Hvem bryr seg?Så.. hvis et kristent par vil leve etter boken og ikke ha sex eller være samboere før ekteskapet så er ikke det greit ettersom lovdata.no sier dette er lov?
He-he, morsom du.Også?Ja, dette er en skjønnlitterær roman (det er fiksjon).Hvilke posisjoner man aldri havner i?
Anmeldelse av Soumission (Underkastelse) av Houellebecq - Nyheter, tv og radio fra hele verden - NRK.no
Den er kanskje mer treffsikker enn de beslutningsmesssige kalkyler som lå til grunn for amerikanernes politikk om å utbre demokratiets glade budskap med våpen i hånd. Det er slike fiksjoner vi har å handle i forhold til. All fremtid er slik sett en fiksjon. Og all handling sikter inn mot fremtiden.
At det er litteratur gjør den ikke nødvendigvis mer virkelighetsfjern enn de mest hardbarkede beslutningsteoretiske øvelsene i statens byråkrati (og utøvende organ).
De setter guds ord foran norges loverForklar denne meningsløsheten…Så.. hvis et kristent par vil leve etter boken og ikke ha sex eller være samboere før ekteskapet så er ikke det greit ettersom lovdata.no sier dette er lov?
De setter guds ord foran norges loverForklar denne meningsløsheten…Så.. hvis et kristent par vil leve etter boken og ikke ha sex eller være samboere før ekteskapet så er ikke det greit ettersom lovdata.no sier dette er lov?
????De setter guds ord foran norges loverForklar denne meningsløsheten…Så.. hvis et kristent par vil leve etter boken og ikke ha sex eller være samboere før ekteskapet så er ikke det greit ettersom lovdata.no sier dette er lov?
Nettopp????De setter guds ord foran norges loverForklar denne meningsløsheten…Så.. hvis et kristent par vil leve etter boken og ikke ha sex eller være samboere før ekteskapet så er ikke det greit ettersom lovdata.no sier dette er lov?
De gjør jo bare noe som norges lover sier er helt greit. Hva har det med å sette guds ord foran norges lover?
Og poenget var?Nettopp????De setter guds ord foran norges lover
De gjør jo bare noe som norges lover sier er helt greit. Hva har det med å sette guds ord foran norges lover?
At man fint kan leve etter boka og samtidig være en integrert deltaker i det norske samfunnet.
Du har jo ingen argumenter som er fornuftige når det gjelder denne saken.Du blander fakta, du nekter å ta til deg argumenter og du rører inn egne erfaringer som ikke har noe med den aktuelle saken å gjøre. Derfor er det helt umulig å diskutere med deg.For oss som bor i Oslo og tar drosje vet jo dette, at NRk nekter å skrive hele sannheten viser hvor råtten pk media i Norge er.
Hvorfor hadde vi ikke dette problemet for 30 år siden, hva har blitt forandret?
På forrige side har jeg lagt ut denne artikkelen fra 2011, der det står på svart og hvitt at det er muslimske sjåfører som nekter å kjøre blinde.
Nekter å kjøre blinde - Aftenposten
Leser du i hele tatt hva som blir skrevet av andre eller skjønner du det ikke?
Det var vel ikke hjernedødt i medisinsk forstand jeg mente, tror nok du skjønte det......, men etter ca år AD 1100 skjedde det fint lite i den islamske verden, underkastelselementet i bildet til Gjestemedlem syntes jeg var en brukbar illustrasjon, de har ikke lov til å tenke selv lenger i baner som bringer de selv og verden ellers fremover, kompromissløs underkastelse er og blir hjernedødt i boka mi ihvertfall. Mellom år 800-1100 var dog ting noe annerledes.Vel, hvis grunnlaget ditt for å tolke andre mennesker som hjernedøde er at de ber i en moske, så er sannsynligvis de fleste på bildet mer oppegående enn deg selv.Innlegget påpeker ikke noen likheter med noe annet enn Gjestemedlems akk så velkjente meninger. Det mangler argumenter og opplysninger, og er i så måte temmelig hjernedødt.[/QUOTEHva er galt i å påpeke likheten i de religiøse doktriner og den ytre manifestasjon? (=Underkastelse) Her er jo nesten et billedmessig onomatopoetikon. Eller tror du at hvite flagg symboliserer krig?
Gjestemedlem sitt bilde er et skoleeksempel på en hjernedød forsamling. Bønneteppene kunne med fordel bli byttet ut med ørkensand.
