Såvidt jeg skjønte når jeg var i kontakt med Endpoint for en tid tilbake, så hadde de ikke noe på demo den gangen iallfall.Jepp. Vi har vel vært inne på dette. Mye likt min egen kravspesifikasjon.For å oppsummere: jeg har lenge tenkt at jeg vil investere i en skikkelig platespiller som kan vare lenge og gi meg mest mulig musikkglede, og er klar for å legge noen (ikke ubegrenset) kroner i dette. Spiller hovedsaklig metal, 60 og 70 talls rock, noe jazz, blues, klassisk og elektronika.
Etter å ha sondert markedet en god stund har bl.a. NAS dukket opp som et alternativ som både ser kult ut, og virker å være av høy kvalitet lydmessig. Problemet er at de i likehet med mange andre spillere i denne prisklassen ikke finnes på demo hos forhandler, og jeg vil være mest mulig sikker på å treffe på første forsøk når jeg først handler. Vil ikke ha noe som låter anemisk eller blodfattig, og derfor plager jeg dere i tråden her med mine bekymringer om cd-lyd og denslags, kanskje for å bli beroliget eller få et mer nyansert bilde av hvordan disse spilllerne låter.![]()
Skjønner hvor du kommer fra. Du får dra på et hjemmebesøk eller to.
Har ikke Endpoint noen NAS oppsatt, altså?
Samme med SoundgardenSpaceworld som skal selge EC spilleren, umulig å få hørt den også. Det syns jeg er litt spesiellt.