Første gjennomgang unnagjort. Eneste å få tak i her i Hilversum, NL i en fart var Paavo Jarvi med Frankfurt Radio Symphony Orchestra på Virgin. Hva skal jeg si. Dette er voldsomme saker. Denne Mahler må jo ha vært en av de tøffeste rockerne av sin tidTomz, i min bok er det et åpenbart sted å begynne. Mahlers 2. symfoni, og da helst med Bernstein på DG. Styr for all del unna Oslofilharmoniens Chandos-innspilling med Mariss Jansons. Den er gjennomsyret av valium.
Kjekke ting! Gleder megIngen dårlig versjon det der,Tomz. Du skal se den blir en klassiskfavoritt etterhvert.Mahler var nok litt mer rocka enn de andre i klassen,ja.Det er forresten en annen plate på vei til deg i posten snart. Den har stått i rest i en evighet!
Hei og god natt!Jeg vet. Og jeg skulle gjerne lånt den. Men jeg kommer meg knapt ned trappa. Får sette min lit til kiropraktoren fra Jæren.
Høres ut som en col skive det der, Le.Sløy vokal og rimelig tilbakelent komp.kjøpte du den på Vinyl? Utmerket nattmusikk,ja. Er lommeboka fremdeles i live etter fruens eskapader?![]()
Huff, det der høres definitivt ikke noe godt ut ImpulseDet er rart å ikke ha lyd i huset.
Den lille transistorforsterkeren jeg har hatt til test er inne til fotografering, og turen jeg hadde tenkt å legge ut på i dag for å få noen lånerør i hus, ble amputert av en rygg som ikke er samarbeidsvillig i det hele tatt, og ikke har vært det på tolv dager. Så da er der bare å håpe at kiropraktormennesket som tar seg godt betalt for å knekke den gebrekkelige ryggen på plass, kjør jobben over gjennomsnittet bra i mogen, så jeg er på beina.
Det er rart med det. Når anlegget er i orden og kan brukes nærmest når det skal være, klarer jeg fint noen kvelder uten lytting. Men når det ikke virker, derimot...da er abstinensen enorm!
Noen som kjenner seg igjen?
Sett aldri din lit til en Jærbu!Jeg vet. Og jeg skulle gjerne lånt den. Men jeg kommer meg knapt ned trappa. Får sette min lit til kiropraktoren fra Jæren.
Jeg drar til Horten, så jeg håper på og treffe noen hornfrender der og bryte brød med.Hehehehe. Det kan du si, Verminski. Men jeg tror jaggu Ola er unntaket. Østlandets beste kiropraktor, spør du meg. Nå er jeg snart på beina igjen, heldigvis. Takket være en utflytta jærbu. Kanskje det hjelper at han ikke bor der lenger?
Du skulle forresten vært med på neste mat/horn/musikktreff!
På forhånd takk, Le. "Bakgrunnsmusikk til middagsselskaper" høres ut som et ok bruksområde. Du kan jo ta den med når det skal spises chili! Ikke for det, nå lurer jeg på om det blir lammetagine fra Marokko i stedet. Vi får se.
..
Er mange dager jeg går her ein hel dag uten musikk å , men det er pågrunn av et kan bli lei av musikk. Har ikke noe med annlegget og gjøre men musikk lei blir jeg.Det er rart å ikke ha lyd i huset.
Den lille transistorforsterkeren jeg har hatt til test er inne til fotografering, og turen jeg hadde tenkt å legge ut på i dag for å få noen lånerør i hus, ble amputert av en rygg som ikke er samarbeidsvillig i det hele tatt, og ikke har vært det på tolv dager. Så da er der bare å håpe at kiropraktormennesket som tar seg godt betalt for å knekke den gebrekkelige ryggen på plass, kjør jobben over gjennomsnittet bra i mogen, så jeg er på beina.
Det er rart med det. Når anlegget er i orden og kan brukes nærmest når det skal være, klarer jeg fint noen kvelder uten lytting. Men når det ikke virker, derimot...da er abstinensen enorm!
Noen som kjenner seg igjen?
Er ofte samme artistene som går igjen hos meg , så tenker jeg at jeg må finne noe nytt og høre på , men det er der jeg er så slapp egentlig. Er jo hundrevis av artister der ute er bare jeg så må leite littSkal ta en siste sjekkrunde i dag og komme tilbake til deg i kveld, Le. Etter litt prøving i helga ligger det an til lammetagine, forøvrig.
Lei musikk, TC? Det har jeg ikke merka mye til! I alle fall ikke hjemme.
Skal få lånt meg ein plate spiller først for og se om det er noe for meg , akkurat nå hører jeg på det bossKjøp deg platespiller, TC. Det kurerer det meste!
Du har helt rett, JJ. Den dagen jeg er lei musikk, kommer jeg til å seriøst vurdere terapi.
I form av vinylshoppingtur til London, for eksempel.
Da er det SLUTT, J.Jlivet må være trist om enn blir lei musikk. ...