Ja disse menneskene føler og opplever nok sikkert akkurat det samme...En liten analogi til Dephs bilde......
Herlig bilde, sikkert 4 halvlitre før og 6 etter hvis hjemmelaget vant....
Det kommer frem i artikkelen at akkurat det samme skjer i Stavanger, hva i Allahs navn tror du har forandret seg siden 2011?Du har jo ingen argumenter som er fornuftige når det gjelder denne saken.Du blander fakta, du nekter å ta til deg argumenter og du rører inn egne erfaringer som ikke har noe med den aktuelle saken å gjøre. Derfor er det helt umulig å diskutere med deg.For oss som bor i Oslo og tar drosje vet jo dette, at NRk nekter å skrive hele sannheten viser hvor råtten pk media i Norge er.
Hvorfor hadde vi ikke dette problemet for 30 år siden, hva har blitt forandret?
På forrige side har jeg lagt ut denne artikkelen fra 2011, der det står på svart og hvitt at det er muslimske sjåfører som nekter å kjøre blinde.
Nekter å kjøre blinde - Aftenposten
Leser du i hele tatt hva som blir skrevet av andre eller skjønner du det ikke?
Kjære Fjærnis:
"Leser du i hele tatt hva som blir skrevet av andre eller skjønner du det ikke?"
My god! Og det kommer fra mannen som ikke skjønner at han blander de forskjellige innleggene, som legger til egne erfaringer for å backe opp en artikkel som ettersigende er feil og som ikke klarer å skjønne dette, selv etter 5 innlegg der jeg prøver å si dette.
DET VAR IKKE DEN ARTIKKELEN DU REFERERTE TIL FØRST! Artikkelen du referete til først var ikke fra Oslo, men fra Stavanger og det var NRK som hadde orginal artikkelen. Artikkelen du nevner nå er dessuten snart 5 år gammel. Ikke det at det ikke trenger å være sant i dag også, men det er ikke det vi diskuterer nå! Vi kan godt lage en egen diskusjon på det, men det er et helt annet tema. Prøv å les ALLE innleggene, ikke bare de du selv har lyst til å lese.
TESKJE:
OK, du la altså inn en artikkel fra frieord.no. Jeg påpekte at denne artikkelen ikke var helt riktig, da du automatisk mente at dette måtte ha noe med muslimer å gjøre. Det kan godt hende du har rett i det, men siden du hverken bor i Stavanger, jobber på taxi sentralen der eller har venner som gjør det, så tviler jeg på at du vet noe mere enn meg. Akkurat denne artikkelen, ingen andre artikkler altså, referte til en NRK artikkel. Så, på frieord.no kan man få det inntrykket at dette kun gjelder muslimske taxi sjåfører, noe NRK innlegget ikke sier i det hele tatt. Derfor påpekte jeg, opptil flere ganger, at du kanskje burde lese andre steder, ikke bare på frieord.no, for å få dine opplysninger og at du kanskje burde sjekke litt før du opptrer så bastant som du gjør. Jeg ville bare at du skal se at kanskje ikke alt som står der er helt riktig og at de i beste fall legger på opplyninger som ikke nødvendigvis stemmer.
Bottom line, froeord.no er ikke det beste stedet å dra opplysninger fra. De har helt klart en veldig høyrevridd agenda som man må lese med stor omhu, like mye som enkelte venstrevridde nettsteder også må leses med både en og to klyper salt.
Er vi ferdige med denne saken nå eller skal du fortsette?
Om du ikke skjønner dette nå, så er det desverre ikke lenger håp...
En helt annen diskusjon er artikkelen fra aftenposten du drar opp nå. Dersom dette fremdeles stemmer, så er det helt klart et problem og man må innad i Norges Taxiforbund gjøre noe for å stoppe. Hvorfor i alle dager skulle jeg være uenig i det?
Har du i det hele tatt lest noe jeg har skrevet her inne?
PS: At du klarer å sammenligne Nazi sympatisører med venstresiden for stå for din egen regning...
Venstresiden har da hyllet mange despoter, Pol Pot og kommunismen var jo stort for folk på venstresiden, ikke så mye bedre enn nazismen noe av det.PS: At du klarer å sammenligne Nazi sympatisører med venstresiden for stå for din egen regning...
