Islam: what the west needs to know

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Audiophile-Arve skrev:
oddgeir skrev:
Audiophile-Arve skrev:
Det er vel ingen her på sentralen med spesiell evne og lyst til å analysere religionen Islam noko vidare? Det beste vi kan klare er vel meir eller mindre dårleg kvalifisert synseri....
1. Opps, arrogant på morran Arve.

2. Nå må du se å komme deg til Portugal og få hvilt deg litt. 8)
1. Ikkje så ille, vel? Og klokka var faktisk 10 - det er vel ikkje morgon?
2. Eit glimrande poeng. Om tre dagar forlet eg denne jammerdal. Har bestilt 3 veker med regn her heime i mellomtida, slik at bøndene vert fornøgde, og mi 78 år gamle mor slepp å vatne så mykje.
Då ynskjer eg deg god tur. Hugs å drikk mykje vin, det er sunt for lekamen.

Sjølv stig eg ombord i seilskipet på onsdag, med kurs for Skagen. ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
oddgeir skrev:
Audiophile-Arve skrev:
oddgeir skrev:
Audiophile-Arve skrev:
Det er vel ingen her på sentralen med spesiell evne og lyst til å analysere religionen Islam noko vidare? Det beste vi kan klare er vel meir eller mindre dårleg kvalifisert synseri....

2. Eit glimrande poeng. Om tre dagar forlet eg denne jammerdal. Har bestilt 3 veker med regn her heime i mellomtida, slik at bøndene vert fornøgde, og mi 78 år gamle mor slepp å vatne så mykje.

Vi skal til Danmark til helgen, skal se etter deg der nede.. :)

Arve, jeg har lest ikke så reint lite om islam, og det er langt i fra bare mediaoppslag. Det er en smule arrogant å hevde at ingen andre har kjennskap til islam bare fordi du antar det. Hvor mener du at islam praktiseres sånn som religionen er ment da, kan du nevne et islamsk drømmeland, hvor det er fred og fordragelighet og denne fredselskende religionen praktiseres på en god måte?

K

Khanate

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
1. Jaja. Men kva baserast utsegnene med islamsk fokus seg på her på sentralen? Mediaoppslag om terrorisme og galningar med sjegg som spring rasande rundt i gatene for å kveike på flagg og ambassader, tykkjer eg. Dette er strengt tatt ikkje religionsutøving, eller kva?
2. Kor mange prosent trur du er muslimar her i landet?
3. Det er oftast ikkje lysta det er noko i vegen med.... :)
4. No nei! Eg satsar fyrst og framst på KVANTITET! (Det irriterar meg likevel at vi ikkje får godskrive offtopicpraten på hitlista)
5. Vi prøver alle så godt vi kan...og med dei intensjonar som måtte ligge der...
1. Tro det eller ei, det finnes faktisk mer dyptpløyende literatur om temaet enn løssalgsavisene og nettavisene. En del av mine innlegg i en tidligere tråd på temaet var bl.a. basert på slikt.
2. Er slett ikke sikker, men her jeg bor er de i høyeste grad synlige.
3. Lenger opp i tråden hevder du at ingen her i forumet har lyst til å analysere Islam. Har du sjekket korttidshukommelsen?
4. ?
5. Du kan gjøre bedre.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.273
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
oddgeir skrev:
Audiophile-Arve skrev:
oddgeir skrev:
Audiophile-Arve skrev:

Vi skal til Danmark til helgen, skal se etter deg der nede.. :)

Arve, jeg har lest ikke så reint lite om islam, og det er langt i fra bare mediaoppslag. Det er en smule arrogant å hevde at ingen andre har kjennskap til islam bare fordi du antar det. Hvor mener du at islam praktiseres sånn som religionen er ment da, kan du nevne et islamsk drømmeland, hvor det er fred og fordragelighet og denne fredselskende religionen praktiseres på en god måte?
Litt arroganse er det visst, ja....men slike utbrot kjem eg sjeldan med no om dagen, ferie og alt. Det må då ha vore noko som har fått meg til å meine noko sånt, vil eg tru??? Å skjere alle over ein kam er nok ein tendens som utviklast etter kvart som ein ikkje gidd undre seg og konsentrere seg om eit tema med mykje gjentakingar og uttværingar...

Sunn, pragmatisk religionsutøving er stort sett sjeldan uansett kva religion ein studerer (bortsett frå buddistane, som verkar ganske edruelege. Men så er dei då langt borte, og ser ikkje ut til å ha store ambisjonar i Noreg....). Eg las litt om korleis jødar, muslimar og kristne levde side om side i Cordoba ei lang periode, men så enda det med at jødar og muslimar vart jaga, så idyll var det nok ikkje, der heller.

