Ja, de Roky repressene var knallfine, rett og slett. Gatefold, med flott hefte i alle sammen - og det til en utrolig sympatisk pris.
Forsiktig med hva du sier nå impulse.. Gjør du sånne fangster med så lite penger blir en vel spent på hva du får til av gave til en viss en....Dagens vintagefangst: Sme 3012 kjøpt for hele 500,-. Nå mangler bare en Garrard,en Sp 10 eller noe annet morsomt.
Ikke helt rimelig den burmester renseren heller.Det vet jeg, SAL. Sånn var det i alle fall hos Knut. Men så er det ikke alle som har råd til full APL-rigg, da..![]()
@ impulse: Liker!Jeg har sagt det noen ganger før, men noen ting kan ikke gjentas for ofte. Strømmen er uhyre viktig. Her i huset er det dedikert kurs og dedikerte strømkabler, og jeg har hatt et antall filtre i bruk over flere år.Sist var det superfilteret til Oblivion. Men det er vel strengt tatt ikke å oppdrive, og stiller utenfor konkurranse. Men jøøses, det var sanseløst bra, og blir nok det de andre må finne seg i å måles mot. Det er liten tvil om at det gir ganske formidabel uttelling å bruke energi og oppsparte midler på strømmen. Skal du tyne ut alt det som bor i komponentene dine, er det ingen vei utenom. Med mindre hele utstyrsparken din kommer fra APL, da.
Burmesterfilteret er dyrt, men både PS Audio, Gigawatt og andre leverer ting i samme prisklasse. Ambisjonen er å få prøvd endel utover høsten, og skrive om opplevelsene både her, og mer inngående i nettversjonen av Fidelity. Den som lever får se og høre.
He-he, klarte å holde meg noen minutter da!Det var ikke særlig overraskende, SAL! 8)
Helt enig her Impulse.Jeg har sagt det noen ganger før, men noen ting kan ikke gjentas for ofte. Strømmen er uhyre viktig. Her i huset er det dedikert kurs og dedikerte strømkabler, og jeg har hatt et antall filtre i bruk over flere år.Sist var det superfilteret til Oblivion. Men det er vel strengt tatt ikke å oppdrive, og stiller utenfor konkurranse. Men jøøses, det var sanseløst bra, og blir nok det de andre må finne seg i å måles mot. Det er liten tvil om at det gir ganske formidabel uttelling å bruke energi og oppsparte midler på strømmen. Skal du tyne ut alt det som bor i komponentene dine, er det ingen vei utenom. Med mindre hele utstyrsparken din kommer fra APL, da.
Burmesterfilteret er dyrt, men både PS Audio, Gigawatt og andre leverer ting i samme prisklasse. Ambisjonen er å få prøvd endel utover høsten, og skrive om opplevelsene både her, og mer inngående i nettversjonen av Fidelity.Både her og både der, som Thorbjørn Egner ville sagt. Den som lever får se og høre.
Helt herlig Impulse!Morsomt med kvelder hvor det låter så kanon at det ikke lar seg gjøre å løsrive seg fra lyttesofaen i det hele tatt!
Gode nettfiltere funker, og de blir vel ikke akkurat udaterte heller, så det ville jeg sittet på, oct.Er litt gammeldags mht. nettfiltre. Nordost Thor, m. Valhalla A.C. rett inn. Hørbar forskjell? JA!
mvh