Da har han mulighet til å oppleve det første kalifatet på nesten 100 år, så hvorfor leve i Danmark?Afgørelsen er faldet Islamisten Belal El-Khatib født og opvokset i Danmark for ikke sit statsborgerskab fordi han har en drøm om et kalifat.
Belal El-Khatibog opfylde i øvrigt alle krav og betingelse for startborgerskab og det hele var kun en formsag , indtil til politikerne tog fat i sagen.
Hadet og folkestemningen i mod Islam med DF og Inger Støjberg og Khader i spidsen har nu forårsaget at der officielt er indført sindelagskontrol i Danmark, og det står klart at vi ikke er skid bedre end dem vi har så pokkers meget imod.
Der er nogen som ikke forstået hvad demokrati og ytringsfrihed betyder. Jeg må indrømmer jeg er chokeret over at det er kommet så vidt. Og er også bekymret over hvilke konsekvens dette på længere sigt kan få. Specielt i forhold til de troende Muslimer
Synes Johanne Schmidt Nielsen udtrykker dette her langt bedre end jeg nogensinde ville kunne https://www.facebook.com/johanneschmidt?fref=nf
Da har han mulighet til å oppleve det første kalifatet på nesten 100 år, så hvorfor leve i Danmark?Afgørelsen er faldet Islamisten Belal El-Khatib født og opvokset i Danmark for ikke sit statsborgerskab fordi han har en drøm om et kalifat.
Belal El-Khatibog opfylde i øvrigt alle krav og betingelse for startborgerskab og det hele var kun en formsag , indtil til politikerne tog fat i sagen.
Hadet og folkestemningen i mod Islam med DF og Inger Støjberg og Khader i spidsen har nu forårsaget at der officielt er indført sindelagskontrol i Danmark, og det står klart at vi ikke er skid bedre end dem vi har så pokkers meget imod.
Der er nogen som ikke forstået hvad demokrati og ytringsfrihed betyder. Jeg må indrømmer jeg er chokeret over at det er kommet så vidt. Og er også bekymret over hvilke konsekvens dette på længere sigt kan få. Specielt i forhold til de troende Muslimer
Synes Johanne Schmidt Nielsen udtrykker dette her langt bedre end jeg nogensinde ville kunne https://www.facebook.com/johanneschmidt?fref=nf
Ja det er bare at rejse http://politiken.dk/udland/ECE2329928/isis-udraaber-islamisk-kalifat/ Men det var vist ikke lige denne speciale type Kalifat som var ønskedrømmen.Da har han mulighet til å oppleve det første kalifatet på nesten 100 år, så hvorfor leve i Danmark?Afgørelsen er faldet Islamisten Belal El-Khatib født og opvokset i Danmark for ikke sit statsborgerskab fordi han har en drøm om et kalifat.
Belal El-Khatibog opfylde i øvrigt alle krav og betingelse for startborgerskab og det hele var kun en formsag , indtil politikerne tog fat i sagen.
Der er nogen som ikke forstået hvad demokrati og ytringsfrihed betyder. Jeg må indrømmer jeg er chokeret over at det er kommet så vidt. Og er også bekymret over hvilken konsekvens dette på længere sigt kan få. Specielt i forhold til de troende Muslimer
Ja det er bare at rejse http://politiken.dk/udland/ECE2329928/isis-udraaber-islamisk-kalifat/ Men det var vist ikke lige denne speciale type Kalifat som var ønskedrømmen.Da har han mulighet til å oppleve det første kalifatet på nesten 100 år, så hvorfor leve i Danmark?Afgørelsen er faldet Islamisten Belal El-Khatib født og opvokset i Danmark for ikke sit statsborgerskab fordi han har en drøm om et kalifat.
Belal El-Khatibog opfylde i øvrigt alle krav og betingelse for startborgerskab og det hele var kun en formsag , indtil politikerne tog fat i sagen.
Der er nogen som ikke forstået hvad demokrati og ytringsfrihed betyder. Jeg må indrømmer jeg er chokeret over at det er kommet så vidt. Og er også bekymret over hvilken konsekvens dette på længere sigt kan få. Specielt i forhold til de troende Muslimer
Ps. Forstod vist ikke rigtigt dit svar
Brød og sirkus har vært populært til alle tider, overbetalt eller ikke. Colosseum var svært populært i Romertiden... Men dagens "Colosseum" er mye fredeligere, sjelden noen dør av det.... Brød er imidlertid blitt avløst med øl. Sirkuset er der fortsatt i fullt monn.^Jeg ser en flokk mennesker som nesegrus beundrer og tilber noen overbetalte, jålete underholdere.
