Aurora
Æresmedlem
Kanskje vi bør lage en tråd om "Duste-Norge"... men det er kanske for snilt.....
Eller man kjøper dem med et par års mellomrom, og man bare tror de er helt ulike...Eller du kjøper to like bukser i samme størrelse, som viser seg å være helt ulike...
Det sa brura og. 20 cm for kort. ;pIkke for tung. Bare 20 cm for kort !
Det er viktig å spise så mye at skinnet holder seg stramt.Du er sikkert som meg. Ikke feit, men med kraftig benbygning.
Og Djokovic med alle sprettene med ballen før serveSer på kvartfinalen i French Open mellom Nadal og Djokovic. Irriterer meg over disse åndsvake ritualene til Nadal som utføres hver bidige gang både før egen serve og før motstanderen skal serve. Også jeg da, som vanligvis er så lite irritabel….
Vis vedlegget 822315
Trøffelolje^Diesel er snart like dyrt pr. liter som motorolje.
Koster snart like mye som 0,5 ltr med flaskevann.
Jeg syns det er usolidarisk å ha elbil.Glad jeg har elbil ....
Jeg tar en skrutrekker og gjør kort prosess med de der.Stikkontakter med "pirkesikring" som nærmest gjør det umulig å sette inn et vanlig støpsel uten bruk av hammer.
Nå er ikke akkurat strøm gratis heller daJeg syns det er usolidarisk å ha elbil.
Usikker på dette med solidaritet og hva du mener?Jeg syns det er usolidarisk å ha elbil.
Bare forsøk på en spøk som tydeligvis ikke slo an.Usikker på dette med solidaritet og hva du mener?
Diesel er nå en gang ekte diesel. Trøffelolje har aldri sett en trøffel. For øvrig koser jeg meg som Fotgjenger mk 1. Kronene ruller inn.Trøffelolje
Da bor du på feil plassFolk som lar petroleumsbilen gå på tomgang mens de er i butikken ….
(Fristende å sette seg inn og flytte den.. eller ta nøklene)
Elbil er veldig unorsk, det er som å snike i køa på Tusenfryd.Jeg syns det er usolidarisk å ha elbil.
Kanskje vi ser forskjellig på nordmenn, jeg syns begge de to er så norsk som det får blitt.Elbil er veldig unorsk, det er som å snike i køa på Tusenfryd.