Diverse Irritasjonstråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.406
    Antall liker
    102.422
    Torget vurderinger
    23
    "og du;..."

    " og husk;...."

    Usedvanlig platte reklamegjentagelser. Til stor irritasjon.
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    For å ikke prate om reklamer om sjampoer og tannkremer som inneholder ord som minner om kjønnssykdommer.
    Polynam med respatex eller hva f*en de kaller det. Pro-vaginol 5 som er et forstadie til aids eller ett eller annet.

    Hva med bare: Vask håret med denne så blir håret reint!

    Keep it simple stupid!
     

    Daniel62

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2014
    Innlegg
    2.545
    Antall liker
    785
    Jeg irriterer meg over den overdrevne bruken av "jeg tenker at..."

    Jeg er ikke interessert i å vite hva du tenker, jeg vil vite hva du:
    - tror...
    - synes....
    - vil....
    - vet...
    - ønsker....
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.992
    Antall liker
    6.216
    Menn som ikke kan lage mat som absolutt skal/må stå for husholdningens grilling. Blir utsatt for disse tyrannene hver sommer.
    Jeg kaller det ikke grilling av mat, men kremering.
    Var på grillfest en gang i regi idrettslaget til en av podene. En kar sto og grillet en hel intrefilet av svin på den store fellesgrillen, og spurte en av de andre:
    - Du som er kokk; hvor lenge synes du jeg skal grille denne?
    - Tja, jeg ville tatt den av grillen for lenge siden...
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.062
    Antall liker
    7.913
    Torget vurderinger
    12
    Kundeundersøkelser HVER gang man har handlet noe.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.062
    Antall liker
    7.913
    Torget vurderinger
    12
    Folk som overskrider min intimsone kraftig uten å forstå at deres nærvær er særdeles ubehagelig.
     

    johnblund

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2015
    Innlegg
    577
    Antall liker
    1.857
    Sted
    Noreg
    1: Folk som avslutter det de sier med mmm/ja etterfulgt av nikking. Virker som de gir seg selv aksept for egne utsagn.

    2: Folk som ringer og ikke har noe å si sånn at jeg må dra igang samtalen.

    3: Høylydte verdensmestere.

    4: folk som ikke kan forskjell på kj, skj og sj lyder. Skjærer i ørene å høre sjøkken og skjosk.

    Som dere skjønner er jeg en tollerant person ;)
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Sinkene i venstrefeltet (på firefelts vei) som enten ikke gidder å legge seg inn i høyre felt eller bare såvidt greier å komme forbi bilen i høyre felt. Av og til er køen i venstre felt mer pakka enn i høyre felt.
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.066
    Antall liker
    3.742
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Robocalls som starter med HEI DETTE ER FRA INFACT.
    Som aldri aldri aldri vil slutte å ringe deg.

    Aldri.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.106
    Antall liker
    9.413
    ^ Gøyalt svare ja? for deretter å legge telefonen forsiktig ned på bordet. Uten å bryte samtalen vel og merke.
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.066
    Antall liker
    3.742
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    ^ Gøyalt svare ja? for deretter å legge telefonen forsiktig ned på bordet. Uten å bryte samtalen vel og merke.
    Hjelper ikke. Roboten blir ikke lei seg.
    Det er ingen mennesker som påvirkes av det du gjør. Eller som kan påvirke slik at du ikke blir ringt opp igjen og igjen.
    Svarer du ikke, blir du ringt opp igjen litt senere.
    Svarer du, er du et godt eksempel på en som bør ringes opp igjen senere.

    Eneste måten er å sette Erna og Jonas på telefonlista til infact tror jeg, og la de bli oppringt til alle døgnets tider. Ofte.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Folk i store, dyre biler de ikke klarer å kjøre. Man ser det på sporvalg, eller rettere sagt mangel på bevisst styring, og at de gjerne sliter en del med å holde seg i sitt eget oppmerkede kjørefelt. De er også gjerne svært glad i å kjøre fort på tross av disse åpenbare manglene på ferdigheter bak rattet.
     

    Fenalaar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.05.2002
    Innlegg
    8.500
    Antall liker
    6.873
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    3
    Folk i store, dyre biler de ikke klarer å kjøre. Man ser det på sporvalg, eller rettere sagt mangel på bevisst styring, og at de gjerne sliter en del med å holde seg i sitt eget oppmerkede kjørefelt. De er også gjerne svært glad i å kjøre fort på tross av disse åpenbare manglene på ferdigheter bak rattet.
    Dette er gjerne relatert til at dyre biler gjerne er utstyrt overfeite dekk. I kombinasjon med dårlig, norsk veistandard med dype hjulspor, der dekkbredde og sporvidde gjør at du rir litt utenfor hjulsporene, så blir det gjerne en del vandring om en ikke følger med.

    Jeg merker stor forskjell på min egen bil med 225/75-16 vinterdekk og 275/55-17 sommerdekk. Om foringer og endeledd begynner å blir slitt, er den gjerne ekstra utrolig...

    Johan-Kr
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Folk i store, dyre biler de ikke klarer å kjøre. Man ser det på sporvalg, eller rettere sagt mangel på bevisst styring, og at de gjerne sliter en del med å holde seg i sitt eget oppmerkede kjørefelt. De er også gjerne svært glad i å kjøre fort på tross av disse åpenbare manglene på ferdigheter bak rattet.
    Dette er gjerne relatert til at dyre biler gjerne er utstyrt overfeite dekk. I kombinasjon med dårlig, norsk veistandard med dype hjulspor, der dekkbredde og sporvidde gjør at du rir litt utenfor hjulsporene, så blir det gjerne en del vandring om en ikke følger med.