Et menneske som er en selverklært fiende av Danmarks demokrati, og arbeider for å ødelegge det og erstatte det med et uhyrlig islamsk diktatur skal selvfølgelig aldri innvilges dansk statsborgerskap. Jeg håper neste steg er å utvise denne landssvikeren. Han får sikkert asyl i Sverige. Der blir islamister mottatt med åpne armer.Afgørelsen er faldet Islamisten Belal El-Khatib født og opvokset i Danmark for ikke sit statsborgerskab fordi han har en drøm om et kalifat.
Si ifra når du har lært å lese hele setninger...Det kommer frem i artikkelen at akkurat det samme skjer i Stavanger, hva i Allahs navn tror du har forandret seg siden 2011?
Og vi så jo alle hvordan det gikk?Kan du huske hvordan Danskerne kæftede op om vores ret da vi skulle pisse på Muhammed med nogle tegninger , men ytringsfriheden virker åbenbart ikke den anden vej selvom det i det tilfælde er stille og rolig meningsudveksling og ikke at pisse på Danskerne.
Ja der var den ballade fordi de ikke har fuld ytringsfrihed og demokrati, og vi skal sku da ikke begynde at bevæge os samme vej, hvor noget er tilladt at tænke og noget andet ikke er. Prøv dog at forstår pointen.Og vi så jo alle hvordan det gikk?Kan du huske hvordan Danskerne kæftede op om vores ret da vi skulle pisse på Muhammed med nogle tegninger , men ytringsfriheden virker åbenbart ikke den anden vej , selvom der i det tilfælde er stille og rolig meningsudveksling og ikke at pisse direkte på Danskerne.
Det er en del som ikke har skjønt dette med yttringsfrihet ja...
På 70-tallet lagde et gruppe komikere parodier på blandt annet prester. De ble sterkt kritisert og fordømt, av prestene.
Monty Python lagde en film som het "Life of Brian". En film som overhodet ikke hadde noe med Jesus å gjøre, men som ble ulovlig nettopp på grunn av en blasfemi paragraf.
Jeg er så glad verden har kommet videre!
Men i dine øyne, så bør vi tilbake dit?
Beklager, dit vil jeg aldri mere tilbake. Religion som tar seg selv så høytidelig at de dreper andre på grunn av enten humor eller tegninger, MÅ man utfordre og parodiere! Dersom du ikke skjønenr det, så har du ikke fått med deg mye histore...
Dessuten, du maser om ytringsfrihet, men det er vel bare når det passer deg og dine likesinnede?
Særtilfeller? Feil? Dette er hverken særtileffer eller feil!På 70-tallet lagde et gruppe komikere parodier på blandt annet prester. De ble sterkt kritisert og fordømt, av prestene.
Monty Python lagde en film som het "Life of Brian". En film som overhodet ikke hadde noe med Jesus å gjøre, men som ble ulovlig nettopp på grunn av en blasfemi paragraf.
Jeg er så glad verden har kommet videre!
Men i dine øyne, så bør vi tilbake dit?
Beklager, dit vil jeg aldri mere tilbake. Religion som tar seg selv så høytidelig at de dreper andre på grunn av enten humor eller tegninger, MÅ man utfordre og parodiere! Dersom du ikke skjønenr det, så har du ikke fått med deg mye histore...
Dessuten, du maser om ytringsfrihet, men det er vel bare når det passer deg og dine likesinnede?
Hvorfor skal i altid bruge enkelte særtilfælde som augmenter, jeg har ingen problemer haft med at se Life of Brian , i nogle måneder blev den forbudt i Norge ja, men det blev jo ophævet og forbuddet må derfor betragtes som en fejl.
He-he! Med et slikt lovverk vil Gjestemedlem være en av de første til å miste sitt statsborgerskap. Å dele mennesker inn i A- og B-mennesker ut i fra etnisitet og kulturell tilhørighet bryter fundamentalt med demokratiets grunnmur. I tillegg vil selvsagt flørting med opprettelse av kles-, tanke- og religionspoliti trekke i samme retning.Et menneske som er en selverklært fiende av Danmarks demokrati, og arbeider for å ødelegge det og erstatte det med et uhyrlig islamsk diktatur skal selvfølgelig aldri innvilges dansk statsborgerskap. Jeg håper neste steg er å utvise denne landssvikeren. Han får sikkert asyl i Sverige. Der blir islamister mottatt med åpne armer.Afgørelsen er faldet Islamisten Belal El-Khatib født og opvokset i Danmark for ikke sit statsborgerskab fordi han har en drøm om et kalifat.
