xerxes
Æresmedlem
Stemmer det.Årsaken til at helsevesenet unngår epost er sjansen for feilsending eller datatyveri av sensitiv informasjon.
Johan-Kr
Stemmer det.Årsaken til at helsevesenet unngår epost er sjansen for feilsending eller datatyveri av sensitiv informasjon.
Johan-Kr
Du får sjekke ut Halalagerbakken borettslag!
Ligger rett ved HalalmliaHvor er det? Høres ut som det ligger like ved Hakkebakkeskogen.
Ah, der har jeg uansett ikke råd til å bo.Ligger rett ved Halalmlia
Det funker i Windows, men ikke i Linux. Gjør jeg det du sier får jeg følgende: ¨UNormal prosedyre: Ved siden av Å har du som regel en tast med to prikker på et vanlig norsk tastatur. Trykker du på denne først, og deretter u, får du ü. Trykker du på den og a, får du ä osv.
Johan-kr
UDI sier at de ikke har noe med det å gjøre.Legen er pliktig til å melde inn dette elektronisk https://www.helsedirektoratet.no/te...ing-om-dodsfall-melding-om-unaturlig-dodsfall
Har du prøvd å ringe UDI for å høre om de har fått melding?
Johan-Kr
Ok - hvis han hadde D-nummer skal legen som konstaterte dødsfallet sende inn digital dødsmelding. Første tanke er da å ta kontakt med legevaktsentralen. Om de sender deg på rundreise, prøv å ringe Helsetilsynet, for da høres det ut som at det er noen som ikke har fulgt prosedyrene. https://www.helsetilsynet.no/Det var ikke registrert noe på D-nummeret hans når hun fra tingretten sjekket på folkeregisteret.
Men jeg skal prøve å få kontakt med UDI, takk.
"i Linux" kan være så mangt. På min Linux Mint KDE installasjon füngerer det aldeles ütmerket, men det bürde det også gjøre ünder andre distroer. Har dü sjekket at dü har riktige innstillinger i tastatüroppsettet ditt?Det funker i Windows, men ikke i Linux. Gjør jeg det du sier får jeg følgende: ¨U
"i Linux" kan være så mangt. På min Linux Mint KDE installasjon füngerer det aldeles ütmerket, men det bürde det også gjøre ünder andre distroer. Har dü sjekket at dü har riktige innstillinger i tastatüroppsettet ditt?
Mulig jeg blingser men er det ikke Gro Holm som er i russland? Hun er da god.Irriterer meg over denne heseblesende reporteren til NRK fra Russland, som høres ut som han akkurat har løpt marathon før reportasjen.
Husker ikke navnet på noen av dem
Denne nær skallede mannen med vestlandsdialekt. Er vel denne som blir erstattet av GHMulig jeg blingser men er det ikke Gro Holm som er i russland? Hun er da god.
Jentoft ja! Hva han andre heter husker jeg ikke. En yngre fyrMorten Jentoft kan bli litt slitsom ja. Gro Holm er bra!
Glemmer aldri Gro Holm dengang det var flykapring på Gardermoen og Nrk hadde problemer m bilde link.Morten Jentoft kan bli litt slitsom ja. Gro Holm er bra!
Ja det virket i Mint, men nå har jeg MX19."i Linux" kan være så mangt. På min Linux Mint KDE installasjon füngerer det aldeles ütmerket, men det bürde det også gjøre ünder andre distroer. Har dü sjekket at dü har riktige innstillinger i tastatüroppsettet ditt?
Karikering og tull med dialekter er veldig veldig morsomt synes jeg. De som ikke synes det er nok mer hårsåre enn de vil innrømme...? KLM, Otto jespersen, Ylvis, Bård og Harald og mange flere har gjort mye morsomt her.Enhver karikering av trøndersk betraktes som er kompliment.
Otto Jespersen er i særklasse der.
Dømt for å si neger. Totalt håpløst. Han oppførtse seg som en idiot, ja, men det skjer hver eneste helg på utesteder. Sikkert verre ting enn det der.Nå er det nok av ille ting rundt til at vi trenger å dra etnisitet og religion inn i det.
Forresten er rettsaken i gang mot den norske Hulken som var full på karaoke bar og kom med noen upassende bemerkninger til dørvakta,
uten å kjenne saken godt, rasistiske rasshøl irriterer meg, men og at det ikke er takhøyde for noen fynd ord, full eller ei.
Men han mangler kondisØyhh, kødder faen ikke med Morten Jentoft!
66 år og fortsatt løpende rundt med tung skuddsikker vest og mikrofon på fronten.
Om ikke våre komikere hadde blitt så tannlause og redde for å krenke, kunne mye vært spilt på fx du velger ikke baken.....sitter og jobber, mens kona ser på tv i bakgrunnen: reklame - du velger ikke smaken, smaken velger deg!
tror det må være det mest irriterende meningsløse utsagnet jeg har hørt på svært lenge
Jeg liker heller ikke rasisme, men indignerte dørvakter og politifolk sliter jeg litt med å ta på alvor.Nå er det nok av ille ting rundt til at vi trenger å dra etnisitet og religion inn i det.
Forresten er rettsaken i gang mot den norske Hulken som var full på karaoke bar og kom med noen upassende bemerkninger til dørvakta,
uten å kjenne saken godt, rasistiske rasshøl irriterer meg, men og at det ikke er takhøyde for noen fynd ord, full eller ei.
Men det er dritartig når de først kommer - i lysets hastighet.At agurkbitene i remuladen er så store at de ikke kommer ut av tuben. Hva faen, Mmmmmills?!
Den ligaen er nok litt større.Jeg liker heller ikke rasisme, men indignerte dørvakter og politifolk sliter jeg litt med å ta på alvor.
Og ja, som indignerte så er dørvakter og politifolk litt i samme liga.
Ja, det er kjempe-gøy.Men det er dritartig når de først kommer - i lysets hastighet.