foretrekker jeg briten.
Har skutt med den der. Fantastisk bra. Første gang jeg borti den var da jeg var i utenlandstjeneste i de harde 90-åra, og fikk prøveskyte danske MP-soldaters P210. Ligger utrolig godt i hånden.Skaff deg en Sig P210, Gjestemedlem. Har skutt med, pusset og vedlikeholdt Lugere. Not my kind of gun.
Vis vedlegget 314781
Har skutt med Luger, men i 9mm og standard pipelengde. Veldig morsom å skyte med.
Er ikke det der noe av Steely Dan..?Dagens kunnskapskonkurranse:
Apropos Luger - hvem har en låt med dette verset?
When you're born to play the fool
And you've seen all the western movies
Woe to the one who does you wrong
You hide in the bushes
Murder the man
With Luger in hand
With a Gun fra Pretzel Logic ja, et suverent album og langt bedre enn senere album som Aja osv som HiFi pressen elsker.....Er ikke det der noe av Steely Dan..?Dagens kunnskapskonkurranse:
Apropos Luger - hvem har en låt med dette verset?
When you're born to play the fool
And you've seen all the western movies
Woe to the one who does you wrong
You hide in the bushes
Murder the man
With Luger in hand
Litt kreativ tenking om tidssoner løser dette problemet. Jeg går på Kuala Lumpur-tid fra morgenen av...
Fineste Turboen EVER! Maken til min - hadde den i 8 år og må si jeg savner den et par uker hvert år, omtrent på denne tiden Den siste klassiker.
Jeg kunne tenkt meg sykkelen også.