Det er også godt å se at det kommer forslag om at man kan frata slike personer et statsborgerskap.
Det er et ekstremt viktig signal å sende i disse dager når ekstreme flokker med islamske migranter søker seg til Europa. Vil du ha et håp om å få bli boende så er minstekravet at man legger fra seg enhver tanke om å ødelegge det politiske systemet i det lande de kommer til. Dette vil også gjøre budskapet islamistene har til de nyankomne muslimene litt mindre fristende.
I Australia må folk forplikte seg til dette før de får lov til å bli statsborgere:
From this time forward, I pledge my loyalty to Australia and its people,whose democratic beliefs I share,whose rights and liberties I respect, and whose laws I will uphold and obey.
USA har noe tilsvarende.
Norge har en litt mer kortfattet versjon:
Som norsk statsborger lover jeg troskap til mitt land Norge og det norske samfunnet, og jeg støtter demokratiet og menneskerettighetene og vil respektere landets lover.
..
Min uthevelse over. Hvis man skal ta dette seriøst må det bety at mennesker som har erklært at de ikke støtter demokratiet aldri må få lov til å bli statsborgere.
Danmark burde få på plass et lignende regelverk, og håndheve det strengt. Gjerne med et tillegg om at hvis folk på et senere tidspunkt ved ord eller handling viser at de ikke lenger støtter demokratiet at deres statsborgerskap vil bli opphevet.
Det er jo en selsom øvelse å bruke noen fyndord etter at man selv har omdefinert dem. Og så strø dem om seg i troen at man sier noe lurt.He-he! Med et slikt lovverk vil Gjestemedlem være en av de første til å miste sitt statsborgerskap. Å dele mennesker inn i A- og B-mennesker ut i fra etnisitet og kulturell tilhørighet bryter fundamentalt med demokratiets grunnmur. I tillegg vil selvsagt flørting med opprettelse av kles-, tanke- og religionspoliti trekke i samme retning.
Det er regler for hvem som kan miste et statsborgerskap. Ingen kan gjøres satsløse. Det er også derfor det er en god ide å innvilge dobbelt statsborgerskap. Da er det en smal sak å trekke det tilbake hvis de ikke viser seg tilliten verdig og sviker sitt nye hjemland.Kanskje du kan få statsborgerskap i Yemen eller Saudi-Arabia? Der deler de nok mange av dine totalitære tilbøyeligheter.
Det er ingen grunn til at man skal være tvunget til ærbødig frykt for en megalomanisk pedofil massmorder som har vært død i 1400 år, hvis han i det hele tatt har eksistert. De mennesker som ikke vil tillate en gang å illustrere denne figuren, og er klart til å ty til vold er mennesker som ikke egner seg til å bo blant siviliserte mennesker.@Depnot du fatter åbenbart heller ikke hvad ytringsfrihed og demokrati er og betyder.
Kan du huske hvordan Danskerne kæftede op om vores ret da vi skulle pisse på Muhammed med nogle tegninger , men ytringsfriheden virker åbenbart ikke den anden vej selvom det i det tilfælde er stille og rolig meningsudveksling og ikke at pisse på Danskerne.
Folk må gjerne tilhøre hvilket lovlig politisk parti de ønsker. Her gjør man ingen forskjell. Men mennesker som erklærer seg som fiender av demokratiet og hele det politiske system og vil arbeide for å ødelegge det og erstatte det med et teokratisk diktatur her en selverklært fiende av det samfunnet han søker medlemskap i.Men er åbenbart en lidt forvirret ung mand som farvede sit hår lyst og sine øjne blå , og var ungdomsformand for DF for ikke så længe siden, havde han ansøgt om Statsborgerskab i den periode så havde han med garanti fået det.
Det kan konkluderes han har ikke fået sit Statsborgerskab på grund af at hans religion og på grund af de politiske tænker han har.
Denne islamisten har israelsk statsborgerskap. Han bør være velkommen til å bosette seg i Israel. Han vil finne mange likesinnede der.Det er simpelthen et meget alvorligt skråplan man bevæger sig ind på her, et skråplan som kan påvirker forholdet til de mere troende Muslimmer, og hvem ved hvad Belal El-Khatib kan finde på nu han har set "demokratiet" i funktion.
