Hvordan får jeg innstillt pausene mellom sporene? Nå begynner nest spor før forgående er ferdig
mvh Guit
|
options - audio -trackchange...[/QUOTE
Takk for tipset
Jeg hadde samme situasjon.Har installert Windows 10 på maskinen og nå får jeg ikke brukt j-river mc 20.
Noen som har en løsning?
Hei har du fått til Spotify gjennom Jriver?Heisann.
Har koblet til ExaSound med USB. Etter litt knoting i Jriver så fikk jeg den til å spille. Fikk også til å rute lyd fra feks youtube igjennom Jriver og ut på ExaSound . Slik at jeg får med EQ settinger når jeg bruker Spotify ol. Takk til Tytte1 for tlf assistanse.
Spotify har dog krashet.
Har kun testet med 2 kanaler ut fra Jriver til ExaSound18
Heldigvis så fungerte den med W10 som var et usikkerhetsmoment.
Så da er man jo fristet til å prøve med å spille både musikk og film fra PC, og dermed kunne droppe Preproen min. Går også ned fra 11.2 kanaler til 7.2 kanler. Som igjen fører til at jeg vil få et effekttrin til overs.
Som igjen kan føre til flere kroner på bok slik at jeg kan teste ut et annet effekttrinn ( 2 kanals ) evnt en forforsterker ( 2kanals ) om jeg ikke liker lyden rett fra ExaSound til effekttrinn.
Mye tanker her akkurat nå. Desverre så tenker jeg ofte litt langt ut på siden av det normale, og min pc kunskap er svært begrenset.
Bruker jeg roomcorrection under DSP til å justere delay, delefrekvenser ol? ELler bør jeg bruke parametric EQ til det?
Hvordan vet jeg jeg hvilke kanaler på ExaSound 18 som er front L/R, Senter, surround og Sub? Må dette bare testes ut? Eller finnes det en oppskrift?
Hva skjer når man spiller av Netflix da, ingen lyd?Når man installerer VDM driveren til JRiver så kan man sette JRiver som fast lydkilde, og da kan alle lyder som avspilles på PC gå igjennom JRiver!
Den store mangelen for JRiver i dag er jo at den ikke har plugin for Netflix!
Mvh
OMF
Det fungerer jo greit å bare rute lyden gjennom wdm og se Netflix i browser da. Problemet slik jeg ser det er at den ikke støtter multikanal dekoding på inn signaler, samt at den ikke innebygde nettleseren ikke støtter silverlight. Hadde den gjort det kunne du sett Netflix direkte i jriver sin browser og bare lagret en snarvei til Netflix der.Når man installerer VDM driveren til JRiver så kan man sette JRiver som fast lydkilde, og da kan alle lyder som avspilles på PC gå igjennom JRiver!
Den store mangelen for JRiver i dag er jo at den ikke har plugin for Netflix!
Mvh
OMF