ikke ferdig enda leif og sluket?
Var sikker på at dere var i mål for lenge siden med hver deres prosjekter....
Var sikker på at dere var i mål for lenge siden med hver deres prosjekter....
For egen del har jeg plutselig fått hendene fulle med "nye hobbier" (vidunderlig dame, barn og hus), men Konemor og jeg legger skumle planer om dedikerte kurser i peisestua (Bunkeren til salige Jan R), og oppsett av 2 anlegg. Da blir det rør og horn (AN + Svampen+Korna) i det første, og transistor og stater i det andre. For å toppe det hele tenker vi å koble en 50" Panasonic plasma til rør og hornanlegget. Seismiske utslag på Klavestadhaugen kan mao forekomme utpå vårenDet har slått meg at det er ufattelig stille her inne om dagen, i alle fall om man ser bort fra det evinnelige kabelgnålet til den sedvanlige predikantgjengen. Er det juletida, eller er det et uttrykk for laber aktivitet og liten intertesse for det (lille?) som foregår her? Det virker som om temperaturen er borte, selv i en tid som vi pleier å tenke på som "høysesong". Går hele sentralen på valium? Står vi til knea i kvikksand? Er det fordi så mange har forlatt HFS at oppdriften svikter? I så fall påhviler det jo den resterende gjengen et ansvar for å holde ting oppe.
Det har riktignok vært stille her inne før også, men dette synes jeg virker nesten urovekkende stille.
Det er mulig det bare er meg, men jeg tror faktisk ikke det.
Hvor ble forresten det av den etterhvert så berømte vinylomtalen din?Minutten, I have got news for you! Omtalen blir å finne i sommernummeret!![]()
Dem veit bedre enn så, skulle bare mangle!!!Hyggelig at jentene dine lo, cash. Men jeg fleipa ikke! 8)
Betryggende, cash. Veldig betryggende!Dem veit bedre enn så, skulle bare mangle!!!Hyggelig at jentene dine lo, cash. Men jeg fleipa ikke! 8)