Se her ja... Jeg satte visst igang noe! Det var vel egentlig det som var meningen. Big S, vi er helt på linje her. Jævlig mye oksemelking! For min del savner jeg stemningen, hjelpsomheten, forbrødringen og "den gode viljen" fra før i verden.. Jeg opplever enslags destruktiv entusiasme, hvor utsultede kjepphester ris med en nesten diabolsk intensitet. Noen synes å ha et tilnærmet erotisk forhold til å fortelle andre hva de, altså disse andre, hører. Skulle det være slik at opplevelsene ikke er samstemte, skyldes det uten tvil placebo. Takhøyden her inne er snauere enn på et kinesisk partikontor, og for meg er det så enkelt som at mye av gleden er borte.
Alshus, jeg merker meg at du synes løsningen ligger i å bidra. Jeg skal være den første til å innrømme at mine bidrag er færre nå enn før, men det har vel i rettferdighetens navn vært noen av dem i årenes løp. Akkiurat nå er mye av entusiasmen borte. Om noen velger å oppfatte dette som sutring, vel, dem om det. Greia er vel mer at jeg trenger en grad av entusiasme for å orke å holde på. Du har helt rett i at det fineste med HFS er musikken og en masse alldeles fantastiske bekjentskaper. Jeg har funnet mennesker her inne som har gitt og gir meg impulser, erfaringer, støtte, tilbakemeldinger, musikktips, inspirasjon, glede og ganske så betingelsesløst kameratskap. Takk alle sammen. Dere vet hvem dere er. Sånn sett har jeg fått mye mer igjen for tilstedeværelsen her inne enn jeg noen gang håpet på.
Oblivion, OT er høyst velkomment, så lenge det ikke er av typen "Holmenkollbanens innvirkning på hakkespettens rugevaner"
Det er det jo aldri fra deg uansett.
Ellers har du nok rett i at jeg trengte vitaminer. Nye av type D er innkjøpt. Så får vi se om det kommer noen hifivitamininnsprøytninger etterhvert.....
Awe, det er fint å se at du fremdeles engasjerer deg. Ikke at det var en bombe, men likevel...
Vi snakket litt om å ta et år til i fjor, og kommer sikkert til å være her i 2011 også. Jeg tror det er viktig å gå noen runder med oss selv innimellom, nærmest for å tenke litt over hva vi vil med HFS-deltakelsen. Jeg lufter mine tanker, i alle fall. Om det har noen verdi for andre enn meg, er det fint.
Nå om dagen virker det som om den genuine intweressen for god lyd og god musikk er på vikende front her inne også. Off-topic is the new king, og vi kveles fremdeles av kabler. Er HFS på vei til hundene? Og for å gjenta mitt spørsmål fra adventstiden i fjor; vil vi ha det sånn?
Og Sluket, I have lightened up, beleive it or not. Det var nemlig julebord i Fidelity i går. Det hjalp! ;D