Symphonic Line Kraftwerk Mk II
Vedlegg
-
131.8 KB Visninger: 814
-
70.2 KB Visninger: 793
Enig! Disse har kommet i hus her hjemme den siste uken, E-550 på bildet har samme AD-20 riaa kort jeg hengte på.....Kimmern skrev:Hmh... rart at ingen har funnet frem noen bilder av noe Accuphase-utstyr. Det er jo det deiligste i hele verden. ;D
8)
Er det blyasfalt jeg ser på de elektrolyttene der?wizard skrev:Symphonic Line RG 10 IV
Hmmm, hvor var det nå jeg la den ELFA-posen med motstander? ;DFallenA skrev::
Ancien Audio Silver Integra "Kråkereiret"!
Mye rart inne i den forsterkeren... det er sikkert!Valentino skrev:Hmmm, hvor var det nå jeg la den ELFA-posen med motstander? ;DFallenA skrev::
Jeg har fått med meg at din Ancien trakk et sukk og gikk i koma, FallenA. Hvis dette er innmaten kan det se ut som at den har vært hangardronning tidligere også.
Hvordan fungerer det? Må man ha noe som splitter signalet fra S/PDIF f. eks, eller holder det med et y-ledd, så hver av boksene koder av hver sin kanal?bjornh skrev:Så man trenger to for stereo?
Det er ikke så mye rart i den forsterkeren. Den er bare litt rart satt sammen.FallenA skrev:Mye rart inne i den forsterkeren... det er sikkert!Valentino skrev:Hmmm, hvor var det nå jeg la den ELFA-posen med motstander? ;DFallenA skrev::
Jeg har fått med meg at din Ancien trakk et sukk og gikk i koma, FallenA. Hvis dette er innmaten kan det se ut som at den har vært hangardronning tidligere også.
Utrolig at noe som håndtverksmessig ser så dårlig ut spiller så bra
Om man ser slik på det så er det nesten som "BIG BANG" teorien! Det ble liv! ;D (Ser for meg konstruktøren med en masse deler i et kabinett pøser på med lim og loddetinn, rister, lar tørke, skrur på spenning.... og så spiller det fantastisk musikk.... )
;DAudiomix skrev:Jeg tror det kunne blitt like bra lyd med litt penere arbeid.
Wizard,wizard skrev:Spectral DMC-15
Kråkereir er bra, for det medfører lite indusert støy (selv om det ser litt uryddig ut)FallenA skrev::
Det er når jeg ser slike bilder at jeg skjønner jeg ikke skal bidra med bilder av min hjemmesnekrede sak... :C. Alshus skrev:Naim 555PS:
Jeg likte teksten på printkortet: "Made by high end"wizard skrev:Sovereign Director
Den er moduloppbygd med innstikkort, de to korterne øverst med rød dipswitch er phono kort.
Desverre vunnet av Mark Lev...DIY_dude skrev:VM i operasjonsforsterkere. ;D
Hvorfor ikke det, egentlig?Valentino skrev:Er det nå egentlig så lurt med så skarpe knekker på kablagen, Naim?
Det gir skarp og kantete lyd.Delle skrev:Hvorfor ikke det, egentlig?Valentino skrev:Er det nå egentlig så lurt med så skarpe knekker på kablagen, Naim?
Mvh