Varmgang på begge print! 🥹
Ikke glem at enkelte high-endmerker selger tombokser med lysende logo.Denne synes jeg tok kaka ingenting inni og elendig lyd.
Primare R32 riaa
mvh
Vis vedlegget 892348 Vis vedlegget 892348
Ja dessverreIkke glem at enkelte high-endmerker selger tombokser med lysende logo.
Var det en til @MakkinTosken ??Ikke glem at enkelte high-endmerker selger tombokser med lysende logo.
Primare R20 hadde mer passende kabinett, men markedet etterspurte en riaa i full bredde - og det fikk de med R32^Slik jeg husker den. Men om det faktisk er den konstruksjonen Oimare baserer R32 på og om de i så tilfelle heller har brukt pengene på kabinettet vet jeg ikke.
Anyways: En moderne phonoforsterker får fint plass på 10x10 cm.
En konsekvens av moderne mikke mus teknologi, SMD på fagspråket, er at ting tar mindre plass.Denne synes jeg tok kaka ingenting inni og elendig lyd.
Primare R32 riaa
mvh
Vis vedlegget 892348 Vis vedlegget 892348
Hvorfor tror du, der er smd komponenter på den anden side? Har du evt. et billede?En konsekvens av moderne mikke mus teknologi, SMD på fagspråket, er at ting tar mindre plass.
Det kortet i høyre hjørne er full av SMD komponenter under. Kortere signal vei, osv.
Men jeg skjønner jo kunden blir skuffet når han løfter av lokket.
Her et bilde fra da jeg fjernet noen komponenter fra en raspberry piVi har landsdekkende service for Primare.
Om jeg ikke husker feil, så kjøpte jeg min i 2006, og da skal jeg ha hatt min nå i ... 16 år.Pioneer PD-95. Hadde en slik i 16 år...
Må være utfordrende å reparere smd komponenter?RJEL vet en ting og 2 om primare produkter.
Home
www.rj-elektronikk.no
Her et bilde fra da jeg fjernet noen komponenter fra en raspberry pi
smd 0603 vs 0201. Det er en 0ohm motstand i 0603 pakke og 2 små 0201 kondiser. En 6.3mm jackplugg som ligger ved siden.
Ting tar ikke så mye plass lenger dersom man velger den ruten
Vis vedlegget 894328
Selfølgelig er jeg detEr du nå sikker på det?
mvh