|
Gratulerer Jabba_JabbaVis vedlegget 808921
Slik ble det seende ut etter all jobbingen. Må si at det ble bedre enn jeg håpet på. Lytteinntrykk vil komme etter hvert, for nå spilles det
Takk Espen. Beklager at jeg ikke ringte tilbake i går, men håndholdt mobil (hadde ikke lagt inn den nye mobilen) gjennom Larvik (omkjøring grunnet ulykke) i tett trafikk er en dårlig (og ulovlig) kombinasjon.Gratulerer Jabba_Jabba
Dette ser lekkert ut!
Gleder meg til å komme på litt lytting
Mvh: Espen L
Takk Eik. Ja det tok sin tid, bestilte jo ikke så lenge etter lånet av Reference og S202. Etter Corona er jo ganske mye fucket opp og MSB skyldte blant annet på levering av blokkene av aluminium som tok sin tid og vel så det. Det er jo flere andre her inne som har erfart svært lange leveringstider som har blitt utsatt flere ganger. Ser jo det er varslet om opptil 18 måneder for enkelte bilmodeller. Skulle Kina gå løs på Taiwan som har flere av verdens største fabrikker av databrikker så kan vi jo bare tenke oss hva som vil skje.Gratulere så mye med flott forsterker etter litt venting.
Håper du blir fornøyd. Hva er førsteinntrykkene?
Dette blir spennende!Nå har det gått lang tid uten noen innlegg fra meg i tråden min og en av grunnene er selvfølgelig at det spiller veldig bra. En annen grunn er at jeg har sendt min Innuos Statement avgårde for å oppgraderes til det de kaller for NextGen.
Strømforsyningen ombygges med to stk ARC6 AC/DC moduler konstruert av Dr. Sean Jacobs, som også lagde den originale strømforsyningen. Kapasitansen er nesten firedoblet fra forrige modell, med kondensatorer fra Mundorf. Modulene er plassert på en plattform som benytter en kombinasjon av pazerholttre og et gellag med en spesifikk tetthet som er svært effektivt i å dempe høyfrekvente vibrasjoner som kommer fra kabinettet.
I server-delen er det montert et ny CPU-booster modul som skal gi opptil 75A med strøm. Her er det brukt Audio Note KAISEI kondensatorer, det gir en glattere spenning til hovedkort, USB reklokker, Ethernet klokkemodul og til SSD.
I følge pressemeldingen skal det gi økt realisme, med enda mere detaljerte teksturer, ekspansivt lydbilde og forbedret dynamikk.
Dette har jeg dessverre ennå ikke fått opplevd, da min Statement fremdeles er i Portugal.
Det var i sommer at vi fikk klarsignal fra Frode sin kontaktperson om at det var klart. Heldigvis ville fabrikksjefen vente til hun kom tilbake etter ferien for å sjekke om alle delene var der. Så i september fikk vi tommel opp og den ble sendt avgårde. Monteringstid var beregnet til kun tre dager, men så kom det rapporter om at trafoene i en batch støyet.Da stoppet alt opp, først trodde vi på før 1.desember og deretter før jul men det har dessverre ikke skjedd.
Heldigvis så sendte Frode allerede første uken jeg kom hjem fra jobb en Innuos Zen mini nedover, på ekspress neste dag, slik at jeg kunne spille musikk. Førsteklasses service fra den siden som vanlig, men vi hadde jo ikke trodd at jeg skulle ha den så lenge. Det virker som om at de større markedene blir prioritert foran lille Norge.
Nei det er det ikke. Den er det noen andre som alt har sikret segEr det en Select på vei inn? Ser ut som Frode har en brukt en![]()
Takk Tand! Det er rett gjettet og den ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder synes nå jegEr det Studio Player? Gratulerer. Ser bra ut![]()
Takk Espen L! Du var jo den første som fikk vite det og jeg hat jo følt at du til tider har vært nesten like spent som megGratulerer så mye Jabba_Jabba
Player fra Wadax er rått
kjenner sikla renner her nå
kjør på med bilder
Mvh: Espen L
Takk Eik! I følge Boyer Audio som importerer Wadax til UK og har fullt oppsett med Atlantis Reference, så ligger den veldig nærme.Gratulere Jabba![]()
Fantastisk spiller. Den var tilstede på Oslo Hifi Show, men den ble ikke spilt når jeg var der angivelig pga.en feil.
Den store Atlantis Reference er vel sannsynligvis det beste man får fra det digitale domene i dag, så spørs det hvor mye man får ved "trikcle down" og alt samles i en boks. Sannsynligvis ikke så langt unna....![]()
Takk Hifipuristen! Foreløpig skraper jeg nok bare i overflaten, og har spilt kun CD i går og i dag.Gratulerer Jabba_Jabba med ett topp produkt.
Håper det står til forventningene?
lykke til!
Jeg tipper innspillingen tar mye lengere tid.Takk Hifipuristen! Foreløpig skraper jeg nok bare i overflaten, og har spilt kun CD i går og i dag.
Har søkt om å bli betatester for Qobuz Connect, men aner ikke om jeg får tilbudet. Tenker at det ikke er så mange med Wadax Studio Player som har søkt. Hvis ikke så får jeg installere Tidal frem til Qobuz Connect blir tilgjengelig for alle.
Marcus fra Perfect Sense skriver at 50 til 100 timer må regnes som grunnleggende innspillingstid, siden vil det gradvis bli bedre. Kommer til å være innom rommet til Wadax i München flere ganger, hvor de planlegger å vise frem en ekstern klokke og ekstern psu i Studio serien. Kanskje vi sees der nede.