Poirot
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 28.07.2007
- Antall liker
- 2.109
Jobben du liksom, , ja skyld på jobben din du. Den må du dra lenger ut på landet med! Tror du lider av samme syndrom som meg.Syke mennesker, Og du super`n ... deg kan jeg sette diagnosen på
P4 heter den .... låtene dine ligger nært spillelista der!!
Og da lurer vel dere på hvordan jeg vet det ... ?? Under sterk tvang på jobben ... så blir jeg påtvunget den kanalen
Pokker i meg sant!! Er i et bygg der det ikke når tlf signaler og knapt radio.. P3 får en ikke innJobben du liksom, , ja skyld på jobben din du. Den må du dra lenger ut på landet med! Tror du lider av samme syndrom som meg.Syke mennesker, Og du super`n ... deg kan jeg sette diagnosen på
P4 heter den .... låtene dine ligger nært spillelista der!!
Og da lurer vel dere på hvordan jeg vet det ... ?? Under sterk tvang på jobben ... så blir jeg påtvunget den kanalen
Kona har aldri drukket eller kjøpt Solo etter den kampanjen.
HVITT FLAGG HEISES !!!!!!!!!!!!
Jeg bare øser på jeg, for jeg vet at innerst inne liker dere det. Alle har en skap-åttitaller i seg. Ferdig snakka.Det jeg er litt skremt over Supern ... er at du kommer med veldig mye her ... hmmh
Ute av åttitallsskapet for lenge sia jeg, men da snakker vi thrashmetall og hardcorepønk. Definitivt ikke noe å skamme seg over.Jeg bare øser på jeg, for jeg vet at innerst inne liker dere det. Alle har en skap-åttitaller i seg. Ferdig snakka.Det jeg er litt skremt over Supern ... er at du kommer med veldig mye her ... hmmh
.....og nå ble den faktisk enda bedreLørdag formiddag er aldri feil...................