Imponerende prosjekt! Har trua på at dette blir skikkelig bra.
Imponerende prosjekt! Har trua på at dette blir skikkelig bra.
Utrolig flott "reise"... hvor i Rogaland er dette?
Takk for det. Veldig fornøyd med det verktøyet. Har aldri bli skuffa av Festool. Sikkert overkill for "hobbybruk"Ser meget bra ut og verktøyet er det kvalitet over, du har sikkert sagt det før men hvor stort blir rommet ?
OK, tror du det er dårlige greier/en dårlig løsning? På grunn av rørene?Jeg tror det kan være lurt å sette i gang ventilasjonen og lytte til støyen fra det før du kler igjen.
Takk for tips.Det så bare noe uvanlig ut... det er uansett en billig forsikring å sjekke det først. Etter du har kledd igjen er det for sent.
Korrigerte rør vil jo lage en annen støy enn rør, men om det er bedre eller værre kan ikke jeg uttale meg om.
De manifoldene kan muligens lage en del resonans også pga størrelsen, men det kan du lett ordne med asfaltplater til bil.
Ikkje enda. Har ett generøst tilbud fra en i området som har ett par til salgs, men de var ikkje kobla opp.Fikk du deg demo på Tower høytalerene ?
Tenkte å skjule center bak lettet, FL og FR blir utpå gulvet. Iallefall foreløpig.Det synes jeg høres lurt ut. Skal du akkustikkduk og skjulte høyttalere?
Høres veldig lurt ut men bare husk på at om du henger ett stort lerret som ikke er akustisk transparent vil du begrense effekten noe, da ville jeg heller sett på muligheten for å gjøre dette på bakvegg.
Grunnen til at eg bruker vanlig gips på lag nr to er for å få en ferdig malbar overflate. Bruker du Fermacell, så må disse helsparkles før de evt kan males. Skal du bruke molton eller tapet er dette sikkert ikkje noe problemHei noen tekninsk spørsmål, ser du har lagt første lag med fiber gips og deretter neste lag med vanlig gips og green glue i mellom. Er det noe tekninsk grunn for at 2 lag er vanlig gips (utenom økonomi)?
Er i nesten same design selv ( har lagt første lag med fiber gips). Så næreme meg lag nr 2. Har selv vurdert det med green glue, men lure heller på om eg legger 2 lag med fiber gips. Siste lag vil bli plater uten sparkle kans som er limt sammen. Vurderte du dette.
Så kort oppsumert, så star eg mellom din løysing med gips og green glue, eller 2 lag med fiber gips. ( ca same kostnader). Hadde du noen tanker rundt dette før du bygget?