Eirik84
Hi-Fi freak
Fine bilder
Stor kontrast til dagens CD-spillere som stort sett er et tomt chassis med en cd-rom stasjon ala de i bærbare pcer!
Fine bilder
Det vet jeg faktisk ikke.
ser vel ut som et Duelund delefilter med mekanisk sofapute avkobling.Det vet jeg faktisk ikke.
Bladelius Grendel - 22 kg - 8 kW trafo... tull.Hehe, skal ikke blande meg inn i forsterkeren du viser innmaten av, Mega1.
...Men denne råtassen av et vel-spillende "kraft-dyr" made in Sweden fortjener å la verden vite at den huser en 8 kW trafo!!!
Helt rått, hva denne svensken putter inn av strømforsyninger i sine apparaturer.
Haha, joda jeg kjenner spec'en. Det er 8.5 kw swichmode mosfet som styrer denne. Det er derfor det ikke er så synlig;-). Jeg er også godt fornøyd med denne. Målingene viser også at den gir 450w i 8ohm, men jeg forholder meg alikevel til produsenten sin spec på 350w. Kjekt at du også liker produsenten. De kan sakene sine;-)Hehe, skal ikke blande meg inn i forsterkeren du viser innmaten av, Mega1.
...Men denne råtassen av et vel-spillende "kraft-dyr" made in Sweden fortjener å la verden vite at den huser en 8 kW trafo!!!
Helt rått, hva denne svensken putter inn av strømforsyninger i sine apparaturer.