irs2092iraudamp7

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Andsor

    Medlem
    Ble medlem
    11.12.2011
    Innlegg
    42
    Antall liker
    13
    Hei, den så skremmende lik ut på L15D/L20D/L25D, bare to kanaler på ett brett. Disse står det mye om på AvForum.
     

    El-retur

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2012
    Innlegg
    2.317
    Antall liker
    1.880
    Sted
    Sauda
    Torget vurderinger
    14
    ja er mye likt på l15/20/25d eneste er at de går på en litt lavere spenning en de andre, så kjøpte pga spenningen og at eg har en stor trafo og psu liggende som passer. skal bruke denne brokoblet på en sub med ett behringer delefilter,hadde vært kjekt og vite om noen hadde hørt hvordan lyden var i den:confused:
     

    Andsor

    Medlem
    Ble medlem
    11.12.2011
    Innlegg
    42
    Antall liker
    13
    Dersom dette er det samme designet, så ville jeg sett meg litt skeptisk til brokobling. De er best egnet til å kjøre på litt høyere motstander.
     

    El-retur

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2012
    Innlegg
    2.317
    Antall liker
    1.880
    Sted
    Sauda
    Torget vurderinger
    14
    Dersom dette er det samme designet, så ville jeg sett meg litt skeptisk til brokobling. De er best egnet til å kjøre på litt høyere motstander.


    ja det var det eg tengte,derfor blir denne brukt på en selenium15 8ohm element i en kasse på 123l, ;)som er avstemt til ca 33hz

    DSCN7245.jpg




    DSCN7242.jpg
     

    El-retur

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2012
    Innlegg
    2.317
    Antall liker
    1.880
    Sted
    Sauda
    Torget vurderinger
    14
    har testet dette elementet i kasse og virker som det spiller bra og er lett og drive,det har foresten en utrolig kjapp bass for og være 15,men går ikke spesielt dypt,men får kanskje prøve og bruke eq
     

    El-retur

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2012
    Innlegg
    2.317
    Antall liker
    1.880
    Sted
    Sauda
    Torget vurderinger
    14
    da var pakken fra ebay hentet,får legge ut noen bilder fra montering i kabinett,ser at eg har lagt ut bilde av 4ohms utgaven av bass elementet.har 8ohms utgaven...:eek:
     

    El-retur

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2012
    Innlegg
    2.317
    Antall liker
    1.880
    Sted
    Sauda
    Torget vurderinger
    14
    lagd front plate av ett stykke aluminium og felt inn en sexy bryter (type fryseboks med lys) hehe
    IMG197.jpg
     

    El-retur

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2012
    Innlegg
    2.317
    Antall liker
    1.880
    Sted
    Sauda
    Torget vurderinger
    14
    IMG206.jpg
    har fått testet litt,virker som denne har bra med effekt til og koste under 300kr subben spiller også bra og høyt sammen med denne,men savner kanskje litt av den dypeste bassen,men alt i alt så er jeg overasket over hvor bra det virker i forhold til pris...
     

    Vedlegg

  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn