Du får kjenne din besøkelsestid og komme når/hvis Demetris kommer til meg for å introdusere sin nye integrerte Phaeton!Jeg slutter meg til alle takksigelsene. Det var en særdeles koselig kveld. Det var i grunnen bare en feil og det er at jeg nå har fått lyst på nytt forsterkeri, gjett hvilket. Men det er nok høyt opp og langt frem.
ZenSati (sp!) kablene er KUN originalvarer.Er ZenZati kablagen du angir i anlegget ditt kun en kopi av ZenSati kabler? Og hvis så, låter de bedre enn originalen?
Mvh
JMK
Lyra Titan i er montert inn i Thales OriginalThales TTT Compact platespiller med Thales AV og Simplicity II arm, samt Lyra (?) og EMT (nr.?) pick uper.
Det ble avspilt vinyl via Thales AV med Lyra pick-up.
Vis vedlegget 347427
Sjekker du din egen stavemåte på ZenSati i signaturen din, så skjønner du min mislykkede spøk. Jeg kjenner jo høyttalerkablene dine (ZenSati #1) meget godt skulle jeg mene ...ZenSati (sp!) kablene er KUN originalvarer.
Kopier av ZenSati ... finnes det?
I mitt anlegg per i dag har jeg ett sett phonokabler pluss ett sett høyttalerkabler av merket ZenSati.
For å vri litt på spørsmålet ditt, har jeg hørt bedre kabler enn ZenSati i anlegget?
Nope. Jeg har opp gjennom årene kjøpt/testet endel ulike kabler, dyre, rimelige, men jeg lander stadig på ZenSati som det ultimate for mine ører.
http://www.audiofidelity.no/uploads/...75/49_hele.pdf
side 40.
Jeg kjøper ikke mine kabler uten å ha testet dem, så også med ZenSati.
Nå var du ufin Jamakr. Vri hodet litt til så ser du...Hårstrå?
Nå var du ufin Jamakr. Vri hodet litt til så ser du...
Jo, det var litt unødvendig det der... Legger merke til at med litt stress, så henger slike bemerkninger mye løsere.
Har ikke gjennomskuet hva du er ute etter enda, så jeg får forsøke litt til.
Mvh
JMK
Bra! Førstepremien er visstnok å hjelpe Grum-pah å pakke LP'er som skal sendes utQuiz-svar:
Det er tre dovenpeiser som slapper av med hodet hvilende i den ene hånda, men bare JackX er ekte. De to andre på forsterker-racket er nok i keramikk.
Roy
Største vrøvelet jeg har hørt at du er en sløv dovenpeis JackX.Bra! Førstepremien er visstnok å hjelpe Grum-pah å pakke LP'er som skal sendes utQuiz-svar:
Det er tre dovenpeiser som slapper av med hodet hvilende i den ene hånda, men bare JackX er ekte. De to andre på forsterker-racket er nok i keramikk.
Roy
Forøvrig feiende flott å se det svart på hvitt at jeg er en ekte dovenpeis: her i huset er nemlig det gjennomgående tema at undertegnede er en sløv dovenpeis.
Cheers!