Ang Tourette. Her er det en som ikke tar det så tungt!
Må ha det litt gøy Impulse. Det er tross alt Frædda'n
Jeg tror den spiller etpar hakk bedre enn P9..men det er meg!Den er jo en teknisk veldig enkel men solid laget spiller, utseende er godkjent selv om jeg foretrekker klassiske platespillere. Skal bli interessant å sammenligne med P9'en.
Sist det var litt liv her hadde du akkurat fått en liten bunke ny vinyl, noen anbefalinger du vil dele med oss?
Joda, det er mye jeg kunne tenke meg å anbefale fra både den bunken og etpar andre, men jeg holder på med en greie til Fidelity om det, så det er litt vanskelig å tyste her.....
Uansett, jeg lover på tro og ære å komme tilbake til det.
Den filmen lo jeg av så jeg nesten datt av stolen!Så film med Faithfull her om dagen, Irena Palm! Fin og morsom, anbefales...
Mvh.
SAL
He-he, ja ikke sant, må sees!Den filmen lo jeg av så jeg nesten datt av stolen!Så film med Faithfull her om dagen, Irena Palm! Fin og morsom, anbefales...
Mvh.
SAL
Genistrek at dama heter Palm (håndflate) til etternavn...
mvh
Begynner å miste litt troen nå Impulse! (ikke sett noe i Fidelity heller...)
Jeg tror den spiller etpar hakk bedre enn P9..men det er meg!Den er jo en teknisk veldig enkel men solid laget spiller, utseende er godkjent selv om jeg foretrekker klassiske platespillere. Skal bli interessant å sammenligne med P9'en.
Sist det var litt liv her hadde du akkurat fått en liten bunke ny vinyl, noen anbefalinger du vil dele med oss?
Joda, det er mye jeg kunne tenke meg å anbefale fra både den bunken og etpar andre, men jeg holder på med en greie til Fidelity om det, så det er litt vanskelig å tyste her.....
Uansett, jeg lover på tro og ære å komme tilbake til det.