Kortvarig , det signal vi sender til verden, skriver du. Lad os tag Sverige, vores svenske broderfolk, som i den grad har åbnet grænserne op, og de har taget en stor del og de snakker om en berigelse. De har gjort en masse må man sige, men alligevel sker sådan ting lige over på den anden side af sundet, nemlig i Malmø. Se
Eksplosioner og skud er blevet hverdag i Malmø - Berlingske.dk
Det er sådan ting der giver en utryghed for fremtiden for mange der elsker deres land.
Det er bestemt ikke særlig godt, men det gør mig ikke specielt utryg. Hvornår har der ikke været skyderi i en storby.
Der er tale om kriminelle og de skal behandles som sådan.
Mange anden og tredje genrations indvandre er blevet bunden af samfundet uden arbejde uden muligheder , der har altid været høj kriminalitet i den dels af samfundet, intet nyt i det.
I Malmø er uroen centreret nogle
få afgrænsede områder som i Danmark, områder med særligt mange fattige og arbejdsløse med anden etnisk oprindelse og reaktionen på uroen er nøjagtig den samme som i Danmark , det har intet med religion at gøre, det er kriminalitet .
Men trods at flere med anden etnisk begrund er blevet kriminelle, så er kriminalten generelt faldet i Danmark, jeg ved ikke hvordan det forholder sig med Sverige men det er sikkert samme tendens , i gamle dage var det rockerne osv som skød i gaderne, men det var stadigvæk en langt større historie i pressen, end det var i virkeligheden.
Den skrivende presse TV og Radio skal fodres konstant 24 i døgnet i dag så meget blive skrevet, væsentlige som uvæsentlige , begivenheder som vi ikke hørte noget som helst til før i tiden bliver i dag trykt, og mange af "fremmedhaderne" elsker at læse historie som kan bekræfter deres fordomme, jeg selv er ikke anderledes, jeg elsker også at læse om noget som interesserer mig og for bekræftet mine "fordomme", det drejer sig så bare ikke! om at få bestyrket min Islamofobi eller mit fremmedhad.
Der er masser af læsestof at tage af, fordi en historie mange gider at læse giver god indtjening til avisen, og fremmedhad er populært stof, også mange på nettet har viet deres hele liv til at udbrede Islamofobiske tanker, og de er i øvrigt typisk fuldstændig lige så fundamentalistiske og hjernevaskede som dem de har så meget i mod.
Pressen har efter min mening et stort ansvar for den fremmedfjendske holdning som har grebet om sig de senerer år, og tingene kommer tit fuldstændig ud af proprationer.
Et eksempel er
Inger Støjbergs biograftur hvor hun for lavet noget helt ligegyldigt til en stor pressebegivenhed, og ikke mindst for fremført en generalisering af Danske drenge med indvandre/Arabisk baggrund.
Drengene havde som sagt larmet i biografen. Hvem fanden har ikke som dreng larmet/støjet i en biograf, jeg spørge bare??. Jeg har i hvert tilfælde.
Jeg er ikke bange for at sige at hun er så tæt på at være racist her som man kan være, fordi hun udnytter de muligheder hun har som offentlig og kendt person til at fremføre sit eget indestængte had offentligt til dem med Arabisk baggrund og deres tro.
Den samme Inger Støjberg er nu integrationsminister, man kan kun ryste på hovedet, det er simpelthen utroligt, kvinden er jo fuldstændigt hjerneforstyrret i sin maniske dyrkning af sin Islamoforbi , det er simpelthen utroligt at hun ikke selv kan se at hun er nøjagtigt ligeså hjernevasket som de aller værste fundamentalister.
Og sådan er de fleste af disse Islamofober og fremmedhader , nogen er bedre til at skjule det end andre.
Men hverken Inger Støjberg eller Pia K kan skjule deres had til Islam og de mennesker som bekender sig til denne tro .
I det område jeg bor i er der masser af indvandrer og Muslimer , der er aldrig uro.
Den eneste uro der har været i lang tid var et par etniske Danskere som røvede vores lokale Netto.
Min pizza mand som er Muslim er flink og rar og laver gode pizzaer til en rimelig pris, han står i sin butik fra Kl. 11 formiddag til 10 aften, det kan man kun tage hatten af for.
Og dette gælder for langt de fleste af indvandrer, de er flittige og gør deres pligt , så er der få kriminelle elementer og enkelte fundamentalister imellem som bruges af nogle som påskud for at dæmoniserer/undertrykke/forskelsbehandle en hel befolkning gruppe.
Undre det dig ikke Palvig at det hvor der er allerflest indvandre nemlig på Nørrebro, der er stort set
ingen som stemmer DF, og det er ikke fordi der ikke er etniske Danskere, dem er der masse af, men mange af dem ser de fremmede som en berigelse af samfundet og har ingen problemer med det. Og mange af dem fatter simpelthen ikke at nogen kan finde på at stemme på DF.
Mange af dem som stemmer DF har måske aldrig set eller mødt en indvandre, de hører kun alle skræk historierne fra pressen , fra Pia K og Inger Støjsender, og evt. på nettet.
Måske de hører nogle historier rundt omkring fra tredje hånd af nogen som engang har set en indvandre eller en asylansøger i færd med at sjæle en Marsbar hos den lokale købmand, og så ved man jo nok at de sikkert alle er sådan. osv.
Politikerne og Pressen har helt sikkert et medansvar for at grøfterne mellem dem og os er blevet større med tiden.
Den typiske DF vælgere har endelig fundet "en syndebuk" , det er jo en realitet DF hovedsagligt henter sine stemmer blandt andet i det område som kaldes den rådne banan, der hvor der bor mange gamle, lavt uddannede ,og førtidspensionister , bistandsklienter , og andre udstødte.
Det er muligt du mener det ikke hjælper at opfører sig som et anstændigt menneske, og det har du måske ret i , det kan jeg ikke vurderer, men der er vil ikke noget galt i at opfører sig ordenligt alligevel???, så har man da gjort hvad man kunne.
Og det indebære naturligvis også at vi ikke tolerer kriminalitet , at vi handler på det, og at vi handler ens uanset om den kriminelle er etnisk Dansker , eller af anden etnisk oprindelse.
Og vi skal som sagt også handle på IS'ses hærgen. Og de er også en flok kriminelle.
Ps. Og jeg gider ikke diskuterer dette mere, du er tydeligvis fuldt med alt den skræk propaganda som Pia k ,
Lars Hedegaard ,pressen og alle de andre som har gjort det til deres livsopgave at udbrede deres Islamofobiske tanker til alle som gider hører på det, og alting kommer som sagt fuldstændig ud af proprationer, fordi mange af disse "tosser" faktisk råber meget meget højt.
Hvordan tror du det er at være offer for denne propaganda, at skulle høre på Pia K/DF, Inger Støjberg ,Lars Hedegaard, store dele af pressen med flere stort set hver eneste dag.
Og ikke underligt at der er enkelte som forløber sig, når man direkte begynder at demonstrerer i mod mennesker med en bestemt trosretning og etnicitet.
Den største af de grupper Pegida har vist heldigvis nedlagt sig selv efter det kom frem at grundlæggeren var Nazist.
Mere Ps. Ja jeg kende et velfungerende Muslimsk samfund som jeg har besøgt adskillelige gange, Tunesien, et velfungerende samfund og i dag endda med et rimeligt fungerende demokrati, et samfund umiddelbart uden nævneværdig kriminalitet, købmanden kan lade det hele står ude om natten , og man ser ingen tabere og forhutlede mennesker alle vegne som i Danmark, og i det område jeg var i så jeg flere Kristne kirker.
Eneste ulempe var at de "jalarere" igennem nogle kraftige hornhøjtalere på toppen af Moskeen adskillige gange om dagen , også ret tidligt.
Synd at de har skulle udsættes for disse terror angreb fra IS side.
Tyrkiet skulle også være rimelig velfungerede, og har også demokrati.
Og hold nu op , og slap lidt af med alt det der skrækkampagne, naturligvis er vi ikke under Muslimsk kontrol om 50 år, at hører på dette vrøvl er jo næsten som at blive skruet tilbage i tiden til Fremskridtspartiet og Glistrups dage, ulven kommer uhahah .