motoren
Æresmedlem
Vanvittig flott utstyrÅngstrom Stella pre og effekt
Vis vedlegget 402918
Vis vedlegget 402919
Vis vedlegget 402916
Vis vedlegget 402917
mvh
Vanvittig flott utstyrÅngstrom Stella pre og effekt
Vis vedlegget 402918
Vis vedlegget 402919
Vis vedlegget 402916
Vis vedlegget 402917
Noen som husker CD-spilleren fra Edge? Var det Edge G-CD den het?
Minner om innmaten i den. Det grønne printet er garantert hentet fra et mye billigere apparat. Tilkoblingene sitter fortsatt på printet, akkurat som på Edge CD-spilleren.
Ångstrom Stella pre og effekt
Vis vedlegget 402971
Vis vedlegget 402918
Vis vedlegget 402919
Vis vedlegget 402916
Vis vedlegget 402917
Dette er virkelig eye candy! Ser kostbart ut.Ångstrom Quantuum mono
Vis vedlegget 402924
Vis vedlegget 402925
Rør pr mono blokk:
2x 6FQ7/6CG7
2x 6H30
12x 6550
Noen som husker CD-spilleren fra Edge? Var det Edge G-CD den het?
Minner om innmaten i den. Det grønne printet er garantert hentet fra et mye billigere apparat. Tilkoblingene sitter fortsatt på printet, akkurat som på Edge CD-spilleren.
Her er den. En god latter kan ikke gjentas for ofte....
Som en liten bonus, kunne den spille dvd filmer hvis jeg ikke husker feil.Noen som husker CD-spilleren fra Edge? Var det Edge G-CD den het?
Fantastisk, 60 lapper var det ikke?
Er det noen som har løsna kortene, eller er de montert så jævlig?
Men det skal vel være et lite bukka blikk over den nett-trafoen slik at ikke brum forplanter seg.
Ler meg i hjel......
Husker jeg lagret et par bilder av den når det ble skrevet om den her på forumet (og ellers der ute):Noen som husker CD-spilleren fra Edge? Var det Edge G-CD den het?
Ser virkelig ryddig og flott ut - ladder DAC til en hyggelig pris.Holo Audio Spring Level 3 Kitsune Tuned Edition R2R dac
Vis vedlegget 405385
Vis vedlegget 405386
Vis vedlegget 405387