Ingen diskusjon rundt denne ennå? Yamaha GT-5000

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
42.976
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Ser den Arve :) bruker denne som jeg er veldig fornøyd med og har kikket på nålefanen mens en spiller og kan ikke se noen antydning til at fanen beveger seg negativt selv om den må dra med seg en del masse.

mvh

CLEARAUDIO TT5 tonearm silver.jpeg

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
42.976
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Det er bra at det ikkje alltid er samsvar mellom teori og terreng...
Elles er det ein snytande fin arm du har. Er han heilt i vater, eller skeiar du ut ørlite?
Takk for det Arve, ja den er fin :)
Jeg lar den droppe en ørlite inn mot senter, har hatt en vane med å gjøre det på andre Tangentialarmer jeg har hatt, også luft drevne

mvh

PederP

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.04.2019
Antall liker
23.175
Sted
Nordvest på Jæren
Torget vurderinger
4
Du er ein skikkeleg Yamahaekspert skjønar eg. Kva kan du fortelje om desse pickupane? Og kva arm har du hatt dei i?
Sikkeleg og sjikkeleg... Ekspert og ekspert... Eg veit nå ikkje det, men eg har prøvd ein del mc-pickuppar i ulike armar.

I ungdomen var utfordringa at me hadde for lette armar.
Eg hadde ein Grace 707 der MC-7 fungerte greit, men dei andre Yamahaane virka ikkje fult så godt.
Det vart kompensert med ein Disctracker (som eg ennå har i skuffa) og diverse andre remedier for å auke effektiv masse,
men som sagt MC-1000 fekk eg ikkje til då så den vart pakka ned.

I nyare tid kom eg på denne pickuppen og tok han fram igjen. Mest som ny, og i RB-300 og nå i SME 3009 blomstra han opp igjen.
Prøvde han og i Jelco 750L, men flytta han tilbake til SME.

750L blir brukt til Ortofon MC-3000 mk2, Denon 103 og 103i og ein Benz MC20E2-L. RB-300 (sterkt modifisert) blir nå brukt til Hana SL.
Rega, SME og Jelco står på ein RX-1500.

Nå held eg på å restaurerer ein AS-212 til platespelar 2 (KD-600), og eg trur den blir midt i blinken for Yamaha-pickuppane.

Eg har fleire ulike pickuppar i skuffene, så eg skal nok klare meg ei stund til.

Det er kjekt å pusle med det gamle ruklet og få til lyd som ikkje står tilbake for det ein finn i dag.

Peder

Topp Bunn