Stereofix
Overivrig entusiast
Olive O6HD, 24-bit/192 kHz DAC modules (Burr-Brown PCM1792)
Vedlegg
-
67.3 KB Visninger: 2.097
Det stemmer nok ikke det OMF. Drevet står fremdeles på Nesodden 8)OMF skrev:Mon tro om ikke det der er min gamle...den ser ihvertfall slik ut.....re2 skrev:Hyggelig at ekspertisen opplyser om ting jeg sjøl ikke visste om mitt eget utstyr!LMC skrev:forresten : har du selv satt inn Bybee slipstream?
Det er satt inn Bybee filtre men de var der da jeg kjøpte fortrinnet. Om de har lydmessig betydning vet ikke jeg, men jeg er har hatt fortrinnet i fire år og er fortsatt meget fornøyd. Selve motorstyringa av volumet har fungert prikkfritt.
vh reidar
Da har den i så fall....
Mk III silver TX102 transformatorer fra S&B
Bybee satt inn av John Chapman selv...
Beste WBT connectorer
Mvh
OMF
Denne type innmat også?bjornh skrev:Alle monner drar..! ;D
Sånn vil jeg ha også med damp drift feil vei , så kan jeg spille musikken fra innerspor å ut ;Dwhistler skrev:Vel, nå er vel ikke dette akkurat innmat, men synes denne må med!
Dampdrevet vinylspiller. Går det for fort, bare slipper du ut litt damp.
Jeg skal ha en sånn en en vakker dag.... ;Dbjornendrestad skrev:Her snakker vi bygge kvalitet
Må klare meg med en VT100MKII intill videre.... ;Dbjornendrestad skrev:Har en jeg ))
Jo, men den har en lei tendens til å "eksplodere" når driverrøra går. Dessuten er biasjustering på smårøra vanskelig (har ikke prøvd) og å sende den er vanskelig og kostbart da den er for tung til posten. Kort sagt vil jeg ha en mer brukervennlig, gjør-det-selv rørforsterker. Lyden er det ingenting i veien med....bjornendrestad skrev:det er vel en kjempe forsterker det er jo en klassiker )
VT100bjornendrestad skrev:klask ut ett bilde da vel