Det her er at erklærer krig mod nogle bestemte holdninger , hvor vi som samfund heller burde vise at vi har noget meget bedre at tilbyde end et Kalifat osv.
Om noen lyver når de inngår en pakt med demokratiet og får innvilget statsborgerskap, så skal de også miste det hvis løgnen på et senere tidspunkt blir avslørt.Jeg håber naturligvis dette er en enelig svale men frygter for hvad bliver det næste man ikke må være eller ikke må tænke og hvordan vil man kontrollerer dette, lige som i diktaturer eller som Østlandene indgang gjorde, hvordan vil man håndhæve disse regler? for hvilke tænker som er tilladt, fordi det kunne jo tænkes at folk specielt nu vil lyve om deres tanker for at få Statsborgerskab.
Gjestemedlem (8.1.2015): "Norske muslimer er annenrangs borgere, tredje kanskje tilogmed eller fjerde .. spørs om du regner med sigøynetiggere, narkomane og nigerianske gatehorer. Så lenge de bekjenner seg til en ideologi som er fiendtlig til det norske demokratiske samfunnet vil de for all fremtid være mindre verdt enn vanlige mennesker. Men det er ikke en statisk situasjon, og de som legger fra seg Islam og velger å integreres i det norske samfunnet vil kunne bli fullverdige medlemmer og nordmenn."Det er jo en selsom øvelse å bruke noen fyndord etter at man selv har omdefinert dem. Og så strø dem om seg i troen at man sier noe lurt.He-he! Med et slikt lovverk vil Gjestemedlem være en av de første til å miste sitt statsborgerskap. Å dele mennesker inn i A- og B-mennesker ut i fra etnisitet og kulturell tilhørighet bryter fundamentalt med demokratiets grunnmur. I tillegg vil selvsagt flørting med opprettelse av kles-, tanke- og religionspoliti trekke i samme retning.
Når ble islamister en etnisk gruppe?
Det er regler for hvem som kan miste et statsborgerskap. Ingen kan gjøres satsløse. Det er også derfor det er en god ide å innvilge dobbelt statsborgerskap. Da er det en smal sak å trekke det tilbake hvis de ikke viser seg tilliten verdig og sviker sitt nye hjemland.Kanskje du kan få statsborgerskap i Yemen eller Saudi-Arabia? Der deler de nok mange av dine totalitære tilbøyeligheter.
Jeg vil gøre dig opmærksom på at Hizb ut-Tahrirs (Fundamentalistisk forening/politisk parti) som har de samme tanke som Belal El-Khatib er fuldt lovligt i Danmark og det er prøvet flere gange ved højesteret, de overholde den Danske lov og grundlov, vi har også plads til Nazisterne selvom vi bestemt heller ikke bryder os om dem , og naturligvis er det sådan hvis man tager sin ytringsfrihed og sit demokrati alvorligt .Det er ingen grunn til at man skal være tvunget til ærbødig frykt for en megalomanisk pedofil massmorder som har vært død i 1400 år, hvis han i det hele tatt har eksistert. De mennesker som ikke vil tillate en gang å illustrere denne figuren, og er klart til å ty til vold er mennesker som ikke egner seg til å bo blant siviliserte mennesker.
Skal vi se på den nye kalifen med samme ærefryt?
Folk må gjerne tilhøre hvilket lovlig politisk parti de ønsker. Her gjør man ingen forskjell. Men mennesker som erklærer seg som fiender av demokratiet og hele det politiske system og vil arbeide for å ødelegge det og erstatte det med et teokratisk diktatur her en selverklært fiende av det samfunnet han søker medlemskap i.
Denne islamisten har israelsk statsborgerskap. Han bør være velkommen til å bosette seg i Israel. Han vil finne mange likesinnede der.
Om noen lyver når de inngår en pakt med demokratiet og får innvilget statsborgerskap, så skal de også miste det hvis løgnen på et senere tidspunkt blir avslørt.Jeg håber naturligvis dette er en enelig svale men frygter for hvad bliver det næste man ikke må være eller ikke må tænke og hvordan vil man kontrollerer dette, lige som i diktaturer eller som Østlandene indgang gjorde, hvordan vil man håndhæve disse regler? for hvilke tænker som er tilladt, fordi det kunne jo tænkes at folk specielt nu vil lyve om deres tanker for at få Statsborgerskab.