Inferno 2025 - hjelp!

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
15.265
Da det er såder med snøforholdene i Norge i påsken så skal jeg ha noe for meg så uvanlig som bypåske og har kjøpt meg festivalpass til Inferno. Ikke vært der siden 2009 eller deromkring så det blir stats, men jeg er litt turist innen sjangeren og lurer på om noe mer bevandrede enn meg har noen hete tips til ting man bør få med seg.

Av de på line-upen jeg kjenner til og ser frem til er

Torsdag:
Tiamat
Bautshka
Abbath

Fredag: Her er jeg ganske blank

Lørdag:
Rotting Christ
Satyricom

Søndag:
Også temmelig blankt for min del

Jeg begynner å nærme meg et halvt århundre så å begynne å drikke Ringnes fra plasglass klokka 16 fire dager på rad er nok utenfor mitt kompetanseområde men om det er noen kjennere innen sjangeren som har tips om noen skatter i programmet så setter jeg pris på. Selv om jeg er blank på fredag og søndag så antar jeg jo at det er en viss stigning i programmet på hovedscenen utover kvelden så med mindre er noen must sees skjult så er i utgangspunktet planen å være der fra ca kl 19 til stengetid alle dagene.

Antonsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.04.2010
Antall liker
5.686
Sted
Hvittingfoss
Torget vurderinger
9
Ville sett Aura Noir på lørdagen og dødheinsgard på torsdag 👍

BurntIsland

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.02.2006
Antall liker
14.704
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
3
Fredag: Jeg så Rosa Faenskap på Pstereo i august, og syns de er verd å sjekke ut.

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Antall liker
15.265
de starter hhv 16:15 og 17:15, dere er slemme...

gjomle

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.01.2018
Antall liker
4.073
Sted
Kristiansand
Torget vurderinger
8
In The Woods på John Dee, torsdag, ville jeg fått med meg!

Antoine

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.09.2022
Antall liker
1.497
Sted
Oslo
Gikk igjennom plakaten for torsdag og de eneste jeg fant interessante for min del er Spectral Wound fra Canada og japanske Violent Magic Orchestra. Og litt norske Siibir og In the Woods. Men Siibir spiller tidlig og sistnevnte kolliderer med kanadierne. Så er vel vel ikke verd billetten for å bare se Spectral Wound. VMO kan kjøpes for bare 200,- separat. Tar trolig en tur ned til goldie. De er vel noe litt for seg slev. Kan bli spennende. Blander metal, techno og noise :cool:…..

Sist redigert:

t-roten

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.09.2015
Antall liker
13.684
Sted
London
Jeg så Rotting Christ (fantastisk bra), Satyricon (bra, som alltid) og Behemoth (var litt meh..) sist helg

Topp Bunn