Jeg tror ikke jeg skjønte setningen helt. "Gledet meg" og "idol" i samme setning. Jeg sier som i Nytt på Nytt. Her må en av delene ut.DAChild skrev:Hadde gledet meg til disco-utgaven av idol idag, men lyden er jo helt på jordet? Gode vokalprestasjoner druknet i gjenklang og orkesterlyd......tragisk
JA, du bør også prøve det! (å flytte deg fra den ene skjermen til den andre)Tubesnake skrev:Er det virkelig noen som gleder seg til idol?
Nei synes ikke det, men du følger kanskje mer med på fotball enn på musikk ser jeg på avataren dinHolmium skrev:Hvis man gleder seg til Disco fortjener man dårlig lyd.
Her i stuen ødelegger Idol for de varme rørene som venter på å spille musikk. Tragisk!
kan jo skrive med større skrift, kanskje det hjelper:R.E.S. skrev:Jeg tror ikke jeg skjønte setningen helt. "Gledet meg" og "idol" i samme setning. Jeg sier som i Nytt på Nytt. Her må en av delene ut.DAChild skrev:Hadde gledet meg til disco-utgaven av idol idag, men lyden er jo helt på jordet? Gode vokalprestasjoner druknet i gjenklang og orkesterlyd......tragisk
Nei, det hjalp ingenting. Meningsinnholdet er helt gresk for meg, dessuten synes jeg Idol er mer enn stort nok som det er, om ikke du begynner med så store bokstaver også...DAChild skrev:kan jo skrive med større skrift, kanskje det hjelper:R.E.S. skrev:Jeg tror ikke jeg skjønte setningen helt. "Gledet meg" og "idol" i samme setning. Jeg sier som i Nytt på Nytt. Her må en av delene ut.DAChild skrev:Hadde gledet meg til disco-utgaven av idol idag, men lyden er jo helt på jordet? Gode vokalprestasjoner druknet i gjenklang og orkesterlyd......tragisk
Hadde gledet meg til disco-utgaven av idol idag, men lyden er jo helt på jordet? Gode vokalprestasjoner druknet i gjenklang og orkesterlyd......tragisk
Ja!Tubesnake skrev:Er det virkelig noen som gleder seg til idol?
Bør vel ikke sees på som et problem ;DR.E.S. skrev:Problemet er vel heller at hørselen er god.
Roy
Hørt om ørepropper??R.E.S. skrev:Problemet er vel heller at hørselen er god.
Roy
Som gjør musikken bedre? Dæven, det må være årets tweak. ;DOldBoy skrev:Hørt om ørepropper??
Da synes jeg fjernkontrollen fungerer bedre. Da slipper jeg både å se og høre Idol.OldBoy skrev:Hørt om ørepropper??
Årets?Tubesnake skrev:Som gjør musikken bedre? Dæven, det må være årets tweak. ;DOldBoy skrev:Hørt om ørepropper??
Det har du helt rett i. Sjelden jeg ser på musikk, ikke at det har noe med Idol å gjøre uansett da.DAChild skrev:Nei synes ikke det, men du følger kanskje mer med på fotball enn på musikk ser jeg på avataren dinHolmium skrev:Hvis man gleder seg til Disco fortjener man dårlig lyd.
Her i stuen ødelegger Idol for de varme rørene som venter på å spille musikk. Tragisk!
Ja, men skjønner ikke hvorfor man må melde, når man ikke følger med ???REX1 skrev:Mange som er interessert i idol her ser jeg
Din grabukk............hva mener du om lyden?Sleiven skrev:Det er typisk et noen får en drtidårlig mix på Idol, Har de ikke lydprøver? eller er det forsøk på å manipulere resultatet.. Sjøl ser jeg på idol for å se om noen pene jenter går videre og det gjorde hun ;D
Sleiven
Får du virkelig plass til fjernkontrollen i ørene? RESPECT ;DR.E.S. skrev:Da synes jeg fjernkontrollen fungerer bedre. Da slipper jeg både å se og høre Idol.OldBoy skrev:Hørt om ørepropper??
Her faller jeg av..........Er vel kun Kurt som har hatt en bra stemme, musikken er vel bob bobGnR3 skrev:IDOL er faktisk ikke så ille, om en liker musikk og kommende gode artister er det absolutt verdt en titt
De første episodene ja, de auditionvisningene er faktisk underholdning.motoren skrev:hvem kan med hjertet i hånden si at det ikke er moro å se noen av utøverne??
High_def skrev:Herregud for en selvhøytidlig gjeng hifi-idioter er!
Idol er UNDERHOLDNING. Hvis du vil ha seriøs musikk og lyd, så se på en dvd eller sett på en plate.
Dette er tenåringer (noen iallefall) som får en mulighet til å synge på et underholdningsprogram. Det er ikke de tre tenorer!
De har det gøy med et konsept som svært mange har lært seg å like. Derfor selger det reklametid og dukker opp år etter år på tv.
På toppen av det hele så er det faktisk noen av dem som viser stor fremgang i løpet av sesongen. Det synes jeg er gøy å se. Ikke det beste jeg ser på tv, men mye bedre enn mye annet.
Jeg liker å se på Idol! Det er for meg ikke den store kilden til god musikk eller lyd - men underholdende er det.
Så jeg gir beng i hva hifi-politiet måtte mene. Slakt ivei!
Tenkte jeg skulle hjelpe deg ut av skapet. ;DLyngen skrev:Helt enig HD. Jeg ser på Idol og skjemmes bare litt. Det er underholdning. That´s it. Jeg synes noen av dem er flinke men Åste blif for mye "gospel" for meg. Tror Kim Rune vinner. Litt Kurt type. Kjøper ingen plater av dem. Den eneste jeg ser med potensial er Linnea. Hun kan bli flink songwriter.
Fikk has på den lille skriften din!Lyngen skrev:High_def skrev:Herregud for en selvhøytidlig gjeng hifi-idioter er!
Idol er UNDERHOLDNING. Hvis du vil ha seriøs musikk og lyd, så se på en dvd eller sett på en plate.
Dette er tenåringer (noen iallefall) som får en mulighet til å synge på et underholdningsprogram. Det er ikke de tre tenorer!
De har det gøy med et konsept som svært mange har lært seg å like. Derfor selger det reklametid og dukker opp år etter år på tv.
På toppen av det hele så er det faktisk noen av dem som viser stor fremgang i løpet av sesongen. Det synes jeg er gøy å se. Ikke det beste jeg ser på tv, men mye bedre enn mye annet.
Jeg liker å se på Idol! Det er for meg ikke den store kilden til god musikk eller lyd - men underholdende er det.
Så jeg gir beng i hva hifi-politiet måtte mene. Slakt ivei!
Helt enig HD. Jeg ser på Idol og skjemmes bare litt. Det er underholdning. That´s it. Jeg synes noen av dem er flinke men Åste blif for mye "gospel" for meg. Tror Kim Rune vinner. Litt Kurt type. Kjøper ingen plater av dem. Den eneste jeg ser med potensial er Linnea. Hun kan bli flink songwriter.