Jeg har jo fått meg en Olympus LS-11 opptaker med 24/96 så dersom anlegget til Impulse er så bra som han skryter av, så kan jeg vel bare sende ham et opptak av irettesettende bjeff… burde vært realistisk nok da.pengesluk skrev:;D ;D ;D ;D ;D
Send'n Cedric for ei uke!!
Vidar P skrev:Fikk vi ikke en indikasjon på noe i den retning med dissingen av Moccamaster? Og skepsisen til at WB vil være knusende overlegen traktoren fra Luxman?Som Frasier pleier å si; hold linja og vår produsent vil gi deg kontaktinfo til en egnet terapeut.![]()
Sikkert Trond??!!impulse skrev:Vidar P skrev:Fikk vi ikke en indikasjon på noe i den retning med dissingen av Moccamaster? Og skepsisen til at WB vil være knusende overlegen traktoren fra Luxman?Som Frasier pleier å si; hold linja og vår produsent vil gi deg kontaktinfo til en egnet terapeut.![]()
Jøsses, Vidar! Det var da voldsomt til forsvar av en skarve kaffetrakter! " Liker`n ikke Moccamaster? Send mannen i terap"i, liksom. Pust med magen, mann! Det er bare kaffe!![]()
Har heller aldri opplevd dette, ei heller arbeidslyst når jeg tenker meg om.pengesluk skrev:Det er omtrent som med arbeidslysten når den kommer - man setter seg rolig ned og venter til det går over!!
Ærlig talt Impulse - jeg vet ikke, da jeg aldri har opplevd det du beskriver. Kanskje du er syk i hodet?
Vidar P skrev:Klarer ikke helt å se at den kvarte linjen med forsvar var så voldsomt, men så har jeg ikke lesebrillene med lupefunksjon på heller. Og sist jeg sjekket så hadde jeg evig nok mage å puste med ja. Dessverre noen ganger også
Referansen til Frasier var en morsomhet, en klassiker i serien dette med respons-ved-faktisk-behov fra den underoppnående knapt-så-faglig-flytende men akk-så-høye-tanker-om-seg-selv Frasier, godt akkompagnert av den like sosialt suksessfattige lillebror Niles med knapt noen flere faglige meritter på cv'en; hver gang det knep litt så var det å viderehenvise til en spesialist. Det var som du skjønner spøkefullt ment.
Nå er det Dinu Lipatti for alle pengene her; har hatt en gjennomgang av Icons-boksen hans gjennom dagen idag, og det er bare å ta av seg de av hattene som evt måtte være igjen på knotten. En av favorittpianistene dette.
![]()
Æ'kke det noe som heter en "kaffedoktor" da...??! ;Dimpulse skrev:Du har forøvrig helt rett, Fredd. Det er ingenting som heter "bare kaffe". Jeg brukte det mest for å sette en støkk i doktoren. Det funka visst.![]()
Jepp! ;D dog uten forkleinelse for Vidar P. Hans omtaler av - især - klassisk musikk er av; "en annen planet". De vekker stor interesse og er også svært lærerike med sin faglege tyngde... Takk for slikt Vidar...impulse skrev:Hehe. Ordspillene sitter løst på dine trakter i dag, skjønner jeg....![]()
Takker for innspill, Magnus. Vi er helt på linje. Jeg slutta å henge meg opp i "videre" for en god stund siden, heldigvis. Også hva anlegget angår. Men så møtte jeg også veggen for noen år siden.MaKi skrev:Man går lei av alt til tider, Trond. Det er ikke sikkert at stereo er noe annerledes enn at man man går lei av kino, ping pong, yoga eller hva som helst. Gjør noe annet i mens, jogg litt, gå på en konsert, plukk opp andre hobbyer. Det kommer tilbake av seg selv. Det kan ikke tvinges tilbake. Jeg tror også griffenfeldt er inne på noe: det å stadig tenke på "videre" her i livet er ikke bare bra. Stopp opp litt, vær fornøyd med ting som de er. Bra folk har møtt veggen av mindre![]()
top model New Zealand er egentlig litt coolere, og mere naturlige deltagerepengesluk skrev:Hos meg er det helt andre ting som får noe å bryne seg på når jeg ser på Top Model 8) 8) 8)
Skjønner deg godt jeg T, har det slik fra tid til annen selv, man går lei, men prøver etter beste evne å leve etter det som står i signaturen min, det bringer som regel min glede tilbake.impulse skrev:Takker for innspill, Magnus. Vi er helt på linje. Jeg slutta å henge meg opp i "videre" for en god stund siden, heldigvis. Også hva anlegget angår. Men så møtte jeg også veggen for noen år siden.MaKi skrev:Man går lei av alt til tider, Trond. Det er ikke sikkert at stereo er noe annerledes enn at man man går lei av kino, ping pong, yoga eller hva som helst. Gjør noe annet i mens, jogg litt, gå på en konsert, plukk opp andre hobbyer. Det kommer tilbake av seg selv. Det kan ikke tvinges tilbake. Jeg tror også griffenfeldt er inne på noe: det å stadig tenke på "videre" her i livet er ikke bare bra. Stopp opp litt, vær fornøyd med ting som de er. Bra folk har møtt veggen av mindre![]()
Uansett, gleden er tilbake og anlegget brukes flittig igjen. ;D Jeg er tilfreds med ting som de er.
rolfozzy skrev:Fin spiller, impulse.
Men du må justere pu litt mot venstre.
Takker, Leif.LMC skrev:grattis den var virkelig fin
mye finere enn den andre ris-kokern du har
typisk NO BS design!
skal vedde på at den knocker sokka av Luxman! ;D
mvh
Leif
Jeg bare kødda. ;Dimpulse skrev:rolfozzy skrev:Fin spiller, impulse.
Optisk bedrag, Rolf. Den er helt optimal jfr. Feickert.![]()
rolfozzy skrev:Jeg bare kødda. ;Dimpulse skrev:rolfozzy skrev:Fin spiller, impulse.
Optisk bedrag, Rolf. Den er helt optimal jfr. Feickert.![]()
65finger skrev:Den knocker sokkene av Luxman! i mine ører
samlanes skrev:Takk for det Impulse.
Ser at eg må sjekke bruktbørsen.
Edit:Ang at eg klarte å gjennomføre ombyggingen kommer både av flaks og knallgod og heilt nødvendig hjelp fra både Toonz og Leif.Men det som for meg er veldig intr i tillegg,er at trass i bedre oppløysing og lyd generellt,skjer ikkje det eg frykter mest av allt.
At mange plater blir stående uspillte pga "bedre" lyd,det motbeviser det som av og til blir påståt,at ein ikkje kan få i både pose og sekk,det er nemlig fullt mulig.
Så fekk eg sagt det
Mvh.