Imperdance...ohm og andre ormer!

Tutletor

Fersking
Ble medlem
01.01.2023
Antall liker
0
Sted
Haugesund
Hei! Dette er mitt første innlegg på hifi sentralen!
Jeg tenkte jeg skulle lage mitt første delefilter, og støtte på et lite problem. Bassen er 4 ohm, men diskantene jeg tenkte bruke (Seas 87H) står det 4-8 ohm på. Hvilken verdi bør jeg gå ut ifra når jeg kalkulerer verdien på komponentene jeg skal bruke?

AAaF

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.01.2007
Antall liker
153
Du må se på impedanskurva i datablad, men helst måle impedansen når det er montert i kassa. Men så kjem frekvensrespons i tillegg, montert i kasse.

Det kan late til at du har kasta deg ut på djupt vatn, og passive filter er veldig djupt. Så du kan ikkje rekne med å få noko veldig godt resultat ved å bare bruke kalkulatoren. Om du ikkje har ein som er flink som du kan jobbe saman med og viser/forklarer ein del, så er det eit langt lærret å bleke. Du må også ha måleinstrumenter for å få godt resultat.

Men lyd blir det, og det kan være moro, sjølv om det ikkje blir så bra i første omgang.

Tutletor

Fersking
Ble medlem
01.01.2023
Antall liker
0
Sted
Haugesund
Du må se på impedanskurva i datablad, men helst måle impedansen når det er montert i kassa. Men så kjem frekvensrespons i tillegg, montert i kasse.

Det kan late til at du har kasta deg ut på djupt vatn, og passive filter er veldig djupt. Så du kan ikkje rekne med å få noko veldig godt resultat ved å bare bruke kalkulatoren. Om du ikkje har ein som er flink som du kan jobbe saman med og viser/forklarer ein del, så er det eit langt lærret å bleke. Du må også ha måleinstrumenter for å få godt resultat.

Men lyd blir det, og det kan være moro, sjølv om det ikkje blir så bra i første omgang.
Ja, jeg prøver å lære meg dette, litt på gøy. Er på ingen måte perfeksjonist. Hvor finner jeg databladene på SEAS elementene?

Topp Bunn