er vel nesten omvendtLåter det bedre desto flere komponenter det er i boksen?
Ser ut som pris ofte har en sammenheng med hvor fullpakka boksen er.
...preamp som i sin tid kostet 5148$
er vel nesten omvendtLåter det bedre desto flere komponenter det er i boksen?
Det er jo bare kassa som har verdi, ellers ganske tomt.er vel nesten omvendtLåter det bedre desto flere komponenter det er i boksen?
Vis vedlegget 510443
...preamp som i sin tid kostet 5148$
Ja du har nok rett dessverre jeg tenker av og til på de stakkars folkene som sitter med Edge utstyr og aldri kan bli kvitt det utenom å gi det vekk
Vet ikke om jeg skal le eller grineDet var flere tråder om emnet, for en del år tilbake.
https://www.hifisentralen.no/forumet/hi-fi-generelt/22149-edge-g-cd-spiller-verdens-beste.html
Det har en viss underholdningsverdi å lese hvordan flere faktisk forsvarte både ytelse og pris, og gikk i strupen på de som tillot seg å påpeke at dette bare var en tusenkroners Panasonic DVD-spiller i nytt kabinett.
Ja du har nok rett dessverre jeg tenker av og til på de stakkars folkene som sitter med Edge utstyr og aldri kan bli kvitt det utenom å gi det vekk
mvh
Blir lyden plutselig dårligere/bedre når en ser hva som er inne i et produkt?Ja du har nok rett dessverre jeg tenker av og til på de stakkars folkene som sitter med Edge utstyr og aldri kan bli kvitt det utenom å gi det vekk
mvh
Enda verre - etter avsløringen - da ble den testet av en journalist. Som klarte det kunststykke å ikke (!) skru av lokket for en rask titt, han bare erklærte den som svært god hva lyd angår.
OK, er jo det den skal gjøre - gjengi musikk - men til den sum penger og avsløringen av (manglende) innmat, så forventer man noe mer fra en kritisk journalist. Og er han ikke kritisk - feil yrke!
Dæven, er dette internkabling med Acoustic Zen-høyttalerkabler, eller..?Ikke hver dag man skrur sund ei Krell monoblokk....
Vis vedlegget 512599
Vis vedlegget 512600
Vis vedlegget 512601
Ser ut som motor rommet i en V6'erHafler P-500
Vis vedlegget 513702
Ser ut som motor rommet i en V6'erHafler P-500
Vis vedlegget 513702
Mangler litt på det bildet. Her er hele filteret. Edit: så nå at det du postet var filteret til Delta.XTZ divine delta delefilter.