Var ikke ment som en provokasjon. Er bare normalt at en blir litt blind, eller skal jeg si døv, når en mener en har den eneste rette løsningen. Opplever ikke hornfolket spesielt mer vidsynt enn andre.Tror ingen ble provosert av den der !Det er hornfolket like dårlig på som hvilken som helt av de som er opptatt av hva som står foran enEnig Sluk, lytte med øra, ikke med øya!
Basicen vil alltid være til stede!
Og jeg som bare trodde det var for å dra i gang en liten godlynt disputt !Var ikke ment som en provokasjon. Er bare normalt at en blir litt blind, eller skal jeg si døv, når en mener en har det eneste rette løsningen. Opplever ikke hornfolket spesielt mer vidsyn enn andre.Tror ingen ble provosert av den der !Det er hornfolket like dårlig på som hvilken som helt av de som er opptatt av hva som står foran enEnig Sluk, lytte med øra, ikke med øya!
Basicen vil alltid være til stede!
Og jeg som trodde vi var ganske like !Du har alltid vært litt fislete av deg, Per - hvorfor ikke gjøre det skikkelig første gangen...
Vis vedlegget 527005
Kan nok ha noe med størrelsen å gjøre ogsåVedr. 4550/4560 osv. Ser for meg kollaps eller hørbar fasedreining der hvor fronthornet gir opp og portene tar over.
Kult og kompakt PA konsept, men kanskje ikke uten grunn at det ikke har slått an i hifi
De greien var aldri beregnet på hifi med krav til output ned til 20 Hz. - la det være helt klart. Ingen vits i en gang å prøve å tyne dette så langt ned.Trosse og Johoo:
Største problemet med disse konstruksjonene er nok at de vil nok ikke klare å levere nok bass (4560 og A7)
Man blir avhengig av subber i tillegg.
Derfor er det nok bedre med reine BR konstruksjoner om en skal ha kun en driver fra bunn og opp til 6-700hz.
Klar over det, og har utelukket noe slik fra jeg så det første gang pga prinsippetTrosse og Johoo:
Største problemet med disse konstruksjonene er nok at de vil nok ikke klare å levere nok bass (4560 og A7)
Man blir avhengig av subber i tillegg.
Derfor er det nok bedre med reine BR konstruksjoner om en skal ha kun en driver fra bunn og opp til 6-700hz.
Skremmende tanke...Tja.. Liker heller å tenke på at jeg er ferdig om dagen.
Just precis, som svensken sa... det var vel det som var poenget mitt.... ikke mange av de rundt omkring..Joda, bare du disponerer ca. 7 m. lengde og 3-4 m2 areal.... pr. side!
Ja uffSkremmende tanke...Tja.. Liker heller å tenke på at jeg er ferdig om dagen.