- Ble medlem
- 19.09.2014
- Antall liker
- 15.265
Da det er såder med snøforholdene i Norge i påsken så skal jeg ha noe for meg så uvanlig som bypåske og har kjøpt meg festivalpass til Inferno. Ikke vært der siden 2009 eller deromkring så det blir stats, men jeg er litt turist innen sjangeren og lurer på om noe mer bevandrede enn meg har noen hete tips til ting man bør få med seg.
Av de på line-upen jeg kjenner til og ser frem til er
Torsdag:
Tiamat
Bautshka
Abbath
Fredag: Her er jeg ganske blank
Lørdag:
Rotting Christ
Satyricom
Søndag:
Også temmelig blankt for min del
Jeg begynner å nærme meg et halvt århundre så å begynne å drikke Ringnes fra plasglass klokka 16 fire dager på rad er nok utenfor mitt kompetanseområde men om det er noen kjennere innen sjangeren som har tips om noen skatter i programmet så setter jeg pris på. Selv om jeg er blank på fredag og søndag så antar jeg jo at det er en viss stigning i programmet på hovedscenen utover kvelden så med mindre er noen must sees skjult så er i utgangspunktet planen å være der fra ca kl 19 til stengetid alle dagene.
Av de på line-upen jeg kjenner til og ser frem til er
Torsdag:
Tiamat
Bautshka
Abbath
Fredag: Her er jeg ganske blank
Lørdag:
Rotting Christ
Satyricom
Søndag:
Også temmelig blankt for min del
Jeg begynner å nærme meg et halvt århundre så å begynne å drikke Ringnes fra plasglass klokka 16 fire dager på rad er nok utenfor mitt kompetanseområde men om det er noen kjennere innen sjangeren som har tips om noen skatter i programmet så setter jeg pris på. Selv om jeg er blank på fredag og søndag så antar jeg jo at det er en viss stigning i programmet på hovedscenen utover kvelden så med mindre er noen must sees skjult så er i utgangspunktet planen å være der fra ca kl 19 til stengetid alle dagene.