Sikkert, hvis jeg kjente noen som hadde en 3D printer...……roadrune
Kunne du ikke fått noen med 3D printer til å lage forlengere til bryterene du har?
Vet ikke ennå, de kommer neste uke.Drossel
Men de nye passer?
HeiVi krydser fingre for det.
HeiHei
Stått litt stille her i det siste, men ting går ikke fra en
Er i en jobbsøker situasjon, og det får gå først ….
Oppdaget et problem med frontboardet til min XP25 klone. Switchene for Input, Hi-Pass og Mute ble rett og slett for lave i forhold til de roterende switcher for Res. loading, Cap. loading og Gain. Mye å tenke på i forhold til design av frontpanelet .
Front-board:
Vis vedlegget 524436
Her ser du problemet med de (for lave) push-button switchene :
Vis vedlegget 524437
Lete, lete, og atter lete på nettet for å finne noen som bygger mer i høyden, og som samtidig passer i kortet. Fant til slutt disse :
Vis vedlegget 524438
Tror disse skal gjøre susen, slik at det går an å få designet frontpanelet. Er nok her om et par dager
Ellers er nå alle kretskort gått over med loddebolten under lupe, samt vasket rene med isopropanol
Slik går no dagan….
Mvh.
Johnny
Joda, det er bedre enn krangletråder. Kjør på!Hei
...
Tror jeg skal få til dette nå . Kjedelig lesning for dere, men slik er det når man skal prøve å få til en perfekt frontplate.
Har ikke loddet de fast ennå, venter på alternativ nr.2 + flere varianter av knapper.
Ja, jeg VET at dette er døll lesning......men, er vel bedre enn kabel krangletråder ?? Eller, kanskje ikke ?
J.R
Vil bare sige, at jeg opplever noe tilsvarende - og er enig. En pakke fra USA reiste 6000 km på 5 dager til Akershus. Det tok ytterligere 10 dager for den å komme frem til meg, omtrent 70 km. Det er unødvendigt dårlig.Tok 6 dager fra Singapore til Norge, og 2 uker for posten.no å levere de. (fra de ankom Norge til mitt lokale postkontor !!)
HeiDet mest specielle er de stakkede RCA.
Helt enig - håper han gir seg like mye tid til lytting som byggingjeg tviler på at man får kjøpt et produkt - uansett pris , hvor det er lagt så mye arbeid i detaljene. Helt rått - og morsomt å følge denne tråden.
Hmmm, kanskje for å oppnå litt anerkjennelse, så bør du surre alle komponenter inn med Bomull og duppe hele innmaten i et fat med linolje...Deretter tømme etpar tuber med silikon oppi der...
Tullprat fra min side... Det er utrolig flott gjennomført som alltid, så bare keep on with the good work... Absolutt en av mine favoritt-tråder dette her...
Mye som tyder på at han ikke tager sig tid til å lytte eller også er høreapparatet defekt.Helt enig - håper han gir seg like mye tid til lytting som byggingjeg tviler på at man får kjøpt et produkt - uansett pris , hvor det er lagt så mye arbeid i detaljene. Helt rått - og morsomt å følge denne tråden.
Hei DrosselMye som tyder på at han ikke tager sig tid til å lytte eller også er høreapparatet defekt.Helt enig - håper han gir seg like mye tid til lytting som byggingjeg tviler på at man får kjøpt et produkt - uansett pris , hvor det er lagt så mye arbeid i detaljene. Helt rått - og morsomt å følge denne tråden.
Hei SluketLeter etter et Dot Matrix display m/elektronikk, for visning av spenning. Tips?
Se ind i dig selv og du finder svaret.Hei DrosselMye som tyder på at han ikke tager sig tid til å lytte eller også er høreapparatet defekt.Helt enig - håper han gir seg like mye tid til lytting som byggingjeg tviler på at man får kjøpt et produkt - uansett pris , hvor det er lagt så mye arbeid i detaljene. Helt rått - og morsomt å følge denne tråden.
Må bare si, at jeg begynner å bli DRITA LEI av dine nedverdige kommentarer i min tråd !!
Høreapparat ? Har aldri hatt et slikt.
HVORFOR må du alltid slenge dritt i min tråd ? Du virker som en ( mann ?) som sliter med mindreverdighets-komplekser.
Hva fanden er det med disse "Danskene " ? Først: "Kortvarig" og nå Drossel atter engang (igjen)
Get a life !
J.R
Hei,
vakkert !
Mvh
J.R[/QUOT
Absolutt , som amerikanerne sier det , they sing their hearts out " noen ganger faktisk bedre enn originalen ,,,, for allt det dreier seg om er å presterere Jeg synes og noen av editions fra the four " er spektakulært ikke minst the host "