Har alltid trodd at Take Five har vært komponert av Paul Desmond
. I hvertfall ble den spillt i Dave Brubeck's Quartet mvh. Guit
|
Visst pokker er det fet musikk, Donner. Men for å få "the whole enchillada", trengs en Papworth TVA 10, har jeg hørt. Helst rød!Dette er fanken så fet musikk
Vis vedlegget 169772
Da kan han jo slippe en due hvorsomhelst som den naturligste ting i verden.ser for meg impulsefar på vei til dyrebutikken med hjelm og duekassa. Den er med alltid, også i dusjen og på potte
ser for meg impulsefar på vei til dyrebutikken med hjelm og duekassa. Den er med alltid, også i dusjen og på potte
Der er vi helt på nett.Ellers musiserer Hr. Reiersrud i stuen nuh. "Gitar" er et overmåte flott album![]()
En kvass marinade og rikelig med dram så går det glatt nedFinger, det er nok svært få ringduer eller skogduer som frekventerer fuglebrettene i Oslo & Omegn. Klippeduer, derimot... De er ikke regnet som særlig egnet til menneskeføde i gourmetklassen![]()
Det får jeg heller leve med, er jeg redd. Det finnes andre delikatesser å nyte, skulle jeg mene.Da, høistærede, vil jeg bestemt mene at De går glipp av gode smaker![]()
Slik taler en vaske-ekte gourmetEn kvass marinade og rikelig med dram så går det glatt nedFinger, det er nok svært få ringduer eller skogduer som frekventerer fuglebrettene i Oslo & Omegn. Klippeduer, derimot... De er ikke regnet som særlig egnet til menneskeføde i gourmetklassen![]()
Vanskelig å feile deg på den, jaDet får jeg heller leve med, er jeg redd. Det finnes andre delikatesser å nyte, skulle jeg mene.Da, høistærede, vil jeg bestemt mene at De går glipp av gode smaker![]()
Han poster mye bra bilder!Hehehehe. Sånn går´e når du har Hoffman i Fb-feed´en, Finger!
Synes du ikke du ser deg selv som vinylsamler i sekstiåra?![]()
Hehe, ser da ikke alltid etter løsninger, noen ganger er det nok å tenke litt løst over hvor vi er og hvor vi går, man kan jo nesten lure med tanke på alle de moderne remediene guttungen lister opp som "livsnødvendigheter" idag, om de litt eldre overhodet hadde noe liv uten alt dette, jeg tror man fort kan bli litt fartsblind opp ialt, og lett miste noe viktig mellom mennesklig underveis, om ikke man er vaktsom