|
Beskrivelseeasyrider skrev:Fantastisk! Jeg lo så jeg skreik når jeg så bildene.... Så gråt jeg litt før jeg lo igjen!
Kan vi få litt mer detaljer.
Er
What the he** ...baluba skrev:Er jo bare Dali, så hærverk er vel litt drøyt tatt i.![]()
Der har vi det, ja. Visste det var noe... ;DTorja skrev:What the he** ...baluba skrev:Er jo bare Dali, så hærverk er vel litt drøyt tatt i.![]()
dette er ikke bare hærverk, men en kraftig fornermelse mot alle som har eller eier et Dali produkt. Nå må du passe på så du ikke trår over streken her Baluba, altså.. :![]()
Problemet er vel bare at kvinnemennesket i huset hadde litt dårlig til før den uvitende mannen kom hjem, så malingen ble gjort i en fei.Zomby_Woof skrev:Det mest irriterende er at det hadde tatt maks en halvtime ekstra å gjøre en skikkelig jobb. Er du opptatt av interiør og krever rett farge på høyttalerne, så får du faen hakke meg spandere litt maskeringstape!
Det virkelig problemet er at vi alle mann så jævlig godt forstår den problemstillingen og samtlige frykter den dagen vi kommer hjem og oppdager at "vårt kvinnemenneske" har gjort noe slikt! :-[C. Alshus skrev:Problemet er vel bare at kvinnemennesket i huset hadde litt dårlig til før den uvitende mannen kom hjem, så malingen ble gjort i en fei.Zomby_Woof skrev:Det mest irriterende er at det hadde tatt maks en halvtime ekstra å gjøre en skikkelig jobb. Er du opptatt av interiør og krever rett farge på høyttalerne, så får du faen hakke meg spandere litt maskeringstape!
baluba skrev:La meg være litt stygg og forutinntatt for et øyeblikk, og hevde at typiske Dali-kunder er vel troenes til å gjøre slikt. Det har noe med mitt forhold til de som tror de er medlem i en klubb når de handler fra danskene. Folk med ubevisst smak handler ofte hovedmerkene til de store kjedene, og spesielt gjelder det de som tror de er medlemmer i den store klubben for musikk-elskere. Her er det nok far i huset som har vært industridesigner i et lite klart øyeblikk.
La meg være direkte: Dust ;Dbaluba skrev:La meg være litt stygg og forutinntatt for et øyeblikk, og hevde at typiske Dali-kunder er vel troenes til å gjøre slikt. Det har noe med mitt forhold til de som tror de er medlem i en klubb når de handler fra danskene. Folk med ubevisst smak handler ofte hovedmerkene til de store kjedene, og spesielt gjelder det de som tror de er medlemmer i den store klubben for musikk-elskere. Her er det nok far i huset som har vært industridesigner i et lite klart øyeblikk.
Huff da. Vel vel, deg gikk vel klart fram at jeg regnet med å tråkke på noen tær med det innlegget. Men ærlig talt så har jeg møtt slike folk, som helst er ganske unge menn med godt med penger. Og ikke like god smak som velfylt lønnskonto. Slik er det bare. Det var en vellykket strategi i mange år for klubben.Geir Kristiansen skrev:La meg være direkte: Dust ;Dbaluba skrev:La meg være litt stygg og forutinntatt for et øyeblikk, og hevde at typiske Dali-kunder er vel troenes til å gjøre slikt. Det har noe med mitt forhold til de som tror de er medlem i en klubb når de handler fra danskene. Folk med ubevisst smak handler ofte hovedmerkene til de store kjedene, og spesielt gjelder det de som tror de er medlemmer i den store klubben for musikk-elskere. Her er det nok far i huset som har vært industridesigner i et lite klart øyeblikk.
Hysterisk morsomt er det når noen tråkker så ettertraktelig i salaten som den som påførte den malingen på høyttalerene. Enda mere morsomt blir det når noen slår til og kjøper de.
Styggen ;Dbaluba skrev:La meg være litt stygg og forutinntatt for et øyeblikk, og hevde at typiske Dali-kunder er vel troenes til å gjøre slikt. Det har noe med mitt forhold til de som tror de er medlem i en klubb når de handler fra danskene. Folk med ubevisst smak handler ofte hovedmerkene til de store kjedene, og spesielt gjelder det de som tror de er medlemmer i den store klubben for musikk-elskere. Her er det nok far i huset som har vært industridesigner i et lite klart øyeblikk.
*** knegg ***baluba skrev:Huff da. Vel vel, deg gikk vel klart fram at jeg regnet med å tråkke på noen tær med det innlegget. Men ærlig talt så har jeg møtt slike folk, som helst er ganske unge menn med godt med penger. Og ikke like god smak som velfylt lønnskonto. Slik er det bare. Det var en vellykket strategi i mange år for klubben.Geir Kristiansen skrev:La meg være direkte: Dust ;Dbaluba skrev:La meg være litt stygg og forutinntatt for et øyeblikk, og hevde at typiske Dali-kunder er vel troenes til å gjøre slikt. Det har noe med mitt forhold til de som tror de er medlem i en klubb når de handler fra danskene. Folk med ubevisst smak handler ofte hovedmerkene til de store kjedene, og spesielt gjelder det de som tror de er medlemmer i den store klubben for musikk-elskere. Her er det nok far i huset som har vært industridesigner i et lite klart øyeblikk.
Hysterisk morsomt er det når noen tråkker så ettertraktelig i salaten som den som påførte den malingen på høyttalerene. Enda mere morsomt blir det når noen slår til og kjøper de.
Audi. Men noen av krapylene kjører også Nissan Primera i pimpet versjon, og lignende monstrøsiteter. Og så har de slike håndvasker på badet som du må gjøre rent hver gang du bruker dem, men de så så stilige ut i showrommet. Og når de plutselig oppdaget minimalismen i et nummer av Se & Hør hos kjæresten så måtte selvsagt Dali-ene skifte farge.Pink_Panther skrev:Styggen ;Dbaluba skrev:La meg være litt stygg og forutinntatt for et øyeblikk, og hevde at typiske Dali-kunder er vel troenes til å gjøre slikt. Det har noe med mitt forhold til de som tror de er medlem i en klubb når de handler fra danskene. Folk med ubevisst smak handler ofte hovedmerkene til de store kjedene, og spesielt gjelder det de som tror de er medlemmer i den store klubben for musikk-elskere. Her er det nok far i huset som har vært industridesigner i et lite klart øyeblikk.
Hva slags biler kjøper disse unge, vellykkede? :![]()
Pent fotarbeid.baluba skrev:Audi. Men noen av krapylene kjører også Nissan Primera i pimpet versjon, og lignende monstrøsiteter. Og så har de slike håndvasker på badet som du må gjøre rent hver gang du bruker dem, men de så så stilige ut i showrommet. Og når de plutselig oppdaget minimalismen i et nummer av Se & Hør hos kjæresten så måtte selvsagt Dali-ene skifte farge.Pink_Panther skrev:Styggen ;Dbaluba skrev:La meg være litt stygg og forutinntatt for et øyeblikk, og hevde at typiske Dali-kunder er vel troenes til å gjøre slikt. Det har noe med mitt forhold til de som tror de er medlem i en klubb når de handler fra danskene. Folk med ubevisst smak handler ofte hovedmerkene til de store kjedene, og spesielt gjelder det de som tror de er medlemmer i den store klubben for musikk-elskere. Her er det nok far i huset som har vært industridesigner i et lite klart øyeblikk.
Jeg er grundig i min research som hobby-sosialantropolog.Pink_Panther skrev:Pent fotarbeid.baluba skrev:Audi. Men noen av krapylene kjører også Nissan Primera i pimpet versjon, og lignende monstrøsiteter. Og så har de slike håndvasker på badet som du må gjøre rent hver gang du bruker dem, men de så så stilige ut i showrommet. Og når de plutselig oppdaget minimalismen i et nummer av Se & Hør hos kjæresten så måtte selvsagt Dali-ene skifte farge.Pink_Panther skrev:Styggen ;Dbaluba skrev:La meg være litt stygg og forutinntatt for et øyeblikk, og hevde at typiske Dali-kunder er vel troenes til å gjøre slikt. Det har noe med mitt forhold til de som tror de er medlem i en klubb når de handler fra danskene. Folk med ubevisst smak handler ofte hovedmerkene til de store kjedene, og spesielt gjelder det de som tror de er medlemmer i den store klubben for musikk-elskere. Her er det nok far i huset som har vært industridesigner i et lite klart øyeblikk.
Da får jeg ta mitt: Gid!wilbur-x skrev:"Huff" (et av mine hårdeste uttrykk)
Årsaken til salg er nok at malingen flasser av opphenget..., noen ganger flasser det helt inne fra hjernen.
Nei, nå må du pinadø ta deg ei pæra, for nå går det over alle stokker og steiner her. (Thomas Giertsen forsøker seg på en norsk versjon av Curb Your Enthusiasm. Blir litt forvirret her. Er det et hederlig forsøk? Det er jo litt som å hoppe etter Wirkola når man kopierer den serien. Kan bli en form for elsk/hat-greie dette her.)Steinar_Lund skrev:Da får jeg ta mitt: Gid!wilbur-x skrev:"Huff" (et av mine hårdeste uttrykk)
Årsaken til salg er nok at malingen flasser av opphenget..., noen ganger flasser det helt inne fra hjernen.