Det tidligere nevnte oppdraget i Oslo er utsatt til februar istedenfor neste helg, så det er ikke godt å vite hvilken helg det blir nå. Men jeg tror det kanskje er helgen før at jeg tar flyet over langfjellene. Venter på datoer og sakspapirer jeg kan sette meg inn i.Bra. Vi får håpe hederskara hiver seg på så vi blir en gjeng nedover.
Gunner? Fingers? baluba? To name but a few..
Det bør helst funke, for oppdraget har jeg takket ja til og forsinkelse kom litt overraskende for meg, men det tar jeg på strak arm. Gir beskjed med en gang jeg har fått nye datoer. Synd det ikke ble den helgen i januar, for januar er en hard måned for de fleste og det hadde passet med et oppdrag i hovedstaden. For et par år siden var jeg nesten for ofte i hovedstaden, og nå er jeg der for sjelden.Se her, ja. Nå skjer det ting. Hyggelig at vil hivedeg på, fingers! Jobbforbehold er litt sånn "goes without saying", egentlig. Det hadde jo vært kanon om det funket, baluba. Vi får krysse fingrene!
Grønt lys er gitt, det er vei i vellinga, åpen straight osv.Bra. Vi får håpe hederskara hiver seg på så vi blir en gjeng nedover.
Gunner? Fingers? baluba? To name but a few..
NÅ må du ikke skusle bort denne gyldne sjansen til å bli bedre kjent med meg, fingerdette frister
Når du først når horisontalen om natten skal du være så snydens likevel at du ikke merker om du ligger på luksusseng eller spikermatte.Nå må du ikke finne for dyr hotell, da, impulse. Aldri vært tilhenger av slikt. Kriteriene for min del er straight: rent og sentralt - alt annet bryr jeg meg katta om. Har bra rygg, som takler tynn liggerunderlag og teltlivet, så to netter på en grei seng tåler jeg. Liker heller å bruke pengene på ting som skjer utenfor hotellet.
Nettopp! Du har skjønt poenget, baluba. Skal vi på guttetur, med tant og fjas, eller skal vi på helsereise, ffs?! Tar med eget telt, jeg!Når du først når horisontalen om natten skal du være så snydens likevel at du ikke merker om du ligger på luksusseng eller spikermatte.Nå må du ikke finne for dyr hotell, da, impulse. Aldri vært tilhenger av slikt. Kriteriene for min del er straight: rent og sentralt - alt annet bryr jeg meg katta om. Har bra rygg, som takler tynn liggerunderlag og teltlivet, så to netter på en grei seng tåler jeg. Liker heller å bruke pengene på ting som skjer utenfor hotellet.
![]()
Dette er ingen telttur, kompis!Nå må du ikke finne for dyr hotell, da, impulse. Aldri vært tilhenger av slikt. Kriteriene for min del er straight: rent og sentralt - alt annet bryr jeg meg katta om. Har bra rygg, som takler tynt liggerunderlag og teltlivet, så to netter på en grei seng tåler jeg. Men klart, det kan være en utfordring for skrøplinger. Liker heller å bruke pengene på ting som skjer utenfor hotellet.
Ok, hører hva du sier, men pakker likevel med telt og primus. Stoler ikke helt på luksusdyret impulse.Dette er ingen telttur, kompis!Nå må du ikke finne for dyr hotell, da, impulse. Aldri vært tilhenger av slikt. Kriteriene for min del er straight: rent og sentralt - alt annet bryr jeg meg katta om. Har bra rygg, som takler tynt liggerunderlag og teltlivet, så to netter på en grei seng tåler jeg. Men klart, det kan være en utfordring for skrøplinger. Liker heller å bruke pengene på ting som skjer utenfor hotellet.
Men jeg garanterer, dette hotellet er overraskende rimelig. Etpar hundrelapper mer pr natt enn vandrerhjemmet rett borti gata. Det skal gudene vite at det er verdt..
Dette er ingen telttur, kompis!Nå må du ikke finne for dyr hotell, da, impulse. Aldri vært tilhenger av slikt. Kriteriene for min del er straight: rent og sentralt - alt annet bryr jeg meg katta om. Har bra rygg, som takler tynt liggerunderlag og teltlivet, så to netter på en grei seng tåler jeg. Men klart, det kan være en utfordring for skrøplinger. Liker heller å bruke pengene på ting som skjer utenfor hotellet.
Men jeg garanterer, dette hotellet er overraskende rimelig. Etpar hundrelapper mer pr natt enn vandrerhjemmet rett borti gata. Det skal gudene vite at det er verdt..
Enig.Jeg har lest noen steder at "Selling England by the pound" har skral lyd. Hva i svarteste er det de folka spiller platene sine på? Crosley? Fisher-Price?
Den låter jo for svingende helt kanon..!
Jeg skal være raus både med meg selv og de som kommer innom Casa Impulse, baluba. Så da vet du at du må komme en tur ut i provinsen når du besøker hovedstaden snart.Det blir mye god kaffe i casa impulse i vinter. Jeg regner med at du er raus med deg selv når du har såpass mye så det går vel ikke sååå lang tid før du trenger påfyll.
Trist med Jarreu. Spiller også en av hans nå.
Det er en forklaring, ja. Men at remastringer skal være så vanvittig mye kjipere enn en svenskpresset orginal er nesten ikke til å fatte...Enig.Jeg har lest noen steder at "Selling England by the pound" har skral lyd. Hva i svarteste er det de folka spiller platene sine på? Crosley? Fisher-Price?
Den låter jo for svingende helt kanon..!
Kan det være at de (som synes lyden er dårlig) hører på remastering og/eller dårlige pressinger?