K

Khanate

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
1. Å skjere alle over ein kam er nok ein tendens som utviklast etter kvart som ein ikkje gidd undre seg og konsentrere seg om eit tema med mykje gjentakingar og uttværingar...
2. Sunn, pragmatisk religionsutøving er stort sett sjeldan uansett kva religion ein studerer (bortsett frå buddistane, som verkar ganske edruelege. Men så er dei då langt borte, og ser ikkje ut til å ha store ambisjonar i Noreg....).
3. Eg las litt om korleis jødar, muslimar og kristne levde side om side i Cordoba ei lang periode, men så enda det med at jødar og muslimar vart jaga, så idyll var det nok ikkje, der heller.
1. Men ditt manglende engasjemang stopper deg ikke fra å bable i veg.
2. Folk flest rundt om i verden har en eller annen form for tro. De som lever direkte av natuen (naturfolk) har ofte sterkere åndelige tradisjoner enn folk fra nasjoner med avanserte hierarkiske strukturer. Stort sett er det i industrialiserte kristne land at det åndelige livet er fraværende. (Budhister bedriver ikke aktiv misjonsvirksomhet)
3. Lenge levde muslimer og kristne i fred med hverandre i Beirut, men når det ble tilstrekkelig mange muslimer.........

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.273
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Khanate skrev:
Audiophile-Arve skrev:
1. Å skjere alle over ein kam er nok ein tendens som utviklast etter kvart som ein ikkje gidd undre seg og konsentrere seg om eit tema med mykje gjentakingar og uttværingar...
2. Sunn, pragmatisk religionsutøving er stort sett sjeldan uansett kva religion ein studerer (bortsett frå buddistane, som verkar ganske edruelege. Men så er dei då langt borte, og ser ikkje ut til å ha store ambisjonar i Noreg....).
3. Eg las litt om korleis jødar, muslimar og kristne levde side om side i Cordoba ei lang periode, men så enda det med at jødar og muslimar vart jaga, så idyll var det nok ikkje, der heller.
1. Men ditt manglende engasjemang stopper deg ikke fra å bable i veg.
2. Folk flest rundt om i verden har en eller annen form for tro. De som lever direkte av natuen (naturfolk) har ofte sterkere åndelige tradisjoner enn folk fra nasjoner med avanserte hierarkiske strukturer. Stort sett er det i industrialiserte kristne land at det åndelige livet er fraværende. (Budhister bedriver ikke aktiv misjonsvirksomhet)
3. Lenge levde muslimer og kristne i fred med hverandre i Beirut, men når det ble tilstrekkelig mange muslimer.........
1. Som om det skulle vere noko poeng. Den religiøse debatten er viktig, men heng seg for mykje opp i gjerningar i staden for korleis desse vert motivert og rettferdiggjort. Ein får ikkje ein truande til å endre ei religiøst motivert samfunnsmessig negativ åtferd ved å seie at vedkomande heller burde vore ateist. Ein må spele på den banehalvdel der ballen til ei kvar tid oppheld seg, tykkjer no eg..
2. Er ikkje det ganske naturleg?
3. Så du meiner at der muslimane er i fleirtal går dei til åtak på alle annleis tenkjande? I tilfelle, er dette betinga av religionen?

K

Khanate

Gjest
Audiophile-Arve skrev:
1. Som om det skulle vere noko poeng. Den religiøse debatten er viktig, men heng seg for mykje opp i gjerningar i staden for korleis desse vert motivert og rettferdiggjort. Ein får ikkje ein truande til å endre ei religiøst motivert samfunnsmessig negativ åtferd ved å seie at vedkomande heller burde vore ateist. Ein må spele på den banehalvdel der ballen til ei kvar tid oppheld seg, tykkjer no eg..
2. Er ikkje det ganske naturleg?
3. Så du meiner at der muslimane er i fleirtal går dei til åtak på alle annleis tenkjande? I tilfelle, er dette betinga av religionen?
1. Om du er interessert så er det ganske lett å finne motiveringen og rettferdiggjøringen av Islamister og ander muslimers handlinger. Gå til kildene! Hvorfor sitte hjemme å synse om noe du ikke har greie på?
2. Litt usiker på hva du ønsker å si her. Mitt poeng er at naturfolkenes noe enklerer og nærere verden gjør det enkelere å utøve et enkelt og rent åndelig liv.
3. Nemlig, dette er betinget av religionen. Dette er Muhammeds befaling. Muhammed skriver rett frem at Kristne og Jøder skal undertrykkes og drepes. Her er det verd å merke seg at de fleste muslimske land har et styre som bevist holder de religiøse lederne i tøyler. I Egypt f.eks. er det regulert hva Immamene får lov til å forkynne. Det er imidlertid ikke til å komme fra, skriftene krever blod.

Topp Bunn