Aviser er bare deilig.Har aldri abbonert på eller kjøpt en avis i hele mitt liv. En vanvittig ressurssløsing som alltid har irritert meg, dette med papiraviser.
Det blir vel litt generelt vel?Udugelige folk.
Mer spesifikt ledelsen på de fleste skoler i landet
( og U2 )
Og 50 år siden kuppet i Chile.
Jula varer helt til påske.Du kan så si - nå tenkte jeg først og fremst på at det er fryktelig lenge igjen til jul, det er bare så altfor tidlig.
Det USA-støttede kuppet.Og 50 år siden kuppet i Chile.
The original 9-11
I gågata i Moss?Irriterer meg over en dum svoger som har kuttet ut Kronenburg øl på restauranten sin. Dust.
Tvinger deg nok ikke. jeg betaler hjemme på min stasjonære pc og taster inn regnr. og får opp faktura i ettertid, greit nok for meg, men jeg liker IKKE dynamisk prising som de kaller det.H*ELVETES APCOA FLOW, (og alle andre - ) som tvinger en til å laste ned en app på telefonen, registrere en konto og et betalingskort for å betale for parkering når man allerede er litt sent ute. Måtte alle deres forfedres synder bli til evig forbannelse for de ansatte og deres etterkommere.
Artig, for jeg kjenner en del både vegetarianere og veganere, og det er alltid noen på den andre siden som må kommentere temaet eller lire av seg utslitte, tamme morsomheter av typen "åh, hva spiser du a? GRESS?", "maten min eter maten din HÆHÆ" osv. Litt som at det alltid kommer en "saueflokk"-kommentar fra noen som HATER Apple i en Apple-artikkel, osv.Det sies at det vanskeligste med å være veganer er å holde det for seg selv.
Nå i dag møtte jeg en Tesla (hva ellers…) med personlig bilskilt til kr 9.000, det sto VEGANER.
Folk..
Anser det forøvrig som slett-ikke-usannsynlig at noen har betalt 9000 kr bare for å sørge for at noen andre ikke får det. Trumpish if true.
Det er nok de samme trygghetsavhengige OBOS-folka, de som må ha campingvogn eller båt 1/2 meter nær deg - selv om det er milevis av plass rundt.Jeg kjører som regel 10 over på speedometeret i 110-soner. Da ligger jeg i ca 113-114. Ligger i høyre fil og legger meg ut for å kjøre forbi når noen kjører saktere.
Men nesten konsekvent når noen kjører forbi meg og skal legge seg inn foran så legger de seg så JÆVLIG kjapt inn så avstanden mellom oss er ikke noe 3 sekunder for å si det sånn.
Hva er det for noe med at folk som kjører forbi legger seg inn så nærme... Ingen som husker at man skal se hele bilen i bakspeilet, holder ikke at du ser du er forbi i sidespeilet.
Kjør om Lillestrøm neste gang ;-)Ingen kø på E6 fra Karihaugen til Alnabru, heller ingen i Smalvollveien/Ole Deviks vei Enormt irriterende. Hadde beregnet inntil 1/2 time, brukte seks minutter. Nå måtte jeg sitte og VENTE en halvtime på at verkstedet skulle åpne!!!