All you need is love er en smartere og finere låt enn Yellow Submarine synes jeg, men tildels enig i resten. Nå kan jo ikke smak diskuteres, bare fortelles...Beatles hadde mange helt jævlige låter: Ob-La-Di, Ob-La-Da, Yellow Submarine, All you need is love, Octopus Garden...
+kinnskjeggetDenne er grusom
All you need is love er en smartere og finere låt enn Yellow Submarine synes jeg, men tildels enig i resten. Nå kan jo ikke smak diskuteres, bare fortelles...
Ha! Den er på den over 8 timer lange All mulig musikk jeg digger-spillelista mi.Beatles har bare en fæl låt og det er Maxwells silver hammer.
Bare det i seg selv er et godt argument for en restriktiv narkotikapolitikk.Beatles hadde mange helt jævlige låter: Ob-La-Di, Ob-La-Da, Yellow Submarine, All you need is love, Octopus Garden...
Måtte finne frem denne igjen og skjønte ikke helt hva du mente først, for bassen er ikke gæren den når den kommer inn like over minuttet. Men så når groovet starter rundt 2:55 da er det hårreisende ille, så ser den ja. Intonasjon er i det hele tatt noe mange jazzbassister slurver en del med, hadde ikke sluppet unna med sånt i et symfoniorkester.Det plager meg litt at når kontrabassen kommer inn på Jim Hall sin fantastiske Cincierto De Aranjuez fra 1975 så er den omkring en hel halvtone for lav. Men det er vel en live-innspilling, så da var det vel neppe noe å gjøre med, annet enn å ta hele det 20 minutter lange sporet på nytt fra begynnelsen av. Det stopper meg allikevel ikke fra å høre på den.
For meg er dette irriterende fordi det er fantastisk musikk som jeg ikke kan la være å høre på fra tid til annen.Måtte finne frem denne igjen og skjønte ikke helt hva du mente først, for bassen er ikke gæren den når den kommer inn like over minuttet. Men så når groovet starter rundt 2:55 da er det hårreisende ille, så ser den ja. Intonasjon er i det hele tatt noe mange jazzbassister slurver en del med, hadde ikke sluppet unna med sånt i et symfoniorkester.