Kos deg på hytta. Vel fortjent!Hei
Mottok platene I dag. Godt pakket inn, ingen skader .
Rakk så vidt å teste den ene platen provisorisk, alt ser ut til å passe .
Vi har flyttet inn på hytta til min mor i dag ved sjøen, så mye pakking og styr. Skriver nå fra hytta.
Men, skal hjemom i morgen noen timer, og da får jeg prøvemontert og testet resten.
Bilder kommer !
Tror dette blir bra !
Mvh.
Johnny
Vakkert, du er en ekte feinschmecker...På høy tid å fortsette på P.L XP 25 klonen !
Hei
Det ble et lengre avbrekk enn planlagt på dette prosjektet av ulike årsaker. Men, nå er jeg i gang igjen !
Bakplatene har vært en tur hos min nabo for litt småflikking og tilpasning. Dette pga. noen småfeil i arbeidstegningene fra min 80 år gamle tekniske tegner.
Jeg hadde også prøvemontert bakplaten til power supply speilvendt . Hastverk før ferieturen til hytta !
Nå passer alt mye bedre, og ser slik ut:
Vis vedlegget 1055942
Vis vedlegget 1055943
Nå ble det mer likt originalen, og passform mellom sideplater og lokk flukter tettere.
Vis vedlegget 1055944
Da kan jeg begynne å jobbe med innvending kabling...........
Mvh.
Johnny
Hei KjellFørst har man bra byggede forsterkere. Så har man de bedre byggede forsterkere og til slutt har man de best byggede forsterkere - Johnny's forsterkere. That's it.
Blir bare så godt humør av å se på bildene.
Mvh Kjell
HeiEr det best å koble sammen jord på P2 og PSU jord? (Har mest lyst til dette, hehe)
Et av prosjektene som er testet og monteres i disse dager er en MC/MM RIAA fra LT datablad for LT1115. Klassisk Jim Williams appnote! Null støy, null brum. Så og si, da!Blir interessant å se hva svar du evt får...jeg sliter litt med det samme i to Xono kloner jeg bygde... noe restbrum ved bruk av MC....
Signaljord og PSU jord må jo nødvendigvis koble sammen et eller annet sted for at kretsene skal fungere korrekt... hva og hvordan fortoner seg av og til mer som magi en sunn logikk....
På min X-Ono klon (som jeg akkurat har solgt), gikk Signal Ground bare til input, og 0/midtpunkt fra høyre og venstreBlir interessant å se hva svar du evt får...jeg sliter litt med det samme i to Xono kloner jeg bygde... noe restbrum ved bruk av MC....
Signaljord og PSU jord må jo nødvendigvis koble sammen et eller annet sted for at kretsene skal fungere korrekt... hva og hvordan fortoner seg av og til mer som magi en sunn logikk....