Det finnes mye å velge i der ute. Men det er utrolig mye jeg ikke kan tenke meg å investere i. Mye mainstream som låter godt, men eierglede skal en ikke kimse av. Kanskje vi kan holde denne tråden fri for hyllevare?
Har ikke tenkt ut noen prisklasse sånnsett, dette er bare drodling og resultatet av surfing på nett.
1. Leben cs600.
deilig integrert rørslede jeg godt kunme tenke meg å gi oppholdstillatelse.
2. JOB INT
Goldmund mini. Integrert med dac og en analog inngang. Stilren til tusen og slettes ikke dyr. Skal visst være knallbra. Helt i andre enden i forhold til Leben cs600.
3. Croft acoustics 7 serie
Masse enkle flotte forsterkere.
4. Exposure 3010D.
Veldig nysgjerrig på denne. kanskje det mest mainstreame produktet i denne sammenhengen.
Noen fler enn burde ha på en hotlist? Ikke tenk høytalerlast. Her skjer det litt med tiden;-)
Har ikke tenkt ut noen prisklasse sånnsett, dette er bare drodling og resultatet av surfing på nett.
1. Leben cs600.
deilig integrert rørslede jeg godt kunme tenke meg å gi oppholdstillatelse.
2. JOB INT
Goldmund mini. Integrert med dac og en analog inngang. Stilren til tusen og slettes ikke dyr. Skal visst være knallbra. Helt i andre enden i forhold til Leben cs600.
3. Croft acoustics 7 serie
Masse enkle flotte forsterkere.
4. Exposure 3010D.
Veldig nysgjerrig på denne. kanskje det mest mainstreame produktet i denne sammenhengen.
Noen fler enn burde ha på en hotlist? Ikke tenk høytalerlast. Her skjer det litt med tiden;-)