    Jeg merker stor forskjell på min egen bil med 225/75-16 vinterdekk og 275/55-17 sommerdekk. Om foringer og endeledd begynner å blir slitt, er den gjerne ekstra utrolig...

    Johan-Kr
    Det er ikke det jeg snakker om, men har selv hatt bil som sporet mye i dype hjulspor og mener at det uansett ikke er en unnskyldning for noe som helst. Disse folka her kan ikke kjøre, og sånn er det med den saken.
     

    Fenalaar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.05.2002
    Innlegg
    8.500
    Antall liker
    6.873
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    3
    Folk som parkerer så de tar opp 2-3 parkeringsplasser.

    Denne super-intelligente parkeringa observerte jeg i dag utenfor Biltema i Narvik. Vedkommende har kjørt mot enveiskjøringsskilt (innkjøring forbudt), og parkert 90 grader ift vanlig parkering.
    IMG_2840.jpg

    Johan-Kr
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Folk som parkerer så de tar opp 2-3 parkeringsplasser.

    Denne super-intelligente parkeringa observerte jeg i dag utenfor Biltema i Narvik. Vedkommende har kjørt mot enveiskjøringsskilt (innkjøring forbudt), og parkert 90 grader ift vanlig parkering.
    Vis vedlegget 455808

    Johan-Kr
    Jeg lurer av og til på om det er for enkelt å få førerkort i Norge.
     
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    4.390
    Antall liker
    8.234
    Sted
    Laksevåg - Bergen
    Når du panter flasker i en automat, og det begynner å pipe i automaten. "Ta kontakt med en av de ansatte. Noen må rydde opp i kaoset på baksiden". Det piper og piper og det tar en evighet før noen kommer for å få maskineriet i gang igjen.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.406
    Antall liker
    102.422
    Torget vurderinger
    23
    Hun er akkurat like ego og arrogant som Sleske - ergo god match!
     

    totte

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    7.296
    Antall liker
    2.499
    Torget vurderinger
    0
    Jeg har bare fått med meg at hun er pen og blid.
     
    C

    cruiser

    Gjest
    IKEA er finfint, mulig å gjøre kona lykkelig for lite penger samt en pølse for en femmer på vei ut.
     

    totte

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    7.296
    Antall liker
    2.499
    Torget vurderinger
    0
    IKEA på en fredag kveld, alene og vite hva man skal ha. Flere ansatte enn kunder og silkeføre fra inngang til utgang.

    Lørdag klokken to med familie: inte så micket. Edit: antar at det ikke blir bedre av å ha med unger.
     

    skranglefant

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Innlegg
    2.657
    Antall liker
    4.303
    Sted
    Bartistan
    IKEA på påskeaften har også fungert bra den ene gangen jeg har prøvd (var sjåfør)
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.066
    Antall liker
    3.742
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    IKEA på en fredag kveld, alene og vite hva man skal ha. Flere ansatte enn kunder og silkeføre fra inngang til utgang.
    Prøvde dette tipset for et drøyt års tid siden. Tenkte jeg var dritsmart.
    Det viste seg at det var veldig mange andre som også trodde de var dritsmarte ved å troppe opp en time før stengetid en fredags kveld og hente det de skulle ha. Men det var ikke spesielt smart. For selv om det var litt færre folk og ingen unger i butikken, så var det også nesten tomt for ansatte. Nesten alle hadde gått hjem. Naturlig nok, det var jo sent på kvelden.
    Ble stående i nesten 40 minutter i kassakø før jeg kom meg ut derfra.

    Da var jeg glad for at jeg ikke hadde dratt sammen med noen, for jeg tror ikke jeg ville vært noe godt selskap akkurat da...
     

    totte

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    7.296
    Antall liker
    2.499
    Torget vurderinger
    0
    Alt blir bare verre. Svømmehallene er uten vann, skoler legges ned og IKEA er blitt et Helvete også fredag kveld. Sånn var det ikke i min tid.
     

    Ingeniøren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.11.2007
    Innlegg
    4.266
    Antall liker
    1.168
    Sted
    Tranby
    Torget vurderinger
    7
    Når jeg tenker etter så irriterer jeg meg egentlig for ikke noe - herlig ;)

    (men det kommer vel)
     

    Griffenfeldt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    4.128
    Sted
    I en kjeller
    Torget vurderinger
    17
    Takket være den jævla irriterende reklamen fra Onecall måtte jeg bare skrive her igjen. For å være helt ærlig så har jeg lyst til å stappe hele databøtta opp i ræva på onecall sjefen! Reklamen surrer faen døtte meg på alle tilgjenglige kanaler på eteren.
     
    U

    Utgatt24668

    Gjest
    Takket være den jævla irriterende reklamen fra Onecall måtte jeg bare skrive her igjen. For å være helt ærlig så har jeg lyst til å stappe hele databøtta opp i ræva på onecall sjefen! Reklamen surrer faen døtte meg på alle tilgjenglige kanaler på eteren.
    +1
     

    weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    20.719
    Antall liker
    13.210
    Damer som sykler så sakte oppover fortauet i Kongsveien at jeg haler innpå når jeg løper. Forskjellen i fart er som regel ganske marginal så dette er ren seigpining. På sykkel er det null stress å
    passere slike, men ikke når jeg er på beina.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.868
    Antall liker
    26.619
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Damer som sykler så sakte oppover fortauet i Kongsveien at jeg haler innpå når jeg løper. Forskjellen i fart er som regel ganske marginal så dette er ren seigpining. På sykkel er det null stress å
    passere slike, men ikke når jeg er på beina.
    Da løper man forbi og sjekker om det er el-sykkel de sitter på!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn