Du har så rett, awe. Nok engang. Det skal kjempes for det beste som det skal kjempes for alt som har verdi her i livet, og det å kunne skaffe seg alt på strak arm uten å måtte slite for det, tror jeg ikke er mye stas. For ikke å snakke om at det ikke akkurat bygger karakter heller. Magemål er undervurdert. Og jeg har i grunnen nok av det til å innse at det jeg har hatt i huset og spilt på de siste dagene, er utenfor min rekkevidde, og det med skremmende drøy margin. Selvfølgelig blir det litt stusselig når det ikke står her lenger, men jeg velger å anse meg heldig som har fått erfare så overveldende godt utstyr i eget anlegg. Nå vet jeg at lyd av dette kaliberet i det hele tatt er oppnåelig. At det går an, rett og slett.
Baluba, jeg tror H6 er helt i din gate, og som du sier, de fungerer strålende på EL84 også. En virkelig musikalsk, spillesugen, åpen og dynamisk høyttaler. Og skal du ha den til å klatre enda etpar hakk oppover, er det bare å skaffe seg en rask, aktiv og god sub. Med en forsterker som din, tror jeg ikke det finnes bedre høyttalere enn H6 til de prisene de går for brukt. ikke for to, tre eller fire ganger den summen heller, for å si det sånn!