Denne informasjon gjorde at jeg ikke gadd å kaste bort tiden min med å se resten av youtube-snutten.
Men kan du fortelle meg hva i huleste foregår i skolten din når du linker til slike amøbe-publikasjoner????
Interessant at kildene som bringes til torgs mangler enhver troverdighet og er gjennomgående basert på
anekdotiske bevis og ubehjelpelig synsing. Utrolig at dere lar dere forføre av dette tullet....
Hei.
1. Så for å motbevise påstandene i videoen, så viser du til en annen amøbe-publikasjon - et "åpent leksikon"
- der noen likesinnede med deg - har uttalt at menneskene bak originalkilden "er
så slemme". Hva i huleste
foregår oppi skolten din?
Fra Wikipedia: (
RationalWiki is a wiki written from a skeptical, secular, and progressivist perspective.
It was originally created as a counter to Conservapedia after an incident in which contributors attempting
to edit Conservapedia were banned. Since then, it has developed into a wiki that criticizes "crank" ideas,
pseudoscience, fundamentalism, and right-wing political and social views).
2. Så når andre mener noe (annet enn deg), om saken mangler det troverdighet og er basert anekdotiske
bevis og ubehjelpelig synsing, mens når du mener noe er det guds sanning? Forbannet lavmål å basere sin
argumentasjon på en slik herskerteknikk. Skam deg!
I stedet for å være så forbannet opptatt med å "skyte budbringeren", burde du kanskje
se videoene og
eventuelt påpeke hva som er feil med den informasjonen som kommer fram. Kanskje du til og med kunne
lære noe.
Om Hitler påstår i Mein Kampf, eller ABB påstår i sitt manifest, at
"solen går opp i øst" er dette automatisk
feil - siden du (liksom resten av oss) tar avstand fra fra begge forfatterne og begge publikasjonene? Jeg
har ikke lest noen av disse publikasjonene, men er rimelig overbevist om at det finnes passasjer i begge
disse som jeg kan nikke gjenkjennende til. Du også. Selv en blind høne kan finne korn. Og selv forykte rasister
kan vel legge inn noen (gull)korn en gang i blant. Men hadde vi lest gjennom hele disse publikasjonenene hadde
vi vel begge kommet til samme konklusjon, at dette er reinspikka rasistisk og politisk propaganda.
Jeg anbefaler deg å lese koranen; selve lærerboken i rasistisk og politisk propaganda. Koranen
er guds ord, via
erkeengelen Gabriel til profeten Muhammed. En bok så hellig at selv det å ordne boken kronologisk (med å plassere
de tidligere surahene før de senere surahene) er haram. (Så bare glem tankene på en muslimsk reformasjon).
En bok som er langt mer farlig enn Mein Kampf noensinne har vært. En bok som har ført til et langt høyrere antall
døde enn Mein Kampf og Das Kapital tilsammen. Desverre tror fortsatt en majoritet av verdens 1,6 milliarder muslimer
- i 2015 - at dette er guds ord, guds lover, guds leveregler og guds oppfordring til å legge hele verden under Hans
regime...
Om du ikke ser problemet med å importere en masse mennesker med et slikt livssyn og samtidig tror at dette
ikke
er en fare for det demokratiske samfunnet vi har brukt århundrer på å bygge opp, sier det langt mer om deg enn
dine meningsmotstandere....
mvh
Gunnar Brekke