Hehehehehe. Joda, Donner. En femtilapp er helt ubetydelig, og som du sier, et lite offer på den gode smaks alter. Men så er det ikke femtilappen det dreier seg om, men at jeg kunne være så innesnødd at jeg kjøpte en plate jeg hadde fra før. Det har faktisk aldri skjedd før, når jeg ikke tar med tilfellene der jeg gjør det med overlegg. Jaja.. man er altså femti.
Takk skal du ha, Minutten. Det kjennes fint å bli eldre, faktisk.
Du har forøvrig et godt poeng mht til tracklisting og irritasjon. Skiva blir nok i huset.
Jeg fikk en alldeles strålende presang her om dagen, noe som gjorde at jeg må spise en kamel eller to.
Jeg har vært ganske kvass i kjeften en stund når det gjelder DAB, og jeg verner om min klassiske FM-tuner. Det finnes radioer i de fleste av rommene i huset, og her om dagen ankom det en til.
En Geneva World radio. Elegant, portabel, med FM, DAB og WiFi. Og den låter virkelig som en kule. Jeg må for en gangs skyld si meg helt enig med Lasse i L&B, dette er den eneste bærbare radioen man trenger, egentlig. (Ok, Lasse. Vi har vært enige før også!)
At NRK har lagt ut så mange sukkertøy i form av NRK Gull, Klassisk og hva det måtte være, er jo rimelig selvforklarende. De har for mye penger og prestisje i hele DAB-sirkuset. Likevel, komfort og brukervennlighet er ikke alltid noe vi er bortskjemt med, så det er jo fint når radio kan være så elegant, tilgjengelig og vellydende. Akkurat nå spilles klassisk julemusikk fra NRK Klassisk, og det passer perfekt til formiddagskaffen.
"Salmer fra kjøkkenet" so to speak.