Integra drx 8.4

mazdarati

Medlem
Ble medlem
12.11.2022
Antall liker
1
Sted
moss
Er det noen som har noen formening om denne receiveren,kommer med Dirac kostnadsfritt etter hva jeg leser,ser spennende ut med mange tilkoblingsmuligheter.
Men hva med kvalitet,integra er vel "prestisjemerket" til Onkyo.

na_X

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.09.2013
Antall liker
4.442
Torget vurderinger
1
Er det noen som har noen formening om denne receiveren,kommer med Dirac kostnadsfritt etter hva jeg leser,ser spennende ut med mange tilkoblingsmuligheter.
Men hva med kvalitet,integra er vel "prestisjemerket" til Onkyo.
De kommer inkludert med full frekvens Dirac lisens.
Multisub lisens derimot må vel kjøpes som tillegg: https://www.dirac.com/online-store/integra-drx-8-4/

Onkyo skal visstnok ha kommet seg på kvalitet igjen, men det er vanskelig for et merke å komme seg opp av søla igjen når de har hatt flere år med problemer og feil.
Har Integra hatt en pre istedet for bare receivere så kunne det ha vært av interesse her også, da de ser ut til å ha noenlunde fornuftige priser sammenlignet med mye annet på markedet for tiden.

mazdarati

Medlem
Ble medlem
12.11.2022
Antall liker
1
Sted
moss
Kanskje tryggest å holde seg til Denon/Marantz eller Yamaha receivere,spesielt de som er produsert i Japan,gjelder vel bare toppmodellene til de respektive merkene.Er det noen receivere som er spesielt gode på musikksiden ? kommer kanskje ann på hva en liker å høre på ;) Vilken receiver ville dere valgt til rundt 50 lapper :unsure:

na_X

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.09.2013
Antall liker
4.442
Torget vurderinger
1
Kanskje tryggest å holde seg til Denon/Marantz eller Yamaha receivere,spesielt de som er produsert i Japan,gjelder vel bare toppmodellene til de respektive merkene.Er det noen receivere som er spesielt gode på musikksiden ? kommer kanskje ann på hva en liker å høre på ;) Vilken receiver ville dere valgt til rundt 50 lapper :unsure:
Musikk fungerer etter flikking i Dirac stort sett uansett er min erfaring. Gammel myte at surround utstyr ikke fungerer til musikk.
Hadde en Nad T778, den er vel en av de bedre under 50K. Yamaha er også et godt valg. Integra fungerer sikkert det også. Denon likte jeg derimot ikke, og der ble det verre etter kalibrering også og de er visst gode på predelen om man velger å ikke bruke de integrerte effekt forsterkerne.

Topp Bunn