Diverse Irritasjonstråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    109.097
    Torget vurderinger
    23
    Ja du kan le du... men dette er alvorlig! Jeg ble rett og slett drevet i armene på.... BILTEMA!!! En butikk jeg aldri frekventerer. Men opphengsbøyler hadde de, og akkurat de fire jeg trengte også. Men det sto jaggu meg et ferdigpyntet og belyst juletre i inngangen der også.

• Haha
    Reaksjoner: TT.

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.331
    Var en tur på Jula i dag, for å kjøpe noen opphengskroker til stige og gardintrapper. HELE utvalget var stuet vekk til fordel for fire svære reoler med julerelatert stæsj!! :mad: :mad: :mad: :mad: Og Svetlana Spettirova i kassa skjønte jo selvsagt ikke en pøkk når jeg spurte.. Hu bare peip " er do medlem?"
    Hva annet kan du forvente fra JULA?

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Antall liker
    93.674
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Ja du kan le du... men dette er alvorlig! Jeg ble rett og slett drevet i armene på.... BILTEMA!!! En butikk jeg aldri frekventerer. Men opphengsbøyler hadde de, og akkurat de fire jeg trengte også. Men det sto jaggu meg et ferdigpyntet og belyst juletre i inngangen der også.
    God jul @Sluket 😂. Så har jeg sagt det for i år 😂🤣

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.004
    Torget vurderinger
    0
    Sånn er det selvsagt, amerikanerne som "fant opp" slikt i sin tid. Ingen poeng i å lage reklame for 20% når du kan nå 80. Når det er sagt så lages det faktisk en god del BRA norske reklamer.

- Litt bleik nå, synes jeg.....

Vis vedlegget 861307
    Nå er vel sånn helt generellt sett reklamebransjen i Norge noe av det bedre. Vi kan jo huske diverse Lotto reklamer som
    har vært hysterisk artige. Samtidig som kontrasten ligger i de tyske "Kinderegg" reklamene, som mildt sagt oppleves som
    dumme; "Tre ting? Men det går jo ikke!" :rolleyes:

berxter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2007
    Antall liker
    4.238
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Mer Post Nord; venter på en pakke som ble innlevert på Storo tirsdags kveld.
    Nå har den kommet seg helt til Langhus.
    Hva blir det, en drøy mil pr. dag?
    Bestilte et par plater fra BD i september. Postnord rota vekk pakken, jeg meldte saken og fikk ny fra BD, og jeg antar BD fikk erstatning fra PN. Her i går lå den savnede pakka jammen på trammen. PN hadde klistret på ny adresselapp, så å si identisk med den under. Jeg aner ikke hvilke sporingsrutiner de har, slik at de ikke oppfattet at pakken var a) savnet, og b) erstattet, slik at den burde returneres til BD. Det ble nå min jobb, heldigvis har BD orden i sysakene og sendte meg en returlapp.

skranglefant

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Antall liker
    4.695
    Sted
    Bartistan
    ...mens pakken min ankom i ettermiddag. Hel og pent og alt i orden om enn på en litt laaangsooom måte

• Liker
    Reaksjoner: TT.

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.331
    Gjøker som svarer på en annonse på FINN "Jeg kjøper, passer det at jeg kommer kl. xx?" Hvorpå jeg svarer "Flott, men jeg er ikke hjemme før kl. yy. Kom etter det"
    Deretter total taushet.

4-string

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Antall liker
    11.977
    Sted
    Interiore Simplicitate
    Jeg bestilte på fredag, skulle sendes fra Sverige og bli levert hjem mandag 24/10. Med posten, så jeg hadde trua.

Fremdeles ingenting, på postens sporingssider står det at de kun har mottatt melding om pakken. Ringer posten som sjekker litt, og forteller at pakken ikke er mottatt fra transportør i Sverige. Som er Postnord...hvilken overraskelse!

noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    7.869
    Det som irriterer meg mest om dagen er trenden hvor salg gjøres av personer i dongeri og slimfit-skjorter hvor knappene er på bristepunktet til kjedereaksjon, men hvor alle henvendelser om ting de har solgt som faktisk ikke funker blir henvist til en middelmådig og tidsmessig kostbar AI rundgang på nettet før man i beste fall treffer på noen som faktisk kan hjelpe.

Returordningen på 30 dager som EU innførte på varer kjøpt på nett var en god ting.

Det neste hadde vært retten til å klage og få skade utbedret samme sted hvor varen eller tjenesten ble solgt, online så vel som offline. Har man kjøpt en vare eller tjeneste i en fysisk butikk, burde man ha rett til å hevde sine forbrukerrettigheter også hos samme.

gwh

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.04.2006
    Antall liker
    679
    Sted
    Oslo
    Overdrevent markerte øyenbryn på dagens damer.
    Jeg føler for å ta med meg barbermaskinen ut på byen og få vekk alle disse vederstygglighetene som preger damene

Ingeniøren

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.11.2007
    Antall liker
    1.234
    Sted
    Tranby
    Torget vurderinger
    7
    Overdrevent markerte øyenbryn på dagens damer.
    Jeg føler for å ta med meg barbermaskinen ut på byen og få vekk alle disse vederstygglighetene som preger damene
    Enig, for ikke å snakke om disse tatoerte.. Mulig de synes det er fint, men jeg blir skeptisk - vært naturlig sier nå jeg.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    109.097
    Torget vurderinger
    23
    Fryktelig når en ser unge gjerne blonde jenter med to brunsnegler over øynene..... 😖 😖 😖 Og tattiser, fillers både her OG der... fleskenebb som ser ut som bistikk..

1667381277060.png

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    10.452
    Sted
    Trondheim
    Ja, helt enig med sistnevnte taler, men det betyr sikkert bare at jeg begynner å bli gammel.

RE: Tatoveringer:Tradisjonelt brukes det for å markere tilhørighet og for å skremme. Og etter hvert også visstnok for å vise hvor tøff man er siden det ble mindre krig og man derfor fikk færre arr som viste at man hadde slåss. Hvorfor brukes det nå? Pent er det i hvert fall ikke.

I_L

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.03.2003
    Antall liker
    6.047
    Slightly related: Ingeborg Senneset finner jeg mildt irriterende. Hun skriver mye fornufig, men det blir nesten påtatt dobbeltmoralsk når hun bruker spaltemetre på å kritisere influensere, diettråd og skjønnhetsklinikker, mens hun selv har en Instagramprofil med 60k følgere som fremstår som hardcore thinspo og er full av kroppsfikserte selfier. Knappest et sunt forbilde.

senneset.jpg

Ellers har jeg ingenting i mot tattiser, synes absolutt det kan være sexy på den rette dama.

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    10.452
    Sted
    Trondheim
    Hva man liker eller ikke er jo opp til enhver. For meg er en tatovering en definitivt turn-off. Jeg kunne aldri tenkt meg å date en dame med tatoveringer, men jeg er såpass gammel at det uansett ikke er aktuelt.

PS: Man kan jo være en fornuftig person selv om man har tatoveringer, men jeg finner tatoveringer så stygge (uansett hvordan de ser ut) at jeg aldri ville kommet så langt at jeg ville oppdaget det...

realist

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    292
    Ser fra tid til annen på filmer hvor det er to som snakker i telefon, sånne med ledning. Når det er helt åpenbart at personen i andre enden har lagt på røret, eller man av andre grunner blir brutt, så skjer det hver gang at man febrilsk klikker med andre hånden på rørholderen for liksom å få kontakt igjen. Hello? Hello?....Hjelper akkurat like mye hver gang. Til å irritere seg over.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    109.097
    Torget vurderinger
    23
    Apropos.. rimelig irriterende med folk som snakker trådløst også, på buss, tog, T-bane etc. - i et helsikes volum uten tanke for sidemann og andre sjenerte/berørte.

realist

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    292
    Ja, folk som snakker ut i lause lufta er helt klart en uting. Virker akkurat som om de hører stemmer...

MartinSandvik

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.03.2008
    Antall liker
    510
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    8
    Eiendomsmeglere!
    Nå er det en liten dipp i markedet i Oslo hvorpå hønseflokken står i kø for å fortelle i media om hvor dårlig salgene går....
    Skjønner de ikke at de skaper storm i vannglass / panikk hos de som kanskje tenkte å selge om en stund?
    Eneste resultatet er jo at enda flere legger ut boligene sine for salg slik at prisene går enda lengre ned!
    Makan til gjeng.......

Ulf-B

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Antall liker
    2.100
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Eiendomsmeglere!
    Nå er det en liten dipp i markedet i Oslo hvorpå hønseflokken står i kø for å fortelle i media om hvor dårlig salgene går....
    Skjønner de ikke at de skaper storm i vannglass / panikk hos de som kanskje tenkte å selge om en stund?
    Eneste resultatet er jo at enda flere legger ut boligene sine for salg slik at prisene går enda lengre ned!
    Makan til gjeng.......
    Ja - en gjeng som tjener penger uansett om prisene går opp eller ned.

Det eneste de er avhengige av, er at det selges masse boliger. Sånn sett betyr salgspanikk gode tider. Uavhengig av om prisene går ned.

De virkelige idiotene her, er media - de burde slutte med å bruke eiendomsmeglerne til å vurdere eindomsmarkedet. Snakker om bukk og havresekk.

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    109.097
    Torget vurderinger
    23
    Strømprisene stuper!!!!
    Strømprisene rett til værs!!!
    Boligprisene raser!!!
    Boligprisene økte rekordmye!!!

Faen skulle ta både meglere & mediafolk 🤬🤬🤬

otare

Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Antall liker
    10.452
    Sted
    Trondheim
    Ungdom som bruker mobiltelefonen for å slippe å vise hensyn til andre. Skjer stadig på bussen/trikken. Forter seg å sette seg på et ledig sete og finner fram mobiltelefonen og klikker i vei uten å" legge merke til" den gamle damen med bæreposen som må stå.

Eldre er ikke noe bedre. I dag skjedde følgende med meg. Jeg er på vei mot en rulletrapp. 2 eldre damer kommer ruslende og snakker ivrig med hver andre. De ser meg og forter seg for å komme foran meg. Når de har greid det går plutselig alt i snegletempo igjen. De passer imidlertid på å stå ved siden av hverandre slik at man ikke kan komme forbi. Hvorfor skal det være så veldig viktig å komme foran en som tydelig har det travelt når man ikke har det travelt selv? En liten irritasjon selvfølgelig og ikke så viktig, men man lurer jo på hvorfor folk oppfører seg slik.

Hønndjevelen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Antall liker
    9.846
    Sted
    Oslo
    Ungdom som bruker mobiltelefonen for å slippe å vise hensyn til andre. Skjer stadig på bussen/trikken. Forter seg å sette seg på et ledig sete og finner fram mobiltelefonen og klikker i vei uten å" legge merke til" den gamle damen med bæreposen som må stå.

Eldre er ikke noe bedre. I dag skjedde følgende med meg. Jeg er på vei mot en rulletrapp. 2 eldre damer kommer ruslende og snakker ivrig med hver andre. De ser meg og forter seg for å komme foran meg. Når de har greid det går plutselig alt i snegletempo igjen. De passer imidlertid på å stå ved siden av hverandre slik at man ikke kan komme forbi. Hvorfor skal det være så veldig viktig å komme foran en som tydelig har det travelt når man ikke har det travelt selv? En liten irritasjon selvfølgelig og ikke så viktig, men man lurer jo på hvorfor folk oppfører seg slik.
    Gamle damer er absolutt de verste, de somler og tar seg alt for lang tid enten de skal gå eller komme!

Harry Stoteles

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Antall liker
    2.942
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Skjermbilde 2022-11-25 kl. 19.16.25.png

Veldig vennlig av dem å passe på at maten ikke blir overraska når budet kommer. På samme måte som at man sier fra til ungene at det er onkel og tante som henter i barnehagen i dag.

4-string

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2011
    Antall liker
    11.977
    Sted
    Interiore Simplicitate
    Gammel mail dette, men bompengeselskapet meldte at jeg måtte klikke på en lenke for å aktivisere webtjenestene deres. Ikke mitt ansvar.

Ditt kundenummer er 30021XXXX. Du er nå ett klikk unna å benytte deg av våre web-tjenester.
    Klikk på denne lenken for å aktivisere din bruk av web-tjenestene til AutoPASS:

Holmium

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Antall liker
    783
    Torget vurderinger
    5
    KIWI reklamene på tv, kollosalt iriterende kvinnfolk som spankulerer blåøyd rundt og juger..

Onecall reklamene også...og alle andre reklamer hvor folk går rundt og kakler. 🤬🤬🤬
    Du har sikkert bare ikke sett Coop Extra-reklamene enda, der naboene konstant skal overgå hverandre. Noe mer irriterende reklamer skal du lete lenge etter😖

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    10.331
    Du har sikkert bare ikke sett Coop Extra-reklamene enda, der naboene konstant skal overgå hverandre. Noe mer irriterende reklamer skal du lete lenge etter😖
    De er tross alt hakket bedre enn den klysen i COOP OBS-reklamen

realist

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    292
    Fikk melding i dag pr digi-post om at alderspensjonen min øker månedlig fra og med 1 januar med kr 4,-. At de gidder!

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    12.340
    Sted
    Smurfeland
    Hva får man egentlig for 4,- i dag? Jeg kan ikke komme på noe.

Når jeg var liten fikk man 8 Bugg for den summen. Da var det en liten formue.

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    23.839
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Fikk melding i dag pr digi-post om at alderspensjonen min øker månedlig fra og med 1 januar med kr 4,-. At de gidder!
    Akkurat samme her (nesten). Fikk e-post i går, at bolighjelp/ytelse ville bli nedsatt m. ca. 500,- pr. mdr. fra januar 2023.
    Dette hadde de bereknet ut fra årsinntekt fra 2021, hvor jeg fikk ekstra lønn og innefrosne feriepenger fra 2020.
    Altså ca. inntekt 60.000,- større enn i 2022.
    Eneste, det forteller er, at du må bruke timevis i telefon på mandag morn, for å fortelle de, at de er den offentlige
    administasjons største "fuckup" :devilish: 😡